В началото писах за един мой колега с дизелова Мазда 6. Оказа се, че ще сменя съединител скоро ~ 2000 лв (1500 от интернет) . Предложих му, вместо да си сменя съединителя, да купи моята кола за толкова и да забрави за проблемите
Весели истории чета постоянно Без отстъпки ЛУК е 725лвВече, че маховика е 2000лв е отделен въпрос ама не винаги се сменя.
В началото писах за един мой колега с дизелова Мазда 6. Оказа се, че ще сменя съединител скоро ~ 2000 лв (1500 от интернет) . Предложих му, вместо да си сменя съединителя, да купи моята кола за толкова и да забрави за проблемите
Весели истории чета постоянно Без отстъпки ЛУК е 725лвВече, че маховика е 2000лв е отделен въпрос ама не винаги се сменя.
Ама доста често Но пак си е скъпичко. Аз за толкова (~730) взимам едномасов маховик + съединител за Пежото. За около 100 отгоре - демпферен маховик + съединител. Е, Маздата е по-яка и по-нова, макар че по возИя едва ли е по-добра
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Да бе разбрахме, че Пежо е центъра на автомобилостроенето :D
Бе за друго не знам, ама вози много по-добре от много други коли, специално 406. И от 407 вози по-добре, но не че не бих го заменил за едно такова. Иначе за мен всички коли са кошници, еле пък старите.Пък и центъра не е ли Киа? :D
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Определено не е :D Като всички коли си имат плюсове и минуси Още не съм го открил По темата... Вече изгубих края какво се избира Ако ще е ван препоръчвам на автора да погледна Vw Тоuran. Каквото и да се говори, това е най-удобния ван. Все едно си си вкъщи И пак Форд ц-макс 1.8 дизел.И пак за 4х4-то. За пореден път се убеждавам, че за всеки ден 4х4 е безмислено. Карах скоро на тест драйв 2 SUV-а. Един модел, единия само с предно, другия двойно. По един и същи "маршрут" с разни изкачвания и спускания минах без замисляне и с двата.Отделно цялата минала зима карах 2 Панди с еднакъв клиренс, но едната само с предно, другата 4х4. Освен че си позволявах удоволствия от типа газ в завоя на сняг (но разход с литър - литър и половина отгоре), особено смисъл нямаше. Абсолютно отвсякъде където има път и съм минал с 4х4, съм минал и само с предното. И двете бяха с еднакви марка гуми.
Автора - ориентирай се към по-масов автомобил. Избягвай екзотиките, че понякога скъпо излизат. А и по-бързо се обезценяват с напредване на възрастта. Ако те бие парАта, купи си на лизинг нова.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Това сега са хубави коли за тия пари. Последната автокъща я знам, мога да хвърля око на колата ако искаш. Само ето ме смущава увития волан, произведение на един хасковски тапицер - характерно е. Вероятно е износен волана.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
На тия корейските не трябва да се гледа много много това. При мен за 1год и половина ми се разкъса маншона на скоростния лост.На другата Киа волана е тръгнал да се люпи за 2год и нещо. Не знам дали не ползват някакви гадни препарати по автомивките... Или просто не целят материалите производителите. Пласмасовия волан на Пандата не е мръднал 5та година, кожения на другата Панда на 2рата година беше тръгнал да се люпи като на Бравотата.
Коментар