Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Година Януари 2002Пробег 130,000 км Пооляли са се
    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

    Коментар


      Отделно, че Е класата е една класа над либрата. По скоро Це - класа да гледа ...
      F31 BMW 320d

      Коментар


        tyson написа:
        Някой може ли да изкаже мнение за поддръжката на Мерцедеса от предложението на PASSARELLA ?
        милионник какво да ти кажа .Тежко купе ,тежък мотор ,скъпа потдръжка скъпи части все пак е е-класа :D ,голям разход ,наче ВОЗИ ПРЕКРАСНо .То,реално всяка кочина с много пари може да стане кола ,ама тук нали целта е най-рентабилна покупка ,едно е да си купишкола бездънна яма за пари ,друго образно казано ,която след 2-3 години ще се е изплатила .p.s.един съвет от мен ако може ! Аз лично никога не бих си купил кола от провинциална автокъща .Не че от софийска бих ,но бая отдавна не бях заглеждал обявите ,е тук са на обидно малко км ,и 100% сервизна книжка има до тия км . при цените на самолетните билети се замисляйте дали сами да не си докарвате колите най-малкото излиза по-евтино ,много от немците си пускат частни обяви и сами си продават колите .p.s.2 :D a това 4х4 не знам защо ти е приоритет ,4х4 е най-любимото на майсторите .Ще ти го кажа така ,все едно правиш 2 предници .части реглажи и прочие ,и като цяло цените са по скъпи от обикновенното .Не съм останал с убеждението ,че си фен на бързото каране по завои и прочие ,а ако ти е с идея за зимата ,те колегите обориха ,зимните гуми ,че не им трябват ти за едно 4х4 ,да супер е като караш как се държи колата на пътя ама ще ти донесе повече ядове от колкото удоволствие ,а за японските ако държиш ориентирай се към хонда акорд ,те даже имаха серия спец.за източна европа с наистина здраво окачване .
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          tyson написа:
          Някой може ли да изкаже мнение за поддръжката на Мерцедеса от предложението на PASSARELLA ?
          Значи стоиш и гледаш сега мненията и разбираш кой се е докосвал до Мерцедес и кой не.Аз от 3 години, освен масло филтри и бензин - разходи нямам. Цените на частите са по-евтини от на Мареа и Алфа 166. Като Бонус - поддържан екземпляр - няма кога да го строши.Да не говорим, че 270 дизел е един от много добрите мотори на Мерцедес. Нещо повече - сложено за една година време, ако един Мерцедес излезе по-скъп за поддръжка от който и да е италиански автомобил на същите години, аз съм готов да му възстановя разходите на Хумпа по поддръжка - нотариално ще се подпиша.

          Коментар


            защо не препоръча ,цедка като твойта тогава ама 2,2 мотора ами постна този дъргел :D Винаги някой като каже ,че сменя за 3 години само малко и филтри ми идва въпросът за колко Х. км . е това ????
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              Щото си имал късмет да уцелиш бройка.То само консумативите му са сериозна цифра.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                tomazo написа:
                защо не препоръча ,цедка като твойта тогава ама 2,2 мотора ами постна този дъргел :D Винаги някой като каже ,че сменя за 3 години само малко и филтри ми идва въпросът за колко Х. км . е това ????
                За 70 000км. Побира 5.5 литра масло и 3 филтъра. Точка.На Либрата за този пробег щях да съм с 400 лв назад от една смяна на ремък и още една в най-скоро - ако не ме лъже математиката.А не съм му препоръчал Ц класа, защото оставам с впечатлението, че се търси по-голяма кола.

                Коментар


                  PASSARELLA написа:
                  На Либрата за този пробег щях да съм с 400 лв назад от една смяна на ремък и още една в най-скоро - ако не ме лъже математиката.
                  И около 7-8К назад от цената на придобиване :D
                  like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                  Коментар


                    Аз конкретно до въпросното поколение Е-класа след фейслифта нямам допир, но преди фейслифта имам наблюдения над едно Е300ТД - ТОТАТЕЛ КЕНЕФ!!!Единственото здраво нещо остана същинския двигател - всичко друго се смени по два-три пъти за година и нещо.... хем колата беше само на 5-6 години, когато се караше активно от мой съученик!Късмет е да попаднеш на запазен екземпляр - при всички останали случаи ще ти се дореве още на първия ремонт, а той е неизбежен От следващата Е-класа (220 ЦДИ 2004г.) имам преки наблюдения и те са още по-врапиращи.... автоматична скоростна кутия втора употреба, с триииииииста зора 1300лв. без гаранция. Или само турбото на скоростите 300лв. Промивка на автоматика 200лв. Един амортисьор 200лв. Биалетки по 60-70лв. Масло и филтри 250лв. без ДДС и с 20% отстъпка Накладки още нам-си-колко-стотин лева.Датчика за наличие на пътник на пасажерската седалка - 1000лв. нов!!! или 200лв. ремонт, който ремонт се състои в изолиране на въпросния Постоянно му горяха крушки, третия стоп си бачкаше когато си иска, парктрониците също, чейнджъра не работеше изобщо, огледалата и лайсните се крадат поголовно!Той имаше скъсано на задната седалка и само за нея в морга искаха 500лв. Всички други нови части са купувани от ’БалканСтар’ и/или ’Ивайджет’ с 20% отстъпка и без 20% ДДС, т.е. с 40% надолу от пазарната цена Купи я за 14’000лв., даде още около 5’000лв., покара я една година и с голям мъка, но крайно облекчен я продаде за 13’000лв., защото вече му дойде до гуша!

                    Коментар


                      300тд тотален кенеф ,щото е 150 коня ама с320 тотална класика :D нищо ,че е 6 метра .А пък тия новите колко пищят от скапано горивоо За авт.скоростни кутии има един сервиз няма да му правя реклама ,ама са най-добрите в софия :D никога 2-ра употреба с.к. по-добре ремонт на старата (за мултитрониците нямам опит в ремонтите ) има една сега такава дето се кара ама още не се е счупила :D Читав мерцедес за малко пари и малко км.трудно се намира това е истината иначе ,като изключим скъпите части са хубави коли ,но пак бих избрал ауди или пасат пред тях (дори и любимите ми напоследък шкоди :D ) Който си е купил дизелов автомобил ,около 100к км има горе долу още толкова наистина да се накефи на колата и да я продава :D Странното е ,че Германия с 2 дена обикаляне не можеш да намериш такъв а тука във всяка автокъща е пълно с на по 150к реални км. та като си купувате такава реална я умножавайте по 3,5 ,а имаше един случай точно за е класа такситата дето са ,за 4к евро взета пребоядисана,претапицирана как се продава за 30к лв. на 60к реални и гърми мотора преди пловдив ,ама то си е до купувач
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        350TD е 150к.с., 300TD в очиларка си е 177к.с., както и в старата S-класа W140 - двигателя е здрав, ама всичко друго в очиларката е....Скоростната кутия, например в Джемини я ремонтират срещу МИНИМУМ 2500лв., което е двойно на употребяваната, за това отпада като вариант.Да не говорим, че в морга в Солун същата кутия струва 450 Евро.... но както и да е Някои такситата дори не ги пребоядисват, защото са облепени с фолио - само се разлепват и пастират Аз предпочитам Мерцедес, БМВ, може би и Ауди, НО от високите класове....

                        Коментар


                          да прав си за мотора по горе . Джемини са най-големите кожодери .(шано -майсторите при тях е по оферта :D ) иначе за сервиза дето говорех е на забудано място ама за препатили е доста известен и е наполовина и повече от джемини .Но те всички майстори си преценяват от кой може да изкарат повече в такива моменти май .е ти би ли си купил бежов мерцедес :D наскори си горехме с един приятели за коли и имаше следния разговор : е ти защо си купи тая кочина ,да ти излезне над 20 бона ,мииии щото мога да си го позволя :D ,е ти и сега можеш ,що не си купиш пак такава ,миииии защото не съм толкова тъп
                          фиатче Браво 2.0

                          Коментар


                            Бежов и мръсно бял - никога!НО черните и сребърните също може да са били облепени таксита Ако можех сега да избирам кола за парите на Грандето, определено бих взел 530 или дори 730 В този ред на мисли, по темата - 320д вече се намират в прекрасно състояние за около 7000-8000лв.

                            Коментар


                              Напъплихте немските премиум марки. Още съм малък за такива. Може би следващата ще е.От няколко дена наистина си мисля за това 4*4. Прав е колегата - все едно 2 предници се поддържат. (Вече) не ми е приоритет. Иначе 4*4 много се кефа (имахме чисто нова служебна) на Лада Нива 1,7i.Сега ако може да помоля за конкретен анализ, позитивни и негативни страни (нисанския двигател с верига ли е), който има реални наблюдения - Мазда 6 комби 2,0 DITD 136 к.с. (година 2003-2004) vs Нисан Примера 1,9 dCi 120 к.с. (година 2004 след фейслифта).Прилагам илюстровани обяви, които обяви обаче са в списъка с (по)желания.Мазда - http://www.cars.bg/u810324Нисан - http://www.cars.bg/u895606

                              Коментар


                                Лично аз никога няма да си купя dci
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X