Година Януари 2002Пробег 130,000 км Пооляли са се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за VW Bora 4*4 или друга семейна кола?
Collapse
X
-
tyson написа:Някой може ли да изкаже мнение за поддръжката на Мерцедеса от предложението на PASSARELLA ?фиатче Браво 2.0
Коментар
-
tyson написа:Някой може ли да изкаже мнение за поддръжката на Мерцедеса от предложението на PASSARELLA ?
Коментар
-
tomazo написа:защо не препоръча ,цедка като твойта тогава ама 2,2 мотора ами постна този дъргел :D Винаги някой като каже ,че сменя за 3 години само малко и филтри ми идва въпросът за колко Х. км . е това ????
Коментар
-
Аз конкретно до въпросното поколение Е-класа след фейслифта нямам допир, но преди фейслифта имам наблюдения над едно Е300ТД - ТОТАТЕЛ КЕНЕФ!!!Единственото здраво нещо остана същинския двигател - всичко друго се смени по два-три пъти за година и нещо.... хем колата беше само на 5-6 години, когато се караше активно от мой съученик!Късмет е да попаднеш на запазен екземпляр - при всички останали случаи ще ти се дореве още на първия ремонт, а той е неизбежен От следващата Е-класа (220 ЦДИ 2004г.) имам преки наблюдения и те са още по-врапиращи.... автоматична скоростна кутия втора употреба, с триииииииста зора 1300лв. без гаранция. Или само турбото на скоростите 300лв. Промивка на автоматика 200лв. Един амортисьор 200лв. Биалетки по 60-70лв. Масло и филтри 250лв. без ДДС и с 20% отстъпка Накладки още нам-си-колко-стотин лева.Датчика за наличие на пътник на пасажерската седалка - 1000лв. нов!!! или 200лв. ремонт, който ремонт се състои в изолиране на въпросния Постоянно му горяха крушки, третия стоп си бачкаше когато си иска, парктрониците също, чейнджъра не работеше изобщо, огледалата и лайсните се крадат поголовно!Той имаше скъсано на задната седалка и само за нея в морга искаха 500лв. Всички други нови части са купувани от ’БалканСтар’ и/или ’Ивайджет’ с 20% отстъпка и без 20% ДДС, т.е. с 40% надолу от пазарната цена Купи я за 14’000лв., даде още около 5’000лв., покара я една година и с голям мъка, но крайно облекчен я продаде за 13’000лв., защото вече му дойде до гуша!
Коментар
-
300тд тотален кенеф ,щото е 150 коня ама с320 тотална класика :D нищо ,че е 6 метра .А пък тия новите колко пищят от скапано горивоо За авт.скоростни кутии има един сервиз няма да му правя реклама ,ама са най-добрите в софия :D никога 2-ра употреба с.к. по-добре ремонт на старата (за мултитрониците нямам опит в ремонтите ) има една сега такава дето се кара ама още не се е счупила :D Читав мерцедес за малко пари и малко км.трудно се намира това е истината иначе ,като изключим скъпите части са хубави коли ,но пак бих избрал ауди или пасат пред тях (дори и любимите ми напоследък шкоди :D ) Който си е купил дизелов автомобил ,около 100к км има горе долу още толкова наистина да се накефи на колата и да я продава :D Странното е ,че Германия с 2 дена обикаляне не можеш да намериш такъв а тука във всяка автокъща е пълно с на по 150к реални км. та като си купувате такава реална я умножавайте по 3,5 ,а имаше един случай точно за е класа такситата дето са ,за 4к евро взета пребоядисана,претапицирана как се продава за 30к лв. на 60к реални и гърми мотора преди пловдив ,ама то си е до купувачфиатче Браво 2.0
Коментар
-
350TD е 150к.с., 300TD в очиларка си е 177к.с., както и в старата S-класа W140 - двигателя е здрав, ама всичко друго в очиларката е....Скоростната кутия, например в Джемини я ремонтират срещу МИНИМУМ 2500лв., което е двойно на употребяваната, за това отпада като вариант.Да не говорим, че в морга в Солун същата кутия струва 450 Евро.... но както и да е Някои такситата дори не ги пребоядисват, защото са облепени с фолио - само се разлепват и пастират Аз предпочитам Мерцедес, БМВ, може би и Ауди, НО от високите класове....
Коментар
-
да прав си за мотора по горе . Джемини са най-големите кожодери .(шано -майсторите при тях е по оферта :D ) иначе за сервиза дето говорех е на забудано място ама за препатили е доста известен и е наполовина и повече от джемини .Но те всички майстори си преценяват от кой може да изкарат повече в такива моменти май .е ти би ли си купил бежов мерцедес :D наскори си горехме с един приятели за коли и имаше следния разговор : е ти защо си купи тая кочина ,да ти излезне над 20 бона ,мииии щото мога да си го позволя :D ,е ти и сега можеш ,що не си купиш пак такава ,миииии защото не съм толкова тъпфиатче Браво 2.0
Коментар
-
Humppa
Напъплихте немските премиум марки. Още съм малък за такива. Може би следващата ще е.От няколко дена наистина си мисля за това 4*4. Прав е колегата - все едно 2 предници се поддържат. (Вече) не ми е приоритет. Иначе 4*4 много се кефа (имахме чисто нова служебна) на Лада Нива 1,7i.Сега ако може да помоля за конкретен анализ, позитивни и негативни страни (нисанския двигател с верига ли е), който има реални наблюдения - Мазда 6 комби 2,0 DITD 136 к.с. (година 2003-2004) vs Нисан Примера 1,9 dCi 120 к.с. (година 2004 след фейслифта).Прилагам илюстровани обяви, които обяви обаче са в списъка с (по)желания.Мазда - http://www.cars.bg/u810324Нисан - http://www.cars.bg/u895606
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар