Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте мнение за тази кола ->

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    style34 написа:
    За тези пари какво очаквате не знам...
    Да не забравяме, че цената за вторични е съвсем различна. Какъв е смисъла човека да бие пътя, да види примерно че е безнадежден дарак, още по-лошото, да отнесе плувката и да се трепе с нея. Точно по тоя край съм виждал освен нагли селски тарикати и коли, на които щанги и пружини отдолу са напукани и се цепят от тях късове ръжда - това от детайли от окачването, няма болт и гайка, които да могат да бъдат развити, то всичко се е заварило от ръжда. Може случая да не е такъв, но нали за това е форума- да го подсетим, че може и да е това. Отделно, че и досега не мога да се начудя какво му е на тоя волан, моя на кола 1996-та си беше като нов, това на кола над 220 000 км. Не знам дали има такава тапицерия, досега не бях виждал точно такива цветове, ако е сменяна и отново захабена, страх ме е да мисля на какви километри е наистина, пак да спомена за моята, че почти нямаше протрито даже, тапицерията на браво/брава е доста здраво нещо.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #17
      Painfall написа:
      И все пак е на 300 хиляди километра.
      И кво от това?....твоята на колко е?

      Коментар


        #18
        @PlastexВ никакъв случай не казвам - евтина е, взимай я. Мисълта ми е, че за 1500 лева не може да се очаква перфектно състояние. Тя ако нямаше протрито и нямаше забележки щеше да 2500. Ама тогава щяхте да кажете скъпа е... В крайна сметка хората купуват 2-3 годишни коли за маса пари и се вкарват в адските разходи, така че гаранция няма никъде. Ако има някой, който може да я погледне колата, да я чуе как работи и то ще си покаже. Че на снимките повечето са муцка и като ги видиш трябва пари да ти дават да я вземеш :D
        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

        Коментар


          #19
          За тази кола може да се каже следното: "Какво й плащаш..."За още 1000лв, каквоти й да й има ще я направиш повече от перфектна - частите много поевтиняха, а за скъпите и големи неща си има морги, пълни с коли.Така че ако е в движение колата, двигателя работи горе долу нормално, ходовата част не е пред разпад, скоростите включват и не си като Флинтстоун като седнеш ( да ти се подават краката отдолу) направо грабай и каквото се обади - стягай.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #20
            Re: Дайте мнение за тази кола ->

            Joro написа:
            itan75 написа:
            ....Аз лично и от много стари наистина доказани майстори съм чувал,че двигател се прави,а купе-НЕ....
            +1. Винаги съм се ръководил от това правило когато купувам кола.
            Това важеше, когато се продаваха онези ръждивите "капки" през 90-те години . При тях наистина беше страшно, ако започне да ръждясва и да се разпада коша на мотора, или пък пода на някои по-невралгични места. Страшно-страшно, за 600-700 лв. ги изкърпваха от-до и все още се движат по пътищата.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #21
              Аз лично не бих бил толкова път до Монтана за кола за 1500лв. Такива кочини има и тук в София, за какво да се бъхтя да качвам тъпия Петрохан, или (пу пу) да минавам през Враца за да гледам някаква каруца за 1500лв. Никакъв смисъл.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #22
                Re: Дайте мнение за тази кола ->

                snake написа:
                Joro написа:
                itan75 написа:
                ....Аз лично и от много стари наистина доказани майстори съм чувал,че двигател се прави,а купе-НЕ....
                +1. Винаги съм се ръководил от това правило когато купувам кола.
                Това важеше, когато се продаваха онези ръждивите "капки" през 90-те години . При тях наистина беше страшно, ако започне да ръждясва и да се разпада коша на мотора, или пък пода на някои по-невралгични места. Страшно-страшно, за 600-700 лв. ги изкърпваха от-до и все още се движат по пътищата.
                Така погледнато ДА ТАКА Е,ама това се правеше когато нямаше толкова много коли на пазара и бояджиите не бяха толкова големи скъперници.Преди години имаше доста автобояджии по гаражчета разни-сега защо поизчезнаха и повечето хора питат къде да си боядисат калник примерно на колата? Защото колите толкова паднаха като цена,че не е целесъобразно да се изкърпва и цялостно боядиса кола от такъв ценови клас.Само на детайл да ти боядисат как върви 100-200лв нали? А изкърпването на бомбе или рогове на задния мост примерно не е като да изкърпиш под.И да изкърпиш пода,ще ти го направят с цяла ръждаема ламарина и на нея няма да има оребрения.Отделно въпреки,че вече масово работят с ЦО,а не със оксижен пада и малкото останал цинк на здравото място за което трябва да се захване новата ламарина.Отделно,ако е била в повечко ръждата на носещи елементи или е имало удър никога повярвайте не може да се докара геометрията и винаги ще носи гумите,ще тегли наляво или надясно,ще се люшка като лодка в бурно море и още хиляди неизвестни .Казвали са ми също,че "ударената кола е като ударената жена".1993 г имах Лада 1600-голяма кола за времето си,обаче подкалниците и бяха дроб.Предния мост се хваща за подкалниците с някакви измислени болтчета 10мм,като те съответно хванати с точкова заварка за общата тънка ламаринка към подкалника Като изгниеше мястото около болтовете предния мост почваше да си ходи накъдето си поиска и само стабилизиращата щанга спасяваше донякъде положението.Отделно от гнилочите се цепеше през средата и гредата т.е предния мост и предните колела се разкрачваше така както се разкрачват задните колела на някои Бравота пак по същата причина мисля-ръжда на някои носещи елементи което натоварва лагерите.Лично моята Лада износи почти нови предни гуми за около 400 километра .Последваха два нови подкалника,нова греда,всичко ново по окачването-разправии с монтьори,заварчици,бояджии и т.н,но тогава правиш такава кочина и я продаваш на турците със печалба,а сега? Който не си е имал работа с наистина сериозно изгнила кола и все пак се навие да си я прави той не знае какво означава подготовка,финанси,време,нерви и др.Все едно една малка сватба.Поздрави.
                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                Коментар


                  #23
                  Дайте мнение за тази кола

                  Колата е страшно издухана. Нуслучайно е и така старателно измита. Ако има някакви течове под капака - нищо няма да личи ако не се покара и провери основно. Достатъчно е само да се види волана и шофьорската седалка. Ако някой я гледа - нека пише непременно във форума. Дори да е поддържана - 280000 км. за този клас са предел - са не говорим, че вероятно още с новия внос е с превъртян километраж и никой не знае точните й километри.

                  Коментар


                    #24
                    Dimo_J написа:
                    Painfall написа:
                    И все пак е на 300 хиляди километра.
                    И кво от това?....твоята на колко е?
                    На почти 106 хиляди в момента, взех я на малко под 65 хиляди. Доказано.

                    Коментар

                    Working...
                    X