Миро, хората ти го казаха по горе . Носиш номерата в КАТ и я отписваш .Не плащаш ГО а само данък . :D
Коце, за да спреш колата от движение не връщаш номерата. Както ти казах спиране от движение и снемане от отчет са две отделни неща.
ФЕРАРИСТ написа:
BO написа:
А и особено, че някой не плащащ данък вземе, че изкоментира нещо свързано с държавата.
Демек плащаш си данъците - имаш право да говориш против държавата....не ги плащаш - нямаш право.......????
Когато ти даваш нещо, имаш право и да искаш нещо.Иначе нямаш права.Както се казва който плаща вечерята, той ще поръчва и музиката. Ако искаш да си поделим вечерята, тогава ще стоиш пълноправно и на масата.
nikolce написа:
Боби, trace за съжаление е прав. Аз живея на Любляна, и всеки ден освен по нея, минавам и по Монтевидео. Ами, писнало ми е. Всяка година на пролет, правя окачване. Таблото цялото ми скърца. Първата година платих още март месец. След това лятото Юни. Тази година дължа още половината данък. Ще им го платя този месец, ама не са го заслужили и грам!Не ме разбирай грешно, каквото трябва да се плаща си го плащам, и аз съм противник, ама като не получаваш нищо насреща, замисляш се
Не, въобще не е прав. Защото данъка, който плащаш ти няма много общо с улицата през която минаваш.
Сега запознатите нека кажат ако един два след заплащането на ГО автомобила ти претърпи ПТП и от него нищо не става ,ще ти бъдат ли върнати парите или както винаги пиеш една студена вода ?
Пиеш студена вода. Бившата ми Брава от подписа като я ударих бяха минали точно два месеца от подновяването на застраховката и си я бях платил цялата заради зелената карта. За това сега си правя застраховката винаги на вноски - 2 или 4, та ако стане нещо да съм по-малко в гърба.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Епа оно... сите ни еб@@, другарю судия... То и при пълно каско кат те лепнат първо снасяш всички вноски, после си задвижваш процедурата по отстраняване на щетите. Пък за връщане на пари... как изобщо ви минават такива еретични мисли?! Хда, кой всъщност ни пази от всякакво своелволие от страна на застрахователите, ако примерно решат, че от утре мин. ГО трябва да е 800 лв?
В Швеция кола, която е в движение задължително трябва да има застраховка- няма значение дали я караш или не. Разликата обаче спрямо България в отношение на спиране и пускане на МПС в движение е голяма. С няколко кликвания на мишката и колата е спряна от движение. Като решиш да я пуснеш в движение пак кликаш няколко пъти и си готов.
А сега ни кажи, ако в Швеция си кликнал достатъчно пъти, за да спреш колата от движение, и те хванат, че я караш, какви са санкциите?
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
В Швеция кола, която е в движение задължително трябва да има застраховка- няма значение дали я караш или не. Разликата обаче спрямо България в отношение на спиране и пускане на МПС в движение е голяма. С няколко кликвания на мишката и колата е спряна от движение. Като решиш да я пуснеш в движение пак кликаш няколко пъти и си готов.
А сега ни кажи, ако в Швеция си кликнал достатъчно пъти, за да спреш колата от движение, и те хванат, че я караш, какви са санкциите?
Автомобил спрян от движение-1500 крони(320 лева)Автомобил без ГТП-1500 крони(320 лева)Автомобил спрян от движение и без ГТП-2250 крони(480 лева)Това го прочетох в един форум и за това не гарантирам, че е информацията е 100% вярна.На мен ми се виждат ниски тези глоби на фона средния доход в Швеция. Една от глобите, които съм плащал беше 900 крони(190 лева)- вместо на 10 метра от пешеходна пътека съм бил спрял колата на 8 м.
Когато ти даваш нещо, имаш право и да искаш нещо.Иначе нямаш права.
До 30 ноември тая година за горива на автомобилите под моя опека съм дал 4600 лв.......като извадим от тях 20%ДДС и минимум още толкова акциз ще рече че към държавата от МЕН са отишли 1840 лв.......Карам с 1 винетка всичко - още 60 лв.......Да речем 1 гражданска плащам щото се смята че само 1 кола наведнъж мога да карам, макар че за да избегна най - рестриктивните мерки като спиране от движение и отнемане на книжката съм принуден да направя 3 ГО-та, в сметката вкарвам само 1 ГО - 180 лвДанъка не го знам колко ми е, но да речем за коли по талон 220 и 155 коня е към едни 300 лв на година.......Значи кво излиза - 1840 лв от горивата(тва до ноември, годината още не е свършила), 60 лв винетка, 180 лв ГО тва е цифром 2080 лева излизат от моя джоб, и отиват в държавата........тва без 300те лева данък........айде да речем ГО не отива 100% в държавата, но пък 100% излиза от моя джоб.......Значи при положение че държавата има 2 бона файда от мен че си карам колата през годината, ще седне и данък да ми иска некви 300 лв на фона на 2 бона........и ако взема да и платя данък, тя ще иска и още пари за да мога да паркирам в центъра на града в който живея, щото аз съм яка дойна крава и трябва да се цоцем яко........Ми няма да стане тая, не желая да слушам че ДДС било едно нещо, акциз друго, данък трето, ГО и винетка четвърто и пето......всичко излиза от моя джоб, това че мърсолите за тяхно удобство и наше заблуждение са го кръстили по различен начин мен изобщо не ме интересува......ОСтавяме на страна факта че парите за винетка и ГО са напълно грешни, както и преди съм споменавал ако знаете колко дела за неизплащане на суми по напълно редовни ГО-та има на година, и кви са гадове застрахователите........пътищата изобщо няма да коментираме...Така че с 2 думи - държавата ще загуби много повече пари от мен ако аз не карам кола 1 година, отколкото ако съвестно НЕ си плащам данъка й и прочеето съпътстващи харчове........Така че с още 2 думи - мога и имам право да искам колкото си искам неща от тая скапана държава........
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Сигурни ли сте ,че го има варианта "Спиране от движение"? Точно в този форум прочетох че "спиране от движение "отпада и остават Каране с плащане на ГО или Бракуване. Точно заради ГО си бракувах и последното Жигули което се караше 2 пъти в годината по 150 км. Сега ако искам да го пусна трябва да мина Технотест а преди като имаше Спрян от движение" просто си плащаш ГО и минаваш ГТП но задължително в КАТ.
Когато ти даваш нещо, имаш право и да искаш нещо.Иначе нямаш права.
До 30 ноември тая година за горива на автомобилите под моя опека съм дал 4600 лв.......като извадим от тях 20%ДДС и минимум още толкова акциз ще рече че към държавата от МЕН са отишли 1840 лв.......Карам с 1 винетка всичко - още 60 лв.......Да речем 1 гражданска плащам щото се смята че само 1 кола наведнъж мога да карам, макар че за да избегна най - рестриктивните мерки като спиране от движение и отнемане на книжката съм принуден да направя 3 ГО-та, в сметката вкарвам само 1 ГО - 180 лвДанъка не го знам колко ми е, но да речем за коли по талон 220 и 155 коня е към едни 300 лв на година.......Значи кво излиза - 1840 лв от горивата(тва до ноември, годината още не е свършила), 60 лв винетка, 180 лв ГО тва е цифром 2080 лева излизат от моя джоб, и отиват в държавата........тва без 300те лева данък........айде да речем ГО не отива 100% в държавата, но пък 100% излиза от моя джоб.......Значи при положение че държавата има 2 бона файда от мен че си карам колата през годината, ще седне и данък да ми иска некви 300 лв на фона на 2 бона........и ако взема да и платя данък, тя ще иска и още пари за да мога да паркирам в центъра на града в който живея, щото аз съм яка дойна крава и трябва да се цоцем яко........Ми няма да стане тая, не желая да слушам че ДДС било едно нещо, акциз друго, данък трето, ГО и винетка четвърто и пето......всичко излиза от моя джоб, това че мърсолите за тяхно удобство и наше заблуждение са го кръстили по различен начин мен изобщо не ме интересува......ОСтавяме на страна факта че парите за винетка и ГО са напълно грешни, както и преди съм споменавал ако знаете колко дела за неизплащане на суми по напълно редовни ГО-та има на година, и кви са гадове застрахователите........пътищата изобщо няма да коментираме...Така че с 2 думи - държавата ще загуби много повече пари от мен ако аз не карам кола 1 година, отколкото ако съвестно НЕ си плащам данъка й и прочеето съпътстващи харчове........Така че с още 2 думи - мога и имам право да искам колкото си искам неща от тая скапана държава........
Ами плащай си данъка, защото е задължителен, пък не сипвай толкова много гориво на колата ти. Така ще прецакваш държавата още повече и няма да се чувстваш толкова издоен за нещо, което не е задължително като цяло да речем. :DТова, че ти си избрал да притежаваш и употребяваш дадена вещ, трябва да може да си понасяш всички разходи. Никой не те задължава да го притежаваш това нещо наречено автомобил, както и никой не те задължава да имаш коли над 100 коня.Ако си вземеш един средно статистически 80кс автмобил, то никой няма да те "цоца" като дойна крава толкова много.Елементарно е.Както казах яд ме е на държавата, че не си търси полагащите й се пари (дали разумни или не не го обсъждаме). За това сме донякъде и на такова дередже.Аз лично искам да си свържат всички системи и да става всичко много лесно и бързо, без да се разкарваш до някъде.Регистрираш си колата в КАТ и след 10 минути имаш призовка да си платиш данъка за нея. Но, както казах, явно има интереси това да не се случва.Дано когато се случи, всички нерегистрирани автомобили в общината да се пуснат към съда... И така нататък...
Както казах яд ме е на държавата, че не си търси полагащите й се пари
За да не иска държавата да вземе едни пари, значи по една или друга причина така й е изгодно на нея.......причините не ги коментирам........след като това е така, и на всичкото отгоре държавата бидейки скапана и червива не дава и дори четвъртинка насреща от това за което й плащат плащащите всичките си задължения към нея, за какъв чеп аз да й давам и стотинка повече отколкото ня неизбжно може да ми вземе........трябва да съм луд да дам и стинка повече на това което уж е държава и упражнява косвен геноцит към своето население........
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Молете се да не ви удари някой без гражданска.Моята позната още си чака парите от тоя гаранционен фонд,а я удариха март месец.За незнаен път я разкарват м/у полицията,застрахователя и гаранционният фонд.
Значи обещетението ако те удари някой без ГО трябва да го плати КАТ!ТЕ не са го хванали- ТЕ да плащат! Пък после да си го съдят тоо с години по инстанцийте- Аз ако съм Цар такъв Указ ще въведа!Така честно ли е?ДА! :D
А защо КАТ? Би трябвало тая застрахователна компания в която ти си си направил ГО застраховка да ти изплати щетите, а тя да си търси парите от тоя без ГО или от гаранционния фонд.
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Компанията, в която си сключил ГО, не изплаща щети по твоята кола. Това е застраховка от щети, които ти би нанесъл на чужда кола. За твои щети, ако нямаш каско, при всички случаи пиеш ’ладно пиво...
Не ми разбра мисълта . В случай че ме удари някой без ГО е редно компанията в която аз съм си дал парите за ГО тя да ми плати и съответно си търси парите от нарушителя .Защото тогава каква ми е файдата от ГО? Щом всеки водач ще си търси сам парите било по съдебен ред или по споразумение то тогава да отпадне тая задължителна ГО ,която се оказва задължителна само за някой хора, а за други не .
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Разбрах аз, но ГО е застраховка за твоята отговорност към обществото, тоест, ако ти причиниш щета на някого, а няма отношение към щети по твоята кола, още повече причинени от някой неизвестен. Един вид, ти се застраховаш, че няма да плащаш щетите по колата и, не дай си, Боже, нещо по-сериозно, ако блъснеш някого, за щети по твоята кола се спасяваш сам.
Коментар