Буксата за ЕКУ е върху левият макферсон. Гецата /gal76/ се закачи и с ВИЗА, и с ФЕС3,3. Не можах да видя грешки, но по някаква причина ламбда сондата беше полу умряла ... ?! По едно време не реагираше въобще, после тръгна и си работеше много ритмично, с хубави амплитуди за малки интервали от време. Лог не направихме, защото много често изплюваше ФЕС-а, а и влезнахме през "мултипла 1,6". Общо взето, за сега се насочихме и нарочихме именно нея, защото при неправилна и некоректна работа можело да дава отражение на данните на ГИ-то и от там да гасне или да повишава обороти. Обачееее ... странното е, че проблема с мененето на обороти се проявява, като се повишават до 1300 об/м, но при преминаване през дупка или паваж се оправят, т.е. падат до 800 и се кротват така! Мислим сега за не добра електро връзка по кабела на ламбда сондата/предвид временната и загуба на кондиция/ или пък нещо с жилото на газта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Ново" 1,6 за семейството!
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
Най-после се закачих, но с 1,6 от 2001 и показа следното:FIAT BRAVO/BRAVA ’01 100 16V/CF3Magneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF Injection (Outside EU version)ISO код: 0D 07 02 97 02Номер на чертеж от FIAT: 46744739 Сериен номер на хардуера: IAW49FHW002Версия на хардуера: 00Сериен номер на софтуера: 4565-DCO Версия на софтуера: 0000Номер на одобрение: 000000Дата на програмиране: 03/21/1999ВНИМАНИЕ: Невалиден ISO код за избраният модул!ЧЕТЕНЕ НА ГРЕШКИТЕ:1: P1325 - Сензор детонацииECU ISO Code: 0D 07 02 97 022.12.2012 г. 16:06:25 ч.CONNECTED TO: FIAT BRAVO/BRAVA ’99 100 16VMagneti Marelli IAW 49F Injection (1.6)ISO код: 0D 07 02 97 02Номер на чертеж от FIAT: 46744739 Сериен номер на хардуера: IAW49FHW002Версия на хардуера: 00Сериен номер на софтуера: 4565-DCO Версия на софтуера: 0000Номер на одобрение: 000000Дата на програмиране: 03/21/1999Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
iliyan написа:Щом оборотите ти играят /вдигат се и при тръсване се оправят/,пробвай следното:като се вдигнат,размърдай ТПС-а и буксата му,да видиш дали е от него.С диагностика също можеш да му проследиш показанията.На празни обороти трябва да показва 0,7В.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар