Здравейте, колеги! Трябва да се похваля най-после, че вече има още един фиат в семейството. Въпросният 1,6 е набор 1999 година, като до сега, по километраж са изминати ~ 200000 и нещо си ... , голям смях!!! Колата е на тъстът ми и в момента всички и се кефим, защото е в завидно добро състояние за годините и цената си. Разбира се колата е на много километри, които си личът тук-там. Удряна е странично от страната на шофьора, третата врата е боядисвана, но всичко е направено добре, дано не е само фасада и да има супер скрити гадости?!Като двигател работи добре, работи си без замисляне и странни шумове. Чува се едно лупкане, точно като на ремък или ролка, но след обслужването им ще си каже, ако продължи - тогава ще се притеснявам. Оборудван е с италианско ГИ, което работи в автоматичен режим. Няма различни режими на работа , а единствено: работи-не работи! Странно, но не можах да се закача към ЕКУ, има две букси до левият макферсон. Единият е за АБС-а , към него се закачих много лесно, но другата букса "мълчи" ... дали бъркам буксата? На 1,6 връзката с ЕКУ как се прави, предполагам ,че по същият начин като при ЖТД-то?Предишният собственик е сменял дроселова клапа, комплект с чисто нова! Но понеже монтажа и е направен в не фиатски сервиз, никой не е адаптирал тая клапа или по скоро стъпковото моторче. От там бе и единственият проблем с колата ,който установих с до момента. При спиране на кръстовища и пускане по инерция преди самото кръстовище колата гаснеше. Губи обороти и гасне, и след прочетени темички по този въпрос изпълнихме следната манипулация:
, която в крайна сметка се оказа адски успешна и сега колата държи стабилни обороти, няма и помен от гаснене при свободен ход и спиране. Понякога, но много рядко-един път до сега, оборотите се задържат на 1200-1300/по табло/,но при преминаване през някоя дупка се стабилизират на 800. Предполагам, че като успея да се закача за ЕКУ-то и ще си каже само?!И последно малко снимки от първата разходка с новото, семейно ино и шест ... /с най-добри чувства/!
niko_ymn написа:
Коментар