Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Ново" 1,6 за семейството!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Ново" 1,6 за семейството!

    Здравейте, колеги! Трябва да се похваля най-после, че вече има още един фиат в семейството. Въпросният 1,6 е набор 1999 година, като до сега, по километраж са изминати ~ 200000 и нещо си ... , голям смях!!! Колата е на тъстът ми и в момента всички и се кефим, защото е в завидно добро състояние за годините и цената си. Разбира се колата е на много километри, които си личът тук-там. Удряна е странично от страната на шофьора, третата врата е боядисвана, но всичко е направено добре, дано не е само фасада и да има супер скрити гадости?!Като двигател работи добре, работи си без замисляне и странни шумове. Чува се едно лупкане, точно като на ремък или ролка, но след обслужването им ще си каже, ако продължи - тогава ще се притеснявам. Оборудван е с италианско ГИ, което работи в автоматичен режим. Няма различни режими на работа , а единствено: работи-не работи! Странно, но не можах да се закача към ЕКУ, има две букси до левият макферсон. Единият е за АБС-а , към него се закачих много лесно, но другата букса "мълчи" ... дали бъркам буксата? На 1,6 връзката с ЕКУ как се прави, предполагам ,че по същият начин като при ЖТД-то?Предишният собственик е сменял дроселова клапа, комплект с чисто нова! Но понеже монтажа и е направен в не фиатски сервиз, никой не е адаптирал тая клапа или по скоро стъпковото моторче. От там бе и единственият проблем с колата ,който установих с до момента. При спиране на кръстовища и пускане по инерция преди самото кръстовище колата гаснеше. Губи обороти и гасне, и след прочетени темички по този въпрос изпълнихме следната манипулация:
    niko_ymn написа:
    Toва ли е въпросната процедура:
    Pashov написа:
    значи : 1> загравяш до 80 градуса двигателя... изклучваш от акумулатора за 15 мин. после даваш на контакт за 1 мин..после 1 мин изклучваш от контакт.....после палиш двигателя за 5 мин без нищо друго да се пипа ...и накрая гасиш ..и след това вече всичко беше ОК....това е процедурата по замяната на стъпковото моторче. )))))))... ново моторче
    , която в крайна сметка се оказа адски успешна и сега колата държи стабилни обороти, няма и помен от гаснене при свободен ход и спиране. Понякога, но много рядко-един път до сега, оборотите се задържат на 1200-1300/по табло/,но при преминаване през някоя дупка се стабилизират на 800. Предполагам, че като успея да се закача за ЕКУ-то и ще си каже само?!И последно малко снимки от първата разходка с новото, семейно ино и шест ... /с най-добри чувства/!
    Прикачени файлове
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    #2
    Честито колегада едната букса е за АБС а другата е за ЕКУ понеже имам същия красавец няма да можеш да се вържеш всичко по колата е Магнети Марели трябва си хубава програма само да не е Бош нестава и аз като теб имах желание да видя кво се случва в реално време но греда говореха ми кви ли не глупости смяна на компа незнам кво си ама всичко е било да си ми вземат парите и един прекрасен ден в гр.Монтана един пич с име Илко от Алфа форума а може и в този да го има ми направи диагностика за смешната сума от 10лв. и всичко се нареди как трябва аз съм доволен от колата Фиат Браво 1.6 16в 103 коня GT мога да ти дам един номер на човек от София или направо се свържи с него във форума и той може да ти даде съвет BO е никът на пича той прави също диагностики
    като му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция

    Коментар


      #3
      Честито и много безаварийни Я кажи сега на 2-ра 120 прави ли? :DП.П. Без лоши чувства!
      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

      Коментар


        #4
        infineon написа:
        Ужасссс.
        Що ужас, че и с много "ссссс" ... ?!Иначе за компа не съм се трогнал много-много, важното е че инжекцията е "спокойна" и колата си бърбори,като я запалиш!Иначе по повод 2-та и тн ... , ми аз смятам че нещата с ино и шес ще бъдат развенчани. Просто по никакъв начин не се впечатлих?! Има някои фактори, които могат да ме опровертаят, като например съвсем малкият ми опит с тая кола /1,6/ и съответно не познаването и. Със сигурност не зная как да я карам, но след обслужването и при малко повечко километри зад гърба си с нея, ще стане ясно "кон боб яде ли".Аз имам два комплекта за диагностика: синьозъбче с елм327 обд 2 и ваг ком, и двата кабела ли са обречени с неуспех за свързване с това ЕКУ? Дори и с някакво преправяне?
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #5
          Jimy написа:
          infineon написа:
          Ужасссс.
          Що ужас, че и с много "ссссс" ... ?!
          Ми щото е браво иноишес.Пък и за семейна кола мани мани... Не върви, пък за сметка на това гори като змей. Карах такова браво и си беше жив мазохизим.Ама и аз съм за бой че съм се загледал по една мултипла с иноишес, ама поне метанова :P
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            С Ваг-Ком-а става без проблем свързването. Използвай фиат еку скан. infineon, ела да ти покажа как гори 6,9 на газ извън града и ми обясни какво змейско има в това.
            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

            Коментар


              #7
              Честито, адашче! Със здраве да си я карате и да не ви създава проблеми!
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #8
                Благодаря за пожеланията, но аз искрено се надявам тъстът да кара икономично?! Още не сме засякли колко е харча на газ, но ще пиша веднага при яснота. Иначе ГИ-то би трябвало да дава разход почти равен на същия ,но с бензин, нали?
                reter написа:
                С Ваг-Ком-а става без проблем свързването. Използвай фиат еку скан. infineon, ела да ти покажа как гори 6,9 на газ извън града и ми обясни какво змейско има в това.
                Как точно , защото аз ползвам точно ФЕС 3,6 обаче програмата ми казва ,че има проблем с ком порта или 3пиновият преходник?! Обаче със същата конфигурация на ваг-ком кабела се закачам към АБС-а без никакъв проблем ... .
                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                http://www.keepfighting.ms

                Коментар


                  #9
                  reter написа:
                  С Ваг-Ком-а става без проблем свързването. Използвай фиат еку скан. infineon, ела да ти покажа как гори 6,9 на газ извън града и ми обясни какво змейско има в това.
                  И с газов инжекцион ми се вижда малко нереален разход. Мойто гореше 8 извънградско с обикновена уредба.Не ме кефи и концепцията на тоя мотор- късоходов с много широки бутала и макс. въртящ момент на 4000 оборота.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    Jimy написа:
                    Благодаря за пожеланията, но аз искрено се надявам тъстът да кара икономично?! Още не сме засякли колко е харча на газ, но ще пиша веднага при яснота. Иначе ГИ-то би трябвало да дава разход почти равен на същия ,но с бензин, нали?
                    reter написа:
                    С Ваг-Ком-а става без проблем свързването. Използвай фиат еку скан. infineon, ела да ти покажа как гори 6,9 на газ извън града и ми обясни какво змейско има в това.
                    Как точно , защото аз ползвам точно ФЕС 3,6 обаче програмата ми казва ,че има проблем с ком порта или 3пиновият преходник?! Обаче със същата конфигурация на ваг-ком кабела се закачам към АБС-а без никакъв проблем ... .
                    на кой пин слагаш третият кабел? Те са 3. На 16-ти плюс, на 5-ти минус и на 7-ми К линия, като всичко се брои от дясно на ляво. Мисля че кабелът ти не е на 7-ми пин(първи ред предпоследен оу==пин от дясно на ляво)
                    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                    Коментар


                      #11
                      Точно начина, който предлагаш съм ползвал за окабеляване. Ползвам същата конфигурация при закачането на ЖТД-то ... няма проблем, с него! При ЖТД се закачам и с ваг-а и с елм-а, а при 1,6-та съм пробвал само с ваг и не става. Не съм пробвал с елм ... блутрътка е, но върши перфектна работа ?! С него например се закачам много лесно към третата семейна италянка: Y-1,2 16v!
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        #12
                        С пластмасови колектори ли е?Че може ако имаш и аларма буксата да е по средата на торпедната стена, а не при макферсона.Демек потърси буксата и на друго място, че има точно 3 варианта (поне).Успех и весели километри.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Jimy написа:
                          Иначе ГИ-то би трябвало да дава разход почти равен на същия ,но с бензин, нали?
                          Иначе може и така да е, но на практика слагай 2-3 литра отгоре и ще си близо.Поне при мен на няколкото коли с ГИ винаги е било така.

                          Коментар


                            #14
                            BO написа:
                            С пластмасови колектори ли е?Че може ако имаш и аларма буксата да е по средата на торпедната стена, а не при макферсона.Демек потърси буксата и на друго място, че има точно 3 варианта (поне).Успех и весели километри.
                            :D о със сигурност ще се забавляваме, защото според мен е много удобна кола и ще свърши перфектна работа на бащата! Мерси!Колата е с пластмасовите колектори. Иначе и аз се усъмних в първият момент за аларма, но според мен няма, защото нищо в купето не индикира за наличието и. Няма червен светодиод при средната конзола, също липсват датчиците при плафона. Е това не е гаранция разбира се, може и да са я бастисали и единствено буксата да си стои там, като ... ?!
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              #15
                              Да ви е честито возилото, Джими и със здраве да си го карате! :D Много безаварийни километри пожелавам!
                              "Не търсете възмездие.Рано или късно всеки плаща."
                              Ванга

                              Коментар

                              Working...
                              X