Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за локално парно и завиране.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Най-добре е преди филтъра да има спирателен кран и след помпата също.По този начин като ги затворите може да чистите филтъра или сменяте помпата без да източвате системата.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #32
      Tornado написа:
      Най-добре е преди филтъра да има спирателен кран и след помпата също.По този начин като ги затворите може да чистите филтъра или сменяте помпата без да източвате системата.
      Аз съм го избегнал този момент със филтъра,просто не съм си сложил такъв.

      Коментар


        #33
        С това,че не си чистил филтъра трябваше да започнеш,защото остана впечатление,че проблема с циркулацията се е появил след завирането,а той си е бил от преди това.А филтър е хубаво да има,че и се такова мамата на помпата.
        Fiat Marea 1.8 16v HLX
        Hyundai Terracan 2.9 CRDI

        Коментар


          #34
          campain написа:
          С това,че не си чистил филтъра трябваше да започнеш,защото остана впечатление,че проблема с циркулацията се е появил след завирането,а той си е бил от преди това.А филтър е хубаво да има,че и се такова мамата на помпата.
          Но не е ли хубаво да има ако е със автоматична пълначка?Понеже моята система е отворен тип.

          Коментар


            #35
            Ами пълначката няма нищо общо с филтъра.Виж ако си с каминка и нямаш железни,полипропиленови или медни тръби,а си примерно само с тръба с алуминиева вложка може и да не слагаш.
            Fiat Marea 1.8 16v HLX
            Hyundai Terracan 2.9 CRDI

            Коментар


              #36
              campain написа:
              Ами пълначката няма нищо общо с филтъра.Виж ако си с каминка и нямаш железни,полипропиленови или медни тръби,а си примерно само с тръба с алуминиева вложка може и да не слагаш.
              Така е?но нали пълначката автоматично вкарва вода?

              Коментар


                #37
                Няма нищо сложно достига 90 градуса и датчик включва клапан който започва пълнене на системата на студения кръг в посока помпата.Разширителния съд да прелива колкото си иска стига да е вързан към канализацията.Горе долу като клапан от пералня Перла който пълни казанчето на тоалетната чиния като пуснете осветлението в санитарния възел.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #38
                  Tornado написа:
                  Няма нищо сложно достига 90 градуса и датчик включва клапан който започва пълнене на системата на студения кръг в посока помпата.Разширителния съд да прелива колкото си иска стига да е вързан към канализацията.Горе долу като клпан от пералня Перла който пълти казанчето на тоалетната чиния като пуснете осветлението в санитарния възел.
                  А де,и филтъра е след пълначката или преди?

                  Коментар


                    #39
                    Интересна тема се е заформила.Автоматично допълване на отворена система е несериозно.Може да се осъществи но си е разсипия на вода по ред причини.Просто ще работи на принципа да долее студена вода когато парното заври и да охлади системата.Затворените системи с автоматично пълнене са с двойно подсигуряване и работят в диапазон между 1.5 и 2 ам.Имат термо клапан който освобождава налягането ако температурата превиши 95-100 градуса и баланс вентил който ако не сработи темоклапана освобождава налягането когато превиши 2.5 ам.Няма преливане на разширителни съдове и тем подобни.Пълначката също работи на определено за нея налягане,тя пълни само дотам докъдето е настроена обикновено 1.5ам.Няма как да се сложи на отворена система.Разширителният съд се напомпва на 2.5 ам.което е предела на баланс вентила и той поема температурните разширения на водата и ако е добре сметната системата никога тя няма да изхвърли и да допълни вода поради това че е завряла.Да се има впредвид че колкото е по високо налягането в системата,толкова е по висока температурата на завиране.Поздрави
                    Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                    Коментар


                      #40
                      milen11 написа:
                      Интересна тема се е заформила.Автоматично допълване на отворена система е несериозно.Може да се осъществи но си е разсипия на вода по ред причини.Просто ще работи на принципа да долее студена вода когато парното заври и да охлади системата.Затворените системи с автоматично пълнене са с двойно подсигуряване и работят в диапазон между 1.5 и 2 ам.Имат термо клапан който освобождава налягането ако температурата превиши 95-100 градуса и баланс вентил който ако не сработи темоклапана освобождава налягането когато превиши 2.5 ам.Няма преливане на разширителни съдове и тем подобни.Пълначката също работи на определено за нея налягане,тя пълни само дотам докъдето е настроена обикновено 1.5ам.Няма как да се сложи на отворена система.Разширителният съд се напомпва на 2.5 ам.което е предела на баланс вентила и той поема температурните разширения на водата и ако е добре сметната системата никога тя няма да изхвърли и да допълни вода поради това че е завряла.Да се има впредвид че колкото е по високо налягането в системата,толкова е по висока температурата на завиране.Поздрави

                      Коментар


                        #41
                        Tornado написа:
                        Най-добре е преди филтъра да има спирателен кран и след помпата също.По този начин като ги затворите може да чистите филтъра или сменяте помпата без да източвате системата.
                        То така се прави по учебник, а филтъра се почиства всяка година преди първото палене (топлите проби). Проверява се също и помпата дали върти, защото след 9-10 години работа и 7-8 месеца престой годишно се случва да блокира.
                        Няма начин да няма начин!

                        Коментар


                          #42
                          А де,и филтъра е след пълначката или преди?
                          Нещо май не можахме да се разберем.Филтъра се слага преди помпата на инсталацията за да я пази да не попаднат боклуци в нея.Няма никакво значение отворена или затворена система се ползва,също няма никакво значение имаш ли пълначка или не.Иначе е вярно,че няма нужда от автоматично допълване като системата е с отворен съд.
                          Fiat Marea 1.8 16v HLX
                          Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                          Коментар


                            #43
                            Ето как се прави!По принцип помпата е на студената вода (тази която си връща от радиаторите).
                            Прикачени файлове
                            Няма начин да няма начин!

                            Коментар

                            Working...
                            X