Снощи без да искам прехвърлих точката на завиране и стигнах 110 градуса на локалното парно.Нямаше сътресения или пукания просто клапана който е най-високо на камината изпускаше известно време въздух докато спадне температурата.Не знам дали съм повредил нещо ,но от тогава нещо не ми харесва циркулацията на цялата система.Дали съм накъдрил маркучите отвътре в началото до камината и дебита не е достатъчен?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за локално парно и завиране.
Collapse
X
-
С вода или антифриз я допълваш?Ако не е останал маркуча без вода вътре е малко вероятно да си го "накъдрил"http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Не е котел ама май е по мощно от котел.Който му се изчислява и знае как да го изчисли 68 литра водна риза колко киловата е.Мога набързо да сметна и колко квадратни метра е водната риза.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Sev написа:виж за въздухдругия вариант е да си прецакал помпатаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Sev написа:виж за въздухдругия вариант е да си прецакал помпата
Коментар
-
Антифриз се използва и при котлите за твърдо гориво,където има опасност от замръзване,тъй,че правилно е попитал колегата,освен това в соларните системи е най добре да се използва пропилен гликол,вместо обикновен антифриз,макар,че и с обикновенният не би трябвало да има проблем.Обясни по точно в какво се изразява при теб не добрата циркулация.Най вероятно ще е въздух,помпата според мен на тази температура не може да се развали,макар,че повечето са с платмасови лопатки. ПС.Вило има пробка в средата за обезвъздушаване и от там като развиеш се вижда дали работи.Fiat Marea 1.8 16v HLX
Hyundai Terracan 2.9 CRDI
Коментар
-
Моето е завирало многократно и никакви проблеми нямам /да не му е уруки/, затварям го от всякъде и намалявам горенето, на другия ден допълвам, обезвъздушавам и съм готов. Помпата ми е някаква английска MYSON от 1998 г. я карам. Така че карай, няма страшно. По принцип помпата винаги се слага на студената вода. Системата ми също е отворена.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар