Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

50 лева и 5 точки за вкл. халогени :@

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Immortal написа:
    КИМИ написа:
    Вярно е- няма акт за халогени ако са валидни двете условия-нощем е след залез слънце- сравнява се по часа в акта, а мъгла пак може да се изкара документ от Нац център по хидро и метеорология- така че такъв акт на 100 % отпада, трябва да има възражение в акта- късат акта още в КАТ да не плащат делото, но досега даже не е и писан при тия условия.
    Нещо не ме разбра.Така както си го написал - излиза, че ако има гъста мъгла ПРЕЗ ДЕНЯ не може да се ползват фаровете за мъгла, а това изобщо не е така.
    НЕ ти помагат с нищо халогените в мъгла през деня, даже по- зле може да заслепиш насрещен автомобил от отражението на мокър или заледен асфалт- значи си нарушител и за акт.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      КИМИ написа:
      НЕ ти помагат с нищо халогените в мъгла през деня, даже по- зле може да заслепиш насрещен автомобил от отражението на мокър или заледен асфалт- значи си нарушител и за акт.
      Това не е вярно. Няма как през деня в мъгла да заслепиш някой. А иначе помагат, теб те виждат от по далеч както и ти някой срещу теб с вкл. въпросни фарове.

      Коментар


        Имам чувството, че някои хора кола не са карали.Как може на черното да казвате бяло?!А допълнителната светлина отзад с какво ти помага?

        Коментар


          Незнам каква е тази мания с халогените, но аз особена полза не виждам от тях - светят на 5 м пред колата и на 5 в страни - безполезни са, освен ако нямате нужда от очила и никога ама никога не съм ги светкал, нито съм изпитвал нужда да ги светкам.

          Коментар


            Airfan написа:
            Незнам каква е тази мания с халогените, но аз особена полза не виждам от тях - светят на 5 м пред колата и на 5 в страни - безполезни са, освен ако нямате нужда от очила и никога ама никога не съм ги светкал, нито съм изпитвал нужда да ги светкам.
            Напълно подкрепям - безполезни са във всяко отношение. Аз не е като да не карам, карал съм във всякакви условия, но мога да кажа, че никога не съм изпитвал необходимост от тях, в мъгла съм ги пускал, колкото за проба и като видя, че няма никаква полза от тях, ги спирам.
            Fiat Marea Weekend 1,6 16V

            Коментар


              Може би двете крайности в мненията за ползата от тези фарове се дължат на факта, че реализацията им при различните модели не е една и съща.Халогените на темпрата бяха абсолютно безполезни в мъгла.За нормална употреба си бяха ОК - още 70W при положение, че рефлекторите на основните не бяха много добри са добре дошли.При мерцедеса фаровете за мъгла при нормални условия на тъмно са почти незабележими.Дали съм ги пуснал или не наистина няма разлика на практика.Обаче при гъста мъгла на няколко пъти съм гасил основните фарове и съм карал само с тях.Разпръскването на светлина на почти 180 градуса ниско долу безспорно помага.Но моите наблюдения са, че това е валидно в много, много гъста мъгла.Такава, при която ми се е налагало да карам пътника да върви пред мен за да ми показва пътя.Ма това откакто шофирам да ми се е случвало я има 10 пъти, я не.Тоест и моето мнение е, че употребата им е крайно ограничена.Нямам навик да ги ползвам и наистина не разбирам манията на някои колеги да ги ползват заедно с основните светлини.Не, че ми пречат... Просто полицаите са склонни да им обръщат прекалено много внимание, както и този случай показва
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                Airfan написа:
                Незнам каква е тази мания с халогените, но аз особена полза не виждам от тях - светят на 5 м пред колата и на 5 в страни - безполезни са, освен ако нямате нужда от очила и никога ама никога не съм ги светкал, нито съм изпитвал нужда да ги светкам.
                Не си попадал на мъгла в която не се вижда нищо. При това положение гасиш късите и караш само на фарове за мъгла, тогава ще видиш каква е ползата. Също така много по добре се вижда банкета с тях.

                Коментар


                  Да, поради тази причина може да се кара на габарит и халоген, а не щото е много "гъзарско".Особено се "кефя" на "гъзари", които карат на халогени извънграда и когато влязат в населено място, където се очаква, че може да има полицаи ги изключват. Щом излязат от населеното място веднага ги включват...

                  Коментар


                    Ами основно за газарийка са си тези халогени. Аз също на фиата никога не съм ги ползвал за три години. Пускал съм ги само колкото да видя как светят. Иначе добре седят на колите де.Един път само, хванах някаква супер гъста мъгла с пежото, и пак не ми вършеха работа. Габарити + аварийни, се оказаха по-добър вариянт. Бавно, бавно, само по маркировката край пътя се ориентирах.
                    00' Bravo 105 JTD

                    Коментар


                      chaveto написа:
                      Airfan написа:
                      Незнам каква е тази мания с халогените, но аз особена полза не виждам от тях - светят на 5 м пред колата и на 5 в страни - безполезни са, освен ако нямате нужда от очила и никога ама никога не съм ги светкал, нито съм изпитвал нужда да ги светкам.
                      Не си попадал на мъгла в която не се вижда нищо. При това положение гасиш късите и караш само на фарове за мъгла, тогава ще видиш каква е ползата. Също така много по добре се вижда банкета с тях.
                      Хващал съм мъгла на пътя Асеновград - Пловдив, където с 10 км/ч се караше и не с евиждаше нищо на метър пред колата и пак не помогнаха, ама вие си знаете.

                      Коментар


                        Ти тогава с кои включени светлини кара? Само за мъгла или къси + тези за мъгла?

                        Коментар


                          Кой каквото иска да говори,но полза от халогените има особенно в мъгла.Един път в живота може да те отърват от сложна ситуация,но е достатъчно.Аз лично съм професионален шофьор от 1993г.От 1996г имам кат.ДЕ.Една вечер с автобуса в много гъста мъгла тъкмо бях оставил работниците в Айтос и се прибирах към Бургас.Човек в около 23 часа вървеше между мантинелата и платното,като съответно маркировка къде имаше къде не.Карах толкова бавно и плътно в дясно,че като го наближих в последния момент набих рязко спирачки,но все пак го закачих с бронята и той падна на Земята.Метър повече и предното колело минаваше през него.Никога няма да забравя тази случка.Тогава ако не бяха халогените да светят точно настрани можеше да го бутна,да мина през него и изобщо даже да не усетя,че съм минал през нещо.Сега работя в Бърза помощ и поне едно да не кажа друго,но 20% от труповете дето прибираме нощем са смачкани и ударени на пътя.Може и да са ги видели и избягали след това,но може и да не са ги видели.Впрочем май никъде освен в България няма да видите човек да върви нощем по пътя в тъмни дрехи по посока на движението.Култура,възпитание или каквото искате го наречете.Пешеходците си мислят,че като колата има фарове всичко се вижда и ги пазят,но всъщност не е така.Скоро си сложих ксенон и на халогените като дълго търсих на 55 вата баласт,както са ми късите,но са изчезнали от пазара.Взех си най-евтните китайски със мнооого малки баласти на 35 вата със 5000 келвина.Еми незнам,но след сваляне и миене основно на халогена оставям на единия обикновенната крушка,а на другия ксенона и пускам халогените.Около стотина пъти лягах,ставах,ходих на различно разстояние пред колата и на 100% мога да твърдя,че обикновенната крушка ме заслепява повече от това ксенонче в халогена.Който иска да вярва,който иска да не вярва.Осветеността от халогена напред не стана в метри повече от халогенната крушка,но незнам защо настрани към банкета взе да свети значително повече и по ярко.Лично аз съм много доволен от резултата,въпреки че съм ги пускал веднъж-два пъти само.
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            Immortal написа:
                            А допълнителната светлина отзад с какво ти помага?
                            Ако обърнете внимание на този въпрос на Дидо, може би ще си дадете отговор на доста от въпросите, които задавате...

                            Fiat Bravo T-Jet 120

                            Коментар


                              Аз бях решил да не пиша в тази тема.... и все още съм на това мнение :D

                              Коментар


                                BolgAryan написа:
                                Immortal написа:
                                А допълнителната светлина отзад с какво ти помага?
                                Ако обърнете внимание на този въпрос на Дидо, може би ще си дадете отговор на доста от въпросите, които задавате...
                                еми да сложим по едни халогени и тозад в такъв случай Тезо отзад са за съвсем друго нещо и не е редно да се сравняват. Да вярно е че и отзад заслепяват но само този който е спрял точно зад впросната кола с пуснат габарит за мъгла след 5-6 метра е съвсем поносимо. А предните са направени УЖ за да подпомагат движението напред, а задните за да те виждат.п.с.малко поизместихме темата, но поне стана добър диалог
                                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                                182A4.000 IAW49F
                                LPG - Lovato EasyFast
                                ----------------------------
                                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                                Коментар

                                Working...
                                X