Пак се отплеснахме от темата, но пак да ви кажа, че много често се е случвало да ме заслепяват фабрични оригинални ксенони на БМВ примерно.И както казах в първия си пост - през деня понякога ми вадят очите и фабричните светодиодни дневни светлини на някои нови коли, като например фабричните на Мерцедес ML например.
+1Просто някои хора си мислят, че щом е "оригинално" то не може да не е най-доброто. За рефлекторните фарове - има фарове и фарове. Има и така любимия на някои колеги ОРИГИНАЛЕН ксенон на рефлекторен фар. Има и ксенонови крушки за рефлекторен фар, които си отрязват лъча идеално.Оги, по твоята логика (да си гледам пътя), тези срещу мен и на дълги да карат не биха ми пречили. И между другото аз си гледам само и единствено пътя, ама като нещо ти блести насреща е кофти. Както и да е - както каза колегата някои ФАБРИЧНИ (да се чете ОРИГИНАЛНИ) дневни светлини са в пъти по-дразнещи.
Sev написа:
и как точно моя DRL ще те заслепи?а този на ГоУф няма да те заслепи, след като е абсолютно същия - свети директно напред?афтърмаркет модулите работят неправилно, поради неправилна настройка - продават се предварително настроени на 30-35%правилната настройка е минималната - 20%
Че аз откъде да знам как твоят DRL ще ме заслепи и дали ще ме заслепи? Нито ти знам колата, нито как е направена, нито как свети. Нито пък съм казал, че Голфаджийският няма да го направи. Разминавал съм се с Брава или Мареа, не помня, и чак да ме заслепи не, защото е през деня все пак, но определено ми блесна в очите неприятно.Между другото един колега с e46 онзи ден ми вика - парктроника ми работи много добре, защото е оригинален
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Целта на по-високата глоба е да сплашва хората, и да не карат на халогени през деня, котаго е светло. С тази цел е вдигната тази глоба, и ако има хора, които карат на халогени въпреки това, още ще се вдигне. Това е целта на всички глоби, не толкова да забогатява КАТ. Дали е правилно или неправилно, зависи от ситуацията, а парите са според нацията. 25 евра глоба на запад е смешно, за нас е много. Ако беше 100лв, според мен само тези дето ги имат излишни ще карат на халогени. Но както казах, е много с цел.Аз лично си карам на ксенон, въпреки че не ме спират и на габарити, щото са силни, ксенона пък ми е малко надолу, за да не заслепява. Извън града се пуска на нулево положение. Не знам да има по-нехабящо енергия решение от това да имаш 2 LED габарита и 1 35W ксенон на фар. Според мен е опасно това да имаш светлина отпред, а отзад - не, както е при DRL. Хората забравят в тунел, например, да си пускат фаровете..за пример, тунела в Люлин, през който минавам всеки ден.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
@chaveto - майна, каква е разликата между китайска халогенна крушка и халогенна крушка на Хела? Ще ти кажа - никаква и изобщо как определяш какво е оригинално и какво не е? Дефинирай "оригинално" за ксенонова крушка. Същото е и с ксеноновите крушки - еднакви са. Проблемите идват от обкръжението им - рефлектори, стъкла, задкормилни устройства.
Разликата е такава, че едната може да изгори за няколко часа и след това да не иска да излезе. Защото може да е стопила буксата или да се е надула.Като почнеш от чистота на стъклото, чистота на газа, дали всичко е на точното място.......... Не си мисли, че няма разлика.По твоята логика нямаше нужда да си купуваш дебитомер на Бош можеше да вземеш един китайски на много по ниска цена, но не го направи. Купи си и китайски инжектори и тях до колкото имам спомен смени
БМВ особенно Е46 са мисля единствените серийни автомобили,които нямат във фара "ламаринки",които как да кажа крушката влиза във тях и по-малко заслепява.Затова и оригинален да е ксенона на БМВ си заслепява и то доста.В интерес на истината и аз моите ламаринки ги разкарах от фаровете както на Фиата така и на Вектрата и фара светна в пъти повече особенно настрани.Верно след това забих фаровете колкото се може по долу и на двете коли никой не ми е присветнал.Преди месец си сложих евтин китайски ксенон и на халогените,като отново премахнах ламаринките и на халогенките.В този случай като ги пусна се заслепявам само в случая,ако легна в тревата и тиквата ми е на нивото на халогенките.Проблема мисля не е по-скоро в това колко те заслепява,а ми в какъв цвят свети ксенона.Моите са на 5000 келвина и светят бяло.Човек като свикне с една светлина и после край.Аз лично оня ден се качвам на линейката от отпуск-пускам фаровете .Фаровете светят прекрасно,защото Транспортера е 2009г,но ми светят ЖЪЛТО .Пускам дългите,пускам халогените долните,пускам и на покрива има монтирани два огромни халогена по 100 вата единия и тогава мисля докарах интензитета светлина колкото на Вектрата с 55 вата ксенон на 5000 келвина.В къщи същата работа-свикнах с бялата светлина от ксенона и смених повечето крушки енергоспестяващи от 2300 келвина на 6400 келвина.Обаче мойта взе да крещи,че бялата светлина и пречела много и върнах една от крушките да свети жълто в стаята.Еми крушката хем е на същата марка и то с 5 вата повече,но понеже свети в жълто лично на мене ми свети в пъти по-малко.В банята си направих същия експеримент- ми направо не виждам къде съм си оставил шампоана на шкафчето.Върнах си крушката в банята на 6400 келвина и стана .."нека бъде светлина" .Мисля че ако имаше ксенон,който да докарва точно бледата жълта светлина на халогенните крушки нямаше да има толкова недоволни от заслепяване.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
’Ората са го измисуиле - 4300 К - цвят "слънце" Откъде пък е тръгнал тоя мит, че непременно ксенонът трябва да е студено-бял цвят (6000 К)? Иначе било грозно, разбираш ли... Аз съм с 4300, нека ми е грозно.
И аз търсех много на 4300к,но нямаше.Масово се предлагат на 6000к,които лично на мен много ми синеят,а 5000к си свети бяло-това при старателно почистен рефлектрор и стъкло.Иначе казват,че слънцето свети с около 3200к.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
БМВ особенно Е46 са мисля единствените серийни автомобили,които нямат във фара "ламаринки",които как да кажа крушката влиза във тях и по-малко заслепява.Затова и оригинален да е ксенона на БМВ си заслепява и то доста....
Каква е връзката между първото и второто изречение въобще?
@chaveto - майна, каква е разликата между китайска халогенна крушка и халогенна крушка на Хела? Ще ти кажа - никаква и изобщо как определяш какво е оригинално и какво не е? Дефинирай "оригинално" за ксенонова крушка. Същото е и с ксеноновите крушки - еднакви са. Проблемите идват от обкръжението им - рефлектори, стъкла, задкормилни устройства.
Разликата е такава, че едната може да изгори за няколко часа и след това да не иска да излезе. Защото може да е стопила буксата или да се е надула.Като почнеш от чистота на стъклото, чистота на газа, дали всичко е на точното място.......... Не си мисли, че няма разлика.По твоята логика нямаше нужда да си купуваш дебитомер на Бош можеше да вземеш един китайски на много по ниска цена, но не го направи. Купи си и китайски инжектори и тях до колкото имам спомен смени
Аз се басирам, че няма да направиш разлика в светенето на халогенна крушка Хела, Осрам или някаква нонеймка. Няма да направиш разлика и между "оригинален" и китайски ксенон ако гледаш светещи крушки. Технологията е повече от елементарна.
Абе не е много елементарна за китаеца. Защото фабричен ксенон не набива грешки/смущения..... Пали веднага и няма загряване, подгряване, трептене........
Аз пък винаги съм бил против слагането на какъвто и да е ксенон на нормален рефлекторен фар и продължавам да съм много против. Особено тези пласмасовите на които стъклото е идеално гладко. погледнете го по този начин. Крушката осветява рефлектора и той осветява пътя, да ама отсрещните не виждат крушката ами рефлектора. От тук и проблемът. Площа на рефлектора е в пъти по-голяма от пролща на лупата на която и да е кола. В резултат на което дори при настроени фарове ксенон на нормален фар заслепява много повече от този на лупи.Сега искам да дефинирам какво е за мен заслепяване, всичко което ми е в полезрението ме заслепява (уточнявам: да има лъчи които са по посока към мен естествено). Може да не ми е във фокусното разстояние ами в периферното зрение но пак го виждам и ме заслепява. А сещате се колко е голямо периферното зрение на човек. По тая логика ме заселпяват и халогени и ДРЛ модули и ненастроени къси и ксенони монтирани на нормален рефлекторен фар. Независимо дали гледам директно в тях или не. Включвам даже и 100W крушки. Ефекта е като с ксенона. За халогени ако не е мокро и са фабрицни и настроени не толкова, но ме дразни по-скоро факта че си карат с тях и никой не ги спира при все че е забранено. Това важи и за каращи с 1 фар. Забранено е и това по закон. То е забранено и без колан да се кара но са единици хората които все още го правят. Предполагам заради глобите. Същото се надявам да стане и с халогените, привишената скорост, неправилното изпреварване, влизнаето в забранени улици и спирането на който където му скимне за неопределено време, и факта че е пуснал авариики го оправдава.Затова по темата: малка е тая глоба...още трябва да ги вдигнат. Но има и другия момент, че контрола от към органите е много много занижен и избирателен.Ако това се коригира ще се наместят много други неща мисля аз.
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Аз миналата година октомври месец ми писаха акт за превишена скорост + халогенни ( във Ямбол ) при ограничение 50км минах с 68км ( 50 лева ми струваше това ) + халогенните 20 лева взеха ми талона . Но до ден днешен се чудя дали са ми взели точки понеже талона ми не е дупчен ... ?
Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар