Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

50 лева и 5 точки за вкл. халогени :@

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    dr.death7 написа:
    Не си прав а случая не можеш да го окачествяваш като гъзария. Просто имаше мъгла на връщане от село, ест в града мъгла нямаше но просто съм забравил да ги изключа.
    Ами в твоя случай е лошо стечение на обстоятелствата. Кофти, но това е положението. За това всички коли имат индикация на таблото за включени разни такива неща/ По същата логика може да си караш и на дълги цяла нощ, защото си ги забравил.Но полицая те спира при констатирано нарушение. Не го интересува дали си ги забравил или не, защото иначе всеки ще ги "забравя" и няма да има нарушители.Имортале, здрач не е тъмно. Има си дума за здрач, което си е типичен период от деня. Тъмно си е тъмно. За това имаш фарове, за да ти светят в тъмното. За това и халогените са си на отделно копче, защото се пускат при определени условия.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #47
      Ами и аз пътувам всяка седмица по 300-500 км извънградско и реално на повечето коли фаровете им не са регулирани ама грам. Или другите дразнещи с шибаните си ДРЛ модули, които намалят силата на дългите, ама крушката на дългите е открита и блести в очите, макар и през деня. На всички такива не им присветквам, пускам дълги и това е. След като на него не му пука, че ме заслепява, на мен също не ми пука за него.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #48
        Малко са като наказание, след като все още има отворковци които карат с вкл. халогени при ясно време. Подкрепям по-горе pakumba. Лошото е, че тогава и двамата не виждате и става мазало. Аз на такива им светкам с дългите като се разминаваме, ако мога и халогените им пускам. А постоянно вечер като се прибирам от работа ми светят някакви трошки (да, трошки са) на които единият фар плаши прилепите по дърветата. Все едно е на дълги глупендъра му с глупендър.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #49
          Светкам светкам - в 9 от 10 случая никаква реакция. Едно време чичо ми ги цереше като бааааааавно навлизаше в тяхната лента...да видиш как сваляха веднага светлините...ама си е опасно.

          Коментар


            #50
            Това е идея за насрещната лента. Трябва да го пробвам срещу "гъзарите" от банкя.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #51
              Synthy написа:
              Това е идея за насрещната лента. Трябва да го пробвам срещу "гъзарите" от банкя.
              Абе опасно си е, ще вземе да се панира идиота и да врътне към теб и после не ми се мисли ...

              Коментар


                #52
                Ееее, тука някакъв протест ли се заформи??? Голяма драма. Първо в случая според мен изобщо не става въпрос за "гъзарията", този така известен термин в България. Ставаше въпрос дали глобата е висока спрямо другите глоби. Значи според повечето от Вас е нормално глобата за каране с пуснати халогени да е повече отколкото за отнемане на предимство??? Повече ще ме псувате, ако Ви засека или ако Ви заслепя? Да, карането на дълги срещу друго ППС е недопустимо, но в никакъв случаи не можете да ме убедите, че заслепяването с халогени е същото както при пуснати дълго светлини. И тук ще се съглася с Immortal, като добавя че нерегулираните къси светлини заслепяват много повече от халогените, като изключение са разбира се т.нар. фалшиви допълнително слагани евтини ксенони.На въпроса дали има коли на които предните и задните халогени се включват с един бутон - да има, моят джип е така. И освен това предните му фарове за мъгла не са отделни, а към късите се добавя светещ сегмент и са доста дразнещи дори и в мъгла, но са така производствено. В заключение ще добавя, че всяко превозно средство, на което фаровете са високо (на нивото на погледа Ви, когато сте в колата) заслепява, а Вие ми обяснявате, че забитите надолу фарчета за мъгла на Браво Ви заслепяват? Е...за мен това е лишено от всякаква логика.
                Fiat Bravo 1.6 16v `99г.
                Suzuki Vitara 2.0V6
                Ако не живееш на ръба, заемаш прекалено много място!

                Коментар


                  #53
                  ArdeaEgretta написа:
                  В заключение ще добавя, че всяко превозно средство, на което фаровете са високо (на нивото на погледа Ви, когато сте в колата) заслепява, а Вие ми обяснявате, че забитите надолу фарчета за мъгла на Браво Ви заслепяват? Е...за мен това е лишено от всякаква логика.
                  Колега, изглежда не знаеш как функционират фаровете за мъгла. Те не фокусират лъча, а го разпръскват, както лампата вкъщи почти. Колкото и да забиеш фара за мъгла надолу, той прави една пелена пред себе си. А и не виждам какво има да му се мисли, името не тези фарове е фарове за мъгла, не фарове за всеки ден, какво има да размишляваме колко заслепяват? Ясно е, че са за екстремни ситуации, а всякакви ......... си ги пускат, уж да виждат повече, нещо подобно е- праскам си дългите да виждам повече и това е, не мога да си представя как може да ви засляват, лишено е от всякаква логика Вероятно не знаеш, но фаровете имат точна проекция на пътя, която е достатъчно ниско под нивото на водача на насрещната кола, че да не го заслепява. Е, тази проекция липсва при фара за мъгла, защото той е ненасочен.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #54
                    pakumba написа:
                    ArdeaEgretta написа:
                    В заключение ще добавя, че всяко превозно средство, на което фаровете са високо (на нивото на погледа Ви, когато сте в колата) заслепява, а Вие ми обяснявате, че забитите надолу фарчета за мъгла на Браво Ви заслепяват? Е...за мен това е лишено от всякаква логика.
                    Колега, изглежда не знаеш как функционират фаровете за мъгла. Те не фокусират лъча, а го разпръскват, както лампата вкъщи почти. Колкото и да забиеш фара за мъгла надолу, той прави една пелена пред себе си. А и не виждам какво има да му се мисли, името не тези фарове е фарове за мъгла, не фарове за всеки ден, какво има да размишляваме колко заслепяват? Ясно е, че са за екстремни ситуации, а всякакви ......... си ги пускат, уж да виждат повече, нещо подобно е- праскам си дългите да виждам повече и това е, не мога да си представя как може да ви засляват, лишено е от всякаква логика Вероятно не знаеш, но фаровете имат точна проекция на пътя, която е достатъчно ниско под нивото на водача на насрещната кола, че да не го заслепява. Е, тази проекция липсва при фара за мъгла, защото той е ненасочен.
                    Да, колега, знам как работят фаровете за мъгла, но доколкото аз разбрах темата е дали глобата е висока или не. Аз се обосновах съпоставяйки тази глоба, спрямо други глоби. Въпросът със заслепяването беше допълнение и пак твърдя, че повечето коли нямат "подходяща" проекция на късите си светлини с което мен лично ме заслепяват много повече отколкото с фаровете си за мъгла.
                    Fiat Bravo 1.6 16v `99г.
                    Suzuki Vitara 2.0V6
                    Ако не живееш на ръба, заемаш прекалено много място!

                    Коментар


                      #55
                      Тази глоба ли е висока спрямо другите глоби или другите глоби са ниски? Май второто е по-вярно. Зависи от гледната точка. И тая за превишената скорост е висока. Ей го (в) на - преди 1-2 седмици някакъв колега минал с 88 отнякъде и го снимали, а те му искат цели 200 лв. Срамота! Ама ако с тая скорост сгази някое куче, собственикът на кучето ще пусне тема "Глобата за превишена скорост е само 200 лв., а кучето ми е на пастет" в кучешкия форум, а нищо чудно и протест пред парламента да спретнат. Въпрос на гледна точка, всичко е относително.

                      Коментар


                        #56
                        BO написа:
                        Имортале, здрач не е тъмно. Има си дума за здрач, което си е типичен период от деня.
                        Това означава ли, че в този период може да се кара с включени фарове за мъгла? Мен също никога не са ме заслепявали фарове за мъгла. Мога да кажа, че са леко дразнещи, когато няма условия за използването им, но чак да ме заслепят, че да се блъсна.....Другото - интересен ми е терминът "фалшив ксенон"... Чисто нови коли от премиум марките с лупи и ксенон също ме заслепяват. Особено като се клатят по неравностите на пътя е отврат. Това към фалшивия ксенон ли спада или към оригиналния? Все още аз нямам ксенон, да не си помислите нещо...Определено ме заслепяват тези с т.нар. DRL, при които дългите светят на 30% или не знам на колко си. Ей това ми вади очите през деня. И разбира се почнахме с възпитателните методи... навлизане в насрещното... отворковци. Ако на другия обаче му хлопа дъската и реши, че е по-отворен от вас ще се напикате сигурно. Пък в крайна сметка какво - по-добре да се размажете, отколкото да го пуснете "ненаказан"....Аз също побеснявам като видя нерегулирани фарове, но няма да рискувам живота си за изгубена кауза, пък вие както прецените...P.S. По темата - разбира се, че е много висока глобата. Както 50 лева са много за непоставен колан, при което пък не можеш да причиниш вреда на никой друг, а в някои случаи при ПТП е дори по-добре да си без. Много са и 50 лв. за невключени фарове през деня.
                        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                        Коментар


                          #57
                          [/quote]Това означава ли, че в този период може да се кара с включени фарове за мъгла? [/quote]Да, защото се счита, че видимостта е намалена. "Намалена видимост" е налице при здрач, мъгла, валеж, запрашеност, задименост и други подобни.
                          Fiat Bravo 1.6 16v `99г.
                          Suzuki Vitara 2.0V6
                          Ако не живееш на ръба, заемаш прекалено много място!

                          Коментар


                            #58
                            Synthy написа:
                            Трябва да го пробвам срещу "гъзарите" от банкя.
                            Само да не налетиш на Бойко
                            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                            Коментар


                              #59
                              Той Бойко е с метрото. :D

                              Коментар


                                #60
                                Re: 50 лева и 5 точки за вкл. халогени :@

                                dr.death7 написа:
                                fuck the police. Не ви ли се струва много
                                Не не е много. Напротив, за мен са малко щом е пълно с "гъзари" каращи на мъглявинки без нужда, особено при мокро време. Като ви е скъпо не нарушавайте законите!пс. Не изчетох 4-те страници, но предполагам, че и тук мненията са на полюси, както обикновено по теми касаещи спазване на правила.
                                Lupo - The Monster
                                Е83 3D

                                Коментар

                                Working...
                                X