Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Молба за помощ за повреден автомобил в София

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    venco67 написа:
    Благодаря на колегите S_BANKOV и ogi28b, отзовали се на молбата ми. След като вече е установен причинителя на теча предстои окончателното решаване на проблема.
    Всъщонст с Недялко бяхме там, в оби линии нищо не свършихме.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Въпреки всичко ви благодаря искрено! Не всеки ще си изостави топлия дом и ще се притече на помощ в тъмнина и дъжд. Малко късно разбрах, че вторият човек е бил Недялко, но се надявам да ми прости!
      Peugeot 301
      Punto 1.9 JTD - на жената

      Коментар


        #18
        Минахте ли през сервиза?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Направо не е истина!!! След една нощувка в сервиза /не зная кой/ без да е палена колата на синът ми му заявяват че му е пукнат радиатора и че ще му сложат нов срещу 270лв + труд незнам си колко си, а пък течът можело да бъде и от масло от скоростната кутия и пр. простотии... Казах му да си прибира колата от този сервиз и да забрави за него. Видели ония, че радиатора е зацапан от антифриз /това вероятно се е получило при обезвъздушаването/ и въобще не се занимавали повече - пукнат радиатор. Егати майсторите. В момента мои приятели с в командировка, а единият от тях е автомонтьор. Ще чакам неговото мнение и тогава ще видя какво ще парвя.
          Peugeot 301
          Punto 1.9 JTD - на жената

          Коментар


            #20
            Ако отпадне пътеването на младежа към Ямбол, и в събота е тук с Недялко и още някой мераклия може да я разкостим и да я оправем. За радиатора категорично не е спукан, не направи и капка долу през цялото време, а ако е от него най малкото щеше да направи петънце, лично напипах теча и е от тръбите на парното в коша - поне така си мисля. но тече от зад към СК . Най - вероятно е останало антифриз при обезвъдушаването защото почна да надева тръбите почти веднга и при развиването на пробката направо излитя тапата.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Ох мамо...в София като видят кола с друга регистрация в сервиза, и почват от 5-тата кожа надолу да дерат.Венко, и радиатор да е, повече от 70-80 лв няма да е тоз радиатор... втора ръка, разбира се... сменял съм преди на Темпрата - за 80 лв намерих един като нов.А както е ясно, не е радиатор...

              Коментар


                #22
                Колата е вече в Ямбол и за сега не личи да тече отнякъде, особено пък от радиатора. Утре на светло ще се прави обстоен преглед. Благодаря още веднъж на всички станали съпричастни към случката. Не случайно членувам във форума вече 7 години.
                Peugeot 301
                Punto 1.9 JTD - на жената

                Коментар


                  #23
                  Айде, поздрави на Ямбол и да пишете от къде тече.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    страшни са по сервизите просто нямам думи... ще кажеш ли дали е това сервизче в студентски ? проблема със сервизите идва от това, че повечето работещи хора там са с много малко пипи в главите си, селски тарикатчета, и като те видят гледат да ти вземат парите, а дали са свършили нещо изобщо не ги интересува, разбира се има и много интелигентни и коректни майстори, които трябва да се уважават, защото са рядкост
                    Брава 1.6

                    Коментар


                      #25
                      nedialko- написа:
                      ... разбира се има и много интелигентни и коректни майстори, които трябва да се уважават, защото са рядкост
                      Шансът да срещнеш такъв майстор е почти колкото да срещнеш еднорог :D .А пробвахте ли най-елементарното: да не би да превърта капачката на разширителния съд на антифриза и като загрее, да избива оттам?
                      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                      Коментар


                        #26
                        Темата с молба за помощ е изчерпана, ако ще се обсъжда конкретният проблем, моля да е в нова тема и съответния раздел на форума. Ключ.

                        Коментар

                        Working...
                        X