Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Правим "Лада" с двигател на "Пежо"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Правим "Лада" с двигател на "Пежо"


    #2
    Не съм специалист по автомобилостроене, ама това ми се струва много несериозно. Не виждам как би могло да бъде рентабилно едно производство от 400 автомобила годишно (та било то и само сглобяване)!
    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

    Коментар


      #3
      Pecho написа:
      Не съм специалист по автомобилостроене, ама това ми се струва много несериозно. Не виждам как би могло да бъде рентабилно едно производство от 400 автомобила годишно (та било то и само сглобяване)!
      По една на ден Тва да не е Ролс Всъщност, ако у нас се продават ок. 400 от този модел годишно и производството е само за вътрешния пазар, не е зле: по-ниска цена, заетост, приходи от данъци... А и подобни начинания са с бъдеще, ако има хора с акъл, не като в случая с Роувър Маестро. Ако не бяха сглупили да затрият всичко, сега, когато роувър е част от БМВ, можеше да е друго. Па било то и производство на възли и детайли!
      Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

      Коментар


        #4
        Честно казано мисля че в Турция не е по-евтино да се сглобяват марки от сорта на Мерцедес,БМВ,Рено,МАН и т.н. понеже кактово и да се говори стандартът там като съотношение заплащане/цени е доста по-добър от нашия и ако имахме достатъчно акъл нямаше да загробим всичко което имаше като машини и предприятия и можеше да произвеждаме както каза колегата ако не цяли автомобили то поне възли за тях а ресурс и компетентна работна ръка има.Големи компании които са решили д аинвестират в една или друга област си събират група хора и ги пращат на обучение а смятам че хора с желание за работа и способности има колкото искаме.За Лада-та дано да стане защото колкото и да е все е някакво начало и може да просперира с времето....а може и да се затрие ама не искам да съм лош пророк.
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          малко , ама колега DEYAN IYI, сигурен ли си че rover е част от BMW?
          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

          Коментар


            #6
            charlie написа:
            малко , ама колега DEYAN IYI, сигурен ли си че rover е част от BMW?
            Точно в момента не знам, но имаше и такива времена
            Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

            Коментар


              #7
              Доколкото знам Ровер вече не се произвежда като марка.Останаха само джиповете и те са част от Форд.
              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

              Коментар


                #8
                DEYAN IYI написа:
                charlie написа:
                малко , ама колега DEYAN IYI, сигурен ли си че rover е част от BMW?
                Точно в момента не знам, но имаше и такива времена
                да, имаше и такива времена, но вече остана само минито към бмв
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Доколкото пък аз знам, Ровър все още се произвежда по по-ранно купен лиценз в Китай от Шанхай Аутомотив Индъстри Корпорейшън (САИК), и ще продължава да се произвежда там. Освен това друга китайска компания, Нанджинг, е купила MG Rover с намерението да произвежда MG в Англия и Ровър в Китай.Така че не копайте гроб на болния...има шанс да се изцери Естествено с помоща на жълтото чудо

                  Коментар

                  Working...
                  X