Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Котел за парно ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    в България всеки разбира от всичко...то кубици ли не бяха, то еднотръбни инсталации, пвц тръби...ей такива разбирачи ми даваха акъл за климатик 12, но взех 9 защото така го сметнахи чудо - работи отличноспестих си 300 лева от самата машина и ще пестя постоянно и от ел.енергията (машините с по-малка мощност имат по-високо КПД)
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #32
      campain написа:
      ...не да го лъжат разни мАйстори с големи дипломи,които само ще му вземат парите и накрая ще му кажат същото само,че с малко по научни думички, нали все пак имат "дипломи".А истината е,че най важна е добрата изолацие и дограма,имаш ли ги нещата са лесни.
      Щом казваш...Кой съм аз, някакъв си прост инженер да се меря с Майсторите... Разбрахте ли сега, че няма смисъл да се учи... хващаш поялника, свързваш няколко тръби, монтираш няколко радиатора и си ти.Баси и балъците дето сме, да харчим парите на родителите си 4-5 години за нищо.Важното е да спестим на клиента 200 лв от проект. Нищо, че ще си купи с 1000 лв по-скъп котел, или ще плаща после допълнително за гориво в преразход.Пък и по проект може да излезе тръба 12ка, пък друго си е да му сложим 20-ката, да си я плати като поп...

      Коментар


        #33
        badr_hari написа:
        Дали няма и ППР тръба със алуминиева вложка?Щото мисля че същата тръба се райбери за да може да се залепи.Има и други за парно без алуминий,които също са много добри.
        Има и ППР с алуминиева вложка, но доколкото знам те се ползват за водопровод. А какви са тези други тръби без вложка, които са много добри (питам като бъдещ собственик на "парно")?
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #34
          Immortal написа:
          campain написа:
          ...не да го лъжат разни мАйстори с големи дипломи,които само ще му вземат парите и накрая ще му кажат същото само,че с малко по научни думички, нали все пак имат "дипломи".А истината е,че най важна е добрата изолацие и дограма,имаш ли ги нещата са лесни.
          Щом казваш...Кой съм аз, някакъв си прост инженер да се меря с Майсторите... Разбрахте ли сега, че няма смисъл да се учи... хващаш поялника, свързваш няколко тръби, монтираш няколко радиатора и си ти.Баси и балъците дето сме, да харчим парите на родителите си 4-5 години за нищо.Важното е да спестим на клиента 200 лв от проект. Нищо, че ще си купи с 1000 лв по-скъп котел, или ще плаща после допълнително за гориво в преразход.Пък и по проект може да излезе тръба 12ка, пък друго си е да му сложим 20-ката, да си я плати като поп...
          Казвал съм ти да не се ядосваш, нали?Полза няма.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #35
            Щом казваш... Кой съм аз, някакъв си прост инженер да се меря с Майсторите...
            Никой не казва,че си прост инженер,но като имаш диплома не означава,че всичко разбираш.Аз от 12 години се занимавам с отопление и охлаждане и ти е бедна фантазията на колко отворени инженери с големите дипломи съм ходил да им оправям бакиите.Защото теорията е хубаво да я знаеш,но практиката е коренно различно нещо.Искам да ти кажа не отписвай всички дето не са инженери.А да щях да забравя и аз имам няколко документчета,като едното ми позволява да бъда технически ръководител...
            Fiat Marea 1.8 16v HLX
            Hyundai Terracan 2.9 CRDI

            Коментар


              #36
              но нямаш право да проектираш и аз съм се нагледал на наперени технически...и на проектанти
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #37
                Така,е идеята ми беше,че не може да отписваш всеки с различно или по малко образование,защото и най големите специалисти допускат грешки,ма хайде стига толкова сме се занимавали с глупости,че оспамихме темата на колегата.
                Fiat Marea 1.8 16v HLX
                Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                Коментар


                  #38
                  PPR тръбите с алуминиева вложка се използват за отоплителни инсталации, защото имат много малък коефициент на линейно разширение. Могат и за водопровод да се използват, няма проблеми, алуминият в тези тръби играе роля и на кислородна бариера. Съществуват и PPR тръби, стабилизирани с фибростъкло (нямат нужда от райбероване). Те имат по-голям коефициент на линейно разширение от тези с алуминиева вложка, но пак е много по-малък от този (коефициент) на обикновените PPR тръби.Как се заваряват PPR тръби си пише например в заводската документация и ще е хубаво да се прочете. Има си особености, времена, секундички, които да се броят...А на колегата campain мога да кажа, че колкото и да са добри проектите, майсторите като са некадърници или мошеници, няма да се получи нищо хубаво...

                  Коментар


                    #39
                    Да бе само майсторите били некадърни ,как ли пък не,що пък никой не вижда какви идиотски проекти се правят от проектанти които дори не са стъпвали на даденият обект,а чертаят само по строителният чертеж?Доста пъти различните проектанти дават всички комуникации да минават от едно и също място,доста пъти чертаят и смятат едно а като се отиде на място се оказва друго,айде не ми ги хвали поне болшинството от тях,защото за парите които вземат трябва да са малко по сериозни и да съгласуват нещата с колегите си поне.И ко викаш проекта перфектен,обаче като не излязат сметките са виновни майсторите понеже са некадърни?И как става тая работа след като инсталацията е направена по проект и кой излиза некадърен в случая?Айде моля ви се мислете малко,това същото мога да го кажа и аз само че на обратно ,колкото и да са добри майсторите нищо не се получава когато проекта е некадърен. Вярно е,че има много некадърни майстори,но същото се отнася и за проектантите и всички останали и неможе вината да се търси само от едните.А колегата ако иска да го обрулят за проект колкото половината от инсталацията нека си извика проектанти и да знае,че пак няма да има гаранция,че всичко ще е както трябва.
                    Fiat Marea 1.8 16v HLX
                    Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                    Коментар


                      #40
                      Humppa написа:
                      PPR тръбите с алуминиева вложка се използват за отоплителни инсталации, защото имат много малък коефициент на линейно разширение.
                      Ето ви снимков материал!Няма нужда да се обиждате. И при майсторите и при инженерите има некадърници, затова е по-добре да ги делим на професионалисти и мързеливци!
                      Прикачени файлове
                      Няма начин да няма начин!

                      Коментар


                        #41
                        Котел за парно ?

                        Humppa написа:
                        PPR тръбите с алуминиева вложка се използват за отоплителни инсталации, защото имат много малък коефициент на линейно разширение. Могат и за водопровод да се използват, няма проблеми, алуминият в тези тръби играе роля и на кислородна бариера. Съществуват и PPR тръби, стабилизирани с фибростъкло (нямат нужда от райбероване). Те имат по-голям коефициент на линейно разширение от тези с алуминиева вложка, но пак е много по-малък от този (коефициент) на обикновените PPR тръби.Как се заваряват PPR тръби си пише например в заводската документация и ще е хубаво да се прочете. Има си особености, времена, секундички, които да се броят...А на колегата campain мога да кажа, че колкото и да са добри проектите, майсторите като са некадърници или мошеници, няма да се получи нищо хубаво...
                        FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                        FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                        Коментар

                        Working...
                        X