Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Освежаващо боядисване, цена?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    chaveto написа:
    Airfan написа:
    При цялостно боядисване е неправилно да ти дават цена на детайл, тъй като поръчваш голямо количество и е нормално да има отстъпка от цената.Да правиш един детайл струва повече на единица площ от това да направиш цяла кола.
    Каква отстъпка те гони теб Като правя един детайл се разглобява само той, хвърляш найлон на цялата кола и си готов. Ако правя цялата ще се наложи да се разглоби, облепи няколко пъти и да се сглоби. Това е много повече разход на труд и материали.А тия където ги правят за два дни..... мога само да им кажа евала.Два дни колата се разглобява, сглобява и мие. Един ден в камерата и един ден само ако трябва да я матирам и да се оправят някакви дребни забележки от камъчета. Тогава може и да стане за 4-ри дни. Обаче от тия дребни забележки където е тръгнала ръждицата отдолу и трябва да се жули до ламарина и да се маже с грундове...... няма как да стане за това време. Който ви каже, че ще стане ви лъже. А тези които си държат на името....... никога не биха претупали една кола и не биха ползвали евтини материали. Точно и затова не биха правили нещо за под 120лв
    Един ден в камерата за един детайл като пари е същото като един ден в камерата за цяла кола. На бояджия, който ми дава една и съща цена на детайл независимо колко детайла правя аз не си давам колата.И знам какво е да се боядисва кола, имам приятел, който се занимава с това, а и Мареата е пребоядисана цялата преди 1 година.Инак за под 7 дни за боядисване без кърпене е абсурдно да се говори - 1 ден разглобяване, 1 ден сглобяване, 1 - 2 дни минимум подготовка и изтъркване и то ако се работи само по една кола, 1 ден боядисване. До тук имаме поне 6 дни работа, а те няма как да работят само по една и съща кола. Винаги се работи паралелно по няколко автомобила.

    Коментар


      #17
      Има си човек който разглобява/сглобява. Има си китаджия, бояджия, тенекеджия....... всеки си взима пари на детайл. Никой от тях не ги бърка това, дали на една кола ще прави 13 или 1 детайл. При повече детайли наведнъж единствено се спестява от миене на пистолет.Камерата единствено в печенето те бърка и не я слагай в сметката. Защото влизам за 10мин. и пръскам един калник, печа за 30мин. и влиза следващият калник. докато ако е цялостно боядисване няма да е за 10мин.

      Коментар


        #18
        Еййй, от снощи не съм влизал и гледам мАсторите яко са ми наскочили....Сакън бре хора, аз само питам...Щото по мои сметки ме клатят. То не че вие всичките не сте си плюли в устите и не защитавате себеподобните си, дори и без да се замислите, ама айде...Аз нямам проблеми да закарам колата разглобена и частично подготвена, ако това ще ми поевтини боядисването. За мен не е никакъв проблем да си сваля сам брони, фарове, стопове, лайсни на тавана и т.н. И моите уважения, ама аз мога САМ да я разглобя и сглобя за един ден... Интересно как като някой друг трябва да направи нещо все му обясняват мАсторите че е ’лесна работа’, ама ако те трябва да го правят за пари - става бавно и трудно...Боядисвал съм навремето Пунтото ми, със смяна на цвят и с кърпене и с квото се сетите и знам за какво става дума. Тогава само предното, задното стъкло и таблото не бяха свалени - всичко друго беше долу. Ама беше станало като колата на Флинтстоун, а през вратите се виждаше навън - толкова беше изгнило.Сам го разглобявах и сглобявах - а докато беше на боядисване съм рециклирал всичко което можеше - къде със спрей за пластмаси, къде с пране, къде със шлайфане със скурки и паста. Колицата беше станала прекрасно.Знам колко е труда за сам човек, ама нали се предполага че са няколко човека - като идеш - 5-6 момчета търкат колите - и чираците ли вземат по 200лв на ден? Дълбоко се съмнявам дали им дават повече от 20...Занаятчийския труд винаги е бил забулен в мистерия, създавана от самите занаятчии, защото всъщност не е толкова страшно и всеки може да го прави, стига да се понаучи, ама те не искат това да се разчува.Без да ми се сърдят майсторите у форумо... Щото си е истина.Както и да е, аз колата си мога и да не я боядисам, защото забележките повечето само аз си ги знам и след пастиране с черна паста изчезват за известно време повечето от тях. Ама ми се ще да ги направя...А цена за цялостно оправяне на 4 джанти - с монтаж/демонтаж на гуми, търкане, китване, шприцване, боядисване и т.н. - за 150лв как ви се струва?Щото според мене там труда е колкото на 1/3 кола, ама айде...А тази цена си е редовна - т.е. обявяват ми я от раз, без да съм се пазарил. Единственото че за боядисване не е нужна 100% камера, може и просто някоя стаичка където няма течение. Мисля напролет да се възползвам - за зимата няма смисъл...И ни мъ яжте, моля ви! Аз обяснявам ли ви колко не разбирате като попадате на "моя територия"?
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #19
          VET написа:
          Здрасти, тъй като споменаваш моята тема, да ти кажа, че за Кромата отидоха:2кг кит- 25лв3кутии филер- 80лв2,5литра база и още толкова лак- 320лвшкурки, кореселин, лепенка, найлони и доста други неща, които в момента не се сещам.А, и два дена труд плюс още една седмица :D . Това само, за да стигнеш до боядисване. И още една седмица, за да сглобиш всичко обратно :D За 1000лв няма да се хвана да го правя това на чужда кола. Само дишането на отровите не си струва 500лв.
          Работата по моята кола е най много 1/3 от работата по тази Крома, дай да не бъркаме понятията...Уважения към труда ти, наистина е огромен и много прилича на това, което правих с Уното навремето. Уважавам това, което правиш, но не е същото. Даже и пластмасови детайли нямам за лепене - всичко се е правило още като ’опита’ да се скапва. Даже фолиото на вратите - което е до колонките на стъклата, съм го сменял това лято... Пластмасите под чистачките съм ги сменял миналото лято - бяха се поизкривили и т.н.В случая не става дума за изоставена кола, с множество проблеми, а точно обратното.Даже днес си я гледам сле дъжда - ми то грам забележка не личи като е леко мръсна Извода - няма да я мия!
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #20
            В Кюстендил и Дупница /центъра на българското автомобилостроене / доскоро взимаха по 60 лв. на детайл.Вече тарифата е 80 лв на детайл.Вие с по 150 на детайл требе да сте някакви много големи майстори.За София не говорим - там не познават парите.
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #21
              kiro_of_the_day написа:
              В Кюстендил и Дупница /центъра на българското автомобилостроене / доскоро взимаха по 60 лв. на детайл.Вече тарифата е 80 лв на детайл.Вие с по 150 на детайл требе да сте някакви много големи майстори.За София не говорим - там не познават парите.
              Абе вярно си е. В София цените за труд за всякакъв вид авто ремонти са безбожно високи. Винаги съм си правил Фиата при Христо в Ямбол ако не е било нещо спешно. Т.е. наистина почти винаги, защото машинката никога не ме е предавала. Даже съвсем скоро сменях ангренаж, ролки, външен накрайник и отново останах доволен. Тука ебаси цените. Около двойно по-скъпо се взима за едно и също, сравнявал съм не еднократно.
              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

              Коментар


                #22
                kiro_of_the_day написа:
                В Кюстендил и Дупница /центъра на българското автомобилостроене / доскоро взимаха по 60 лв. на детайл.Вече тарифата е 80 лв на детайл.Вие с по 150 на детайл требе да сте някакви много големи майстори.За София не говорим - там не познават парите.
                Мда но пак си зависи при кого ще отидеш. Един от най добрите е долу на Пульовата воденица и там цените не са точно такива, още преди 2 години боядисваше на по 120-150 лв. на детайл. зависи от площа.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  Освежаващо боядисване, цена?

                  Колата е за каране , а не за гледане .С моята имаща лак само по бордовете , охлузен калник , скоч на удареният преден капак , обиколих Европата .
                  FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                  FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                  Коментар


                    #24
                    kiro_of_the_day написа:
                    В Кюстендил и Дупница /центъра на българското автомобилостроене / доскоро взимаха по 60 лв. на детайл.Вече тарифата е 80 лв на детайл.Вие с по 150 на детайл требе да сте някакви много големи майстори.За София не говорим - там не познават парите.
                    В София спокойно се намира за 100лв.style34:В София имаш из6ор - 2 сервиза един до друг (в по-скъпия са ми приятели), за смяна на 4 накладки на джип вединия ми о6явиха 30лв, в другия 70лв. Колко ти взеха за смяна на ангренажа?
                    Ex Fiat 126P
                    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS
                    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                    Коментар


                      #25
                      Преди време се занимавах и с тенекета и боя, мисля, че се справях не лошо. Отказах се заради многото ръчна работа, все пак минах 50-те, химията и пепеляците. Има и по-лесен и чист начин да си изкарваш хляба!Та за боядисването. Момента с разглобяване и сглобяване е съществен, за качествена работа се маха ВСИЧКО, което е по колата. Ако се ръсят вратите отвътре, свалят се и механизмите на бравите, корите на вратите, на праговете... Няма толкова перфектна кола, която само да се мине на водна, заради налюпен лак, и направо да се боядиса. След измиване и подсушаване се прави оглед с лампа, виждат се маса дефекти - вдлъбнатини, драскотини, прочие. А минаването с дъската с шкурка дава цялата истина. Всичко трябва да се обработи по определена технология, за да ти хареса накрая резултата.Технологиите и материалите няма да коментирам, всеки бояджия си има предпочитания. Колкото до това, да си подготвиш колата, а някой само да ти я наръси, в повечето случаи резултата не е добър. Колкото и да си добър любител, нямаш опита и рутината на професионалиста, за да подготвиш качествено. След боята, като лъсне гланца, излизат на яве всички пропуски при подготовката. Разликата между теб и майстора е, че ти сега ги виждаш, а той знае къде и какво може да се сговни и предварително е всел мерки да не стане. Та, ако не ти се набиват излишно пари, карай си колата така. В сферата на услугите има 3 варианта:1 - Евтина и калпава2 - Скъпа и качествена3 - Ако нямаш късмет - скъпа и калпава.Вариант 4 - евтина и качествена - трудна работа...
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #26
                        kiro_of_the_day написа:
                        В Кюстендил и Дупница /центъра на българското автомобилостроене / доскоро взимаха по 60 лв. на детайл.Вече тарифата е 80 лв на детайл.Вие с по 150 на детайл требе да сте някакви много големи майстори.За София не говорим - там не познават парите.
                        Искаш ли да ти направя снимки на един бус правен в центъра на............ да го видиш каква грозна гледка е. А е боядисван само преди няколко месеца. Е няма такива мърлячи.А в много малко сервизи биха се навили аз да я подготвя и те да боядисат. Защото после не се пита кой я подготви а
                        къде ти боядисаха автомобила
                        Също така и най добрия бояджия не може да скрие лошата подготовка.

                        Коментар


                          #27
                          chaveto написа:
                          kiro_of_the_day написа:
                          В Кюстендил и Дупница /центъра на българското автомобилостроене / доскоро взимаха по 60 лв. на детайл.Вече тарифата е 80 лв на детайл.Вие с по 150 на детайл требе да сте някакви много големи майстори.За София не говорим - там не познават парите.
                          Искаш ли да ти направя снимки на един бус правен в центъра на............ да го видиш каква грозна гледка е. А е боядисван само преди няколко месеца. Е няма такива мърлячи.А в много малко сервизи биха се навили аз да я подготвя и те да боядисат. Защото после не се пита кой я подготви а
                          къде ти боядисаха автомобила
                          Също така и най добрия бояджия не може да скрие лошата подготовка.
                          Всичките автомобили по автокъщите в Дупница, дето после ги продават за перфектни са минали през бояджиите. Така че не ми говори... Няма какво да цакаш конкуренцията.
                          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                          Нека Силата на бъде с Нас...

                          Коментар


                            #28
                            Явка, толкова е нормалната цена на цялостно пребоядисване на лек автомобил с металик - 1000 - 1200 лв. - не са те излъгали! Колегите от форума са много прави - за 500-600 лв. - ще ти я насе...ат и ще си разочарован от резултата. И никой не ти е скачал - рядко има тема с по-изчерпателни и по-добронамерени отговори по темата.Аз като избирах Живка, много държах да не е металик, тъкмо поради тази причина.И другото което искам да кажа по въпроса и давам конкретен пример с мен. Защо Живето е цялата в забележки и изобщо не си давам зор да я оправям отвън? Само броните и маската съм оправил и пръснал. Това като имаш напредвид, че само един път закачих задната броня в една бетонна саксия на Копринка. За вече 6-та година нямам нито една друга драскотина по колата от мен. Не ми е проблем да оправя прага, да я подготвя, да я пръсна и да стане "нЕма такова типо-лимка".И мен супер ме дразни визията, но... Всеки ден се натъквам на нови драскотини, а последно видях, че е "мината открай-докрай"... предполагам с нокът. Вярно - уличница е, а ти твоята алфа я държиш в гараж. Но това е само през нощта, а през останалото време? Така е с ежедневките! Ако беше ферари - да се кахъриш! Но за кола, която е за каране и работа... Стана баси фермана.Та в резюме - наливаш, както разбра едни 1000 лева, кефиш й се една седмица (не давам повече), докато забележиш първата драскотина. Е, тя е причинена примерно от дете, което е отворило вратата на съседно спрял автомобил или от вратата на вечно бързащите с баничарки или пак остъргваш оня улук. Та какво имаме - едни пари назад (с които можеш да ни събереш целия форум и да ги изпием ) и пак същата визия на колата отпеди.Мой съвет е - хубаво помисли за колко траен ефект ги даваш тия пари.

                            Коментар


                              #29
                              ///// написа:
                              Та какво имаме - едни пари ... (с които можеш да ни събереш целия форум и да ги изпием )
                              И аз за това си мислех

                              Коментар


                                #30
                                Или сега ми хрумва друго. От боджията отиваш направо при застраховател за пълно каско и той вече си поема разноските по следващото пребоядисване! Yellow_Flash_Colorz_PDT_02

                                Коментар

                                Working...
                                X