chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Освежаващо боядисване, цена?
Collapse
X
-
-
Има си човек който разглобява/сглобява. Има си китаджия, бояджия, тенекеджия....... всеки си взима пари на детайл. Никой от тях не ги бърка това, дали на една кола ще прави 13 или 1 детайл. При повече детайли наведнъж единствено се спестява от миене на пистолет.Камерата единствено в печенето те бърка и не я слагай в сметката. Защото влизам за 10мин. и пръскам един калник, печа за 30мин. и влиза следващият калник. докато ако е цялостно боядисване няма да е за 10мин.
Коментар
-
Еййй, от снощи не съм влизал и гледам мАсторите яко са ми наскочили....Сакън бре хора, аз само питам...Щото по мои сметки ме клатят. То не че вие всичките не сте си плюли в устите и не защитавате себеподобните си, дори и без да се замислите, ама айде...Аз нямам проблеми да закарам колата разглобена и частично подготвена, ако това ще ми поевтини боядисването. За мен не е никакъв проблем да си сваля сам брони, фарове, стопове, лайсни на тавана и т.н. И моите уважения, ама аз мога САМ да я разглобя и сглобя за един ден... Интересно как като някой друг трябва да направи нещо все му обясняват мАсторите че е ’лесна работа’, ама ако те трябва да го правят за пари - става бавно и трудно...Боядисвал съм навремето Пунтото ми, със смяна на цвят и с кърпене и с квото се сетите и знам за какво става дума. Тогава само предното, задното стъкло и таблото не бяха свалени - всичко друго беше долу. Ама беше станало като колата на Флинтстоун, а през вратите се виждаше навън - толкова беше изгнило.Сам го разглобявах и сглобявах - а докато беше на боядисване съм рециклирал всичко което можеше - къде със спрей за пластмаси, къде с пране, къде със шлайфане със скурки и паста. Колицата беше станала прекрасно.Знам колко е труда за сам човек, ама нали се предполага че са няколко човека - като идеш - 5-6 момчета търкат колите - и чираците ли вземат по 200лв на ден? Дълбоко се съмнявам дали им дават повече от 20...Занаятчийския труд винаги е бил забулен в мистерия, създавана от самите занаятчии, защото всъщност не е толкова страшно и всеки може да го прави, стига да се понаучи, ама те не искат това да се разчува.Без да ми се сърдят майсторите у форумо... Щото си е истина.Както и да е, аз колата си мога и да не я боядисам, защото забележките повечето само аз си ги знам и след пастиране с черна паста изчезват за известно време повечето от тях. Ама ми се ще да ги направя...А цена за цялостно оправяне на 4 джанти - с монтаж/демонтаж на гуми, търкане, китване, шприцване, боядисване и т.н. - за 150лв как ви се струва?Щото според мене там труда е колкото на 1/3 кола, ама айде...А тази цена си е редовна - т.е. обявяват ми я от раз, без да съм се пазарил. Единственото че за боядисване не е нужна 100% камера, може и просто някоя стаичка където няма течение. Мисля напролет да се възползвам - за зимата няма смисъл...И ни мъ яжте, моля ви! Аз обяснявам ли ви колко не разбирате като попадате на "моя територия"?Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
VET написа:Здрасти, тъй като споменаваш моята тема, да ти кажа, че за Кромата отидоха:2кг кит- 25лв3кутии филер- 80лв2,5литра база и още толкова лак- 320лвшкурки, кореселин, лепенка, найлони и доста други неща, които в момента не се сещам.А, и два дена труд плюс още една седмица :D . Това само, за да стигнеш до боядисване. И още една седмица, за да сглобиш всичко обратно :D За 1000лв няма да се хвана да го правя това на чужда кола. Само дишането на отровите не си струва 500лв.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
В Кюстендил и Дупница /центъра на българското автомобилостроене / доскоро взимаха по 60 лв. на детайл.Вече тарифата е 80 лв на детайл.Вие с по 150 на детайл требе да сте някакви много големи майстори.За София не говорим - там не познават парите.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:В Кюстендил и Дупница /центъра на българското автомобилостроене / доскоро взимаха по 60 лв. на детайл.Вече тарифата е 80 лв на детайл.Вие с по 150 на детайл требе да сте някакви много големи майстори.За София не говорим - там не познават парите.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:В Кюстендил и Дупница /центъра на българското автомобилостроене / доскоро взимаха по 60 лв. на детайл.Вече тарифата е 80 лв на детайл.Вие с по 150 на детайл требе да сте някакви много големи майстори.За София не говорим - там не познават парите.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Освежаващо боядисване, цена?
Колата е за каране , а не за гледане .С моята имаща лак само по бордовете , охлузен калник , скоч на удареният преден капак , обиколих Европата .FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:В Кюстендил и Дупница /центъра на българското автомобилостроене / доскоро взимаха по 60 лв. на детайл.Вече тарифата е 80 лв на детайл.Вие с по 150 на детайл требе да сте някакви много големи майстори.За София не говорим - там не познават парите.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Преди време се занимавах и с тенекета и боя, мисля, че се справях не лошо. Отказах се заради многото ръчна работа, все пак минах 50-те, химията и пепеляците. Има и по-лесен и чист начин да си изкарваш хляба!Та за боядисването. Момента с разглобяване и сглобяване е съществен, за качествена работа се маха ВСИЧКО, което е по колата. Ако се ръсят вратите отвътре, свалят се и механизмите на бравите, корите на вратите, на праговете... Няма толкова перфектна кола, която само да се мине на водна, заради налюпен лак, и направо да се боядиса. След измиване и подсушаване се прави оглед с лампа, виждат се маса дефекти - вдлъбнатини, драскотини, прочие. А минаването с дъската с шкурка дава цялата истина. Всичко трябва да се обработи по определена технология, за да ти хареса накрая резултата.Технологиите и материалите няма да коментирам, всеки бояджия си има предпочитания. Колкото до това, да си подготвиш колата, а някой само да ти я наръси, в повечето случаи резултата не е добър. Колкото и да си добър любител, нямаш опита и рутината на професионалиста, за да подготвиш качествено. След боята, като лъсне гланца, излизат на яве всички пропуски при подготовката. Разликата между теб и майстора е, че ти сега ги виждаш, а той знае къде и какво може да се сговни и предварително е всел мерки да не стане. Та, ако не ти се набиват излишно пари, карай си колата така. В сферата на услугите има 3 варианта:1 - Евтина и калпава2 - Скъпа и качествена3 - Ако нямаш късмет - скъпа и калпава.Вариант 4 - евтина и качествена - трудна работа...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:В Кюстендил и Дупница /центъра на българското автомобилостроене / доскоро взимаха по 60 лв. на детайл.Вече тарифата е 80 лв на детайл.Вие с по 150 на детайл требе да сте някакви много големи майстори.За София не говорим - там не познават парите.къде ти боядисаха автомобила
Коментар
-
chaveto написа:kiro_of_the_day написа:В Кюстендил и Дупница /центъра на българското автомобилостроене / доскоро взимаха по 60 лв. на детайл.Вече тарифата е 80 лв на детайл.Вие с по 150 на детайл требе да сте някакви много големи майстори.За София не говорим - там не познават парите.къде ти боядисаха автомобилаVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Явка, толкова е нормалната цена на цялостно пребоядисване на лек автомобил с металик - 1000 - 1200 лв. - не са те излъгали! Колегите от форума са много прави - за 500-600 лв. - ще ти я насе...ат и ще си разочарован от резултата. И никой не ти е скачал - рядко има тема с по-изчерпателни и по-добронамерени отговори по темата.Аз като избирах Живка, много държах да не е металик, тъкмо поради тази причина.И другото което искам да кажа по въпроса и давам конкретен пример с мен. Защо Живето е цялата в забележки и изобщо не си давам зор да я оправям отвън? Само броните и маската съм оправил и пръснал. Това като имаш напредвид, че само един път закачих задната броня в една бетонна саксия на Копринка. За вече 6-та година нямам нито една друга драскотина по колата от мен. Не ми е проблем да оправя прага, да я подготвя, да я пръсна и да стане "нЕма такова типо-лимка".И мен супер ме дразни визията, но... Всеки ден се натъквам на нови драскотини, а последно видях, че е "мината открай-докрай"... предполагам с нокът. Вярно - уличница е, а ти твоята алфа я държиш в гараж. Но това е само през нощта, а през останалото време? Така е с ежедневките! Ако беше ферари - да се кахъриш! Но за кола, която е за каране и работа... Стана баси фермана.Та в резюме - наливаш, както разбра едни 1000 лева, кефиш й се една седмица (не давам повече), докато забележиш първата драскотина. Е, тя е причинена примерно от дете, което е отворило вратата на съседно спрял автомобил или от вратата на вечно бързащите с баничарки или пак остъргваш оня улук. Та какво имаме - едни пари назад (с които можеш да ни събереш целия форум и да ги изпием ) и пак същата визия на колата отпеди.Мой съвет е - хубаво помисли за колко траен ефект ги даваш тия пари.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар