Добре, че е темата ти, че иначе щях да се чувствам самотен карък
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луд умора няма или да реставрираш стари коли
Collapse
X
-
Здравейте колеги, пак ще кача няколко, интересни снимчици. Хубаво е да се проверяват филтрите на газовите уредби, независимо от това, че са монтирани наскоро. Имаше един филм преди време "Богатите също плачат". Оказа се, че плачат, най-вече, не защото и те катастрофират, а защото трябва да имат взимане даване със застрахователните сервизи. Един мой познат си докара едно БМВ-це от Германия, на година и половина, 530-ка. 280 кончета, 510 нютона, 4х4, с джойстик вместо скоростен лост. Почти космически кораб. Трябваха ми няколко минути докато успея да го подкарам :D . По мое мнение информацията, с която те затрупва тая кола като я запалиш е малко в повече. Плюс това е доста досадна, непрекъснато ти повтаря искам си датчиците за пешеходци, искам си 4-те пиропатрона на предния капак, искам си датчиците за парктроника, абе досадна работа :D . Свалих 200 щипки и рапидки, и разглобих половината двигателен отсек, за да успея да сваля бронята. Бронята е направена от нещо като полиетилен и по-принцип не се ремонтира май. Но малко игра с пистолета за горещ въздух и кит за пластмаси и си имаме готова броня. Лошото е че зад бронята има още 20 пластмасови детайла, които трябва да се подменят.
Коментар
-
Поредната добре свършена и добре изпипана работа, евала колега, пипаш всеки детайл с внимание и професионализъм Трябва да видя кога ще се наканя и ако приемаш съфорумници да мина да погледнеш надиранията по мойта шофьорска врата как може да ги пипнеш, че всеки ден ми вадят очите :Dpunto HGT
Коментар
-
Благодаря, доста добре стана. Само гадния прах ми съсипва работата. Какво ли е да боядисваш в истинска бояджийска камера. С хубава светлина и без прах. Много съм доволен как стана колата на следващите снимки, но повече няма да се хвана да правя френски автомобил от това поколение. Ламарината на тавана е 0,4 мм :D. Играх си една седмица докато успея да стабилизирам тавана, за да мога да го китвам. Пробвах и тея измишльотини с топлия силикон за изтегляне на вдлъбнатини от градушка - пълна измама. Немога да си обясня, защо щетите по предния капак са десет пъти по-малко от щетите по тавана. На тавана имаше десетки удари. Гадното беше, че на три места, много удари бяха групирани в ограничена повърхност и се бяха получили зони на пропадане на тавана.
Коментар
-
Стойле, продължавай с тия снимки скоро съвсем ще ме принудиш да докарам Фифи при теб да я пипнеш малко. Мисля че един по голям мотор с перка би се справил с прахоляка перфектноКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Благодаря за добрите думи :D . Опитвам се винаги да правя нещата така, както трябва да бъдат направени и все съм недоволен от резултата. Всеки път знам, че можеше да стане още по-добре. Изключително са кефя като видя перфектно свършена работа. Като видях как беше боядисано купето на Къци, направо щях да заплача. Човека, който го беше боядисал е супер професионалист. Поклон му правя. А после като видях купето след градушката, честно си признавам че наистина се разплаках. А за големия вентилатор, пробвах , но не става. Лошото е, че боядисвам в гаража където и търкам кита. Преди боядисване монтирам един 60 см в диаметър трифазен вентилатор на вратата и обдухвам цялото помещение с друг вентилатор, та този големия да изтегли навън прахта. Пробвах да оставя вентилатора да работи докато боядисвам, но ми нарушава пръскането, а и вдига всичкия прах откъдето може и го налепя по боядисаната повърхност. Но стига с боядисването, че от толкова китове и кореселини ми се нацепи кожата.Сега ще се позабавлявам с други неща :D :D :D .
Коментар
-
Здрасти, какво се прави, когато изведнъж останеш без съединител? Естествено вкарваш колата в сервиз. Там ти казват, че съединителя ти е за смяна и ти го сменят. Дотук добре, но какво правиш след като със новия съединител все едно си пак без съединител и от сервиза ти казват, че няма как повече да ти помогнат. . А съединителят работи супер странно. При превключване се чува чудесно стържене. Самото превключване на скоростите също е странно. Съединителят има две положения, включен и изключен , ако мога така да се изразя. Тоест няма плавно потегляне, отпускаш бавно педала и колата тръгва с удар. Липсва положение полусъединител. Тогава вече колата идва при мен :D . Свалям скоростната кутия и виждам това на снимките по-долу. Ха кажете ми що за идиот трябва да си да сложиш новия амбриажен лагер върху унищожената шийка на скоростите и движещия се във всички посоки вал на скоростите. Всъщност се е строшил лагера на първичния вал на скоростите, оттам валът е изпилил водача на амбриажния лагер, феродовия диск е започнал да се движи във всички посоки докато се е разпаднал. Междувременно сачмите на лагера на скоростите избиват семеринга на водача на лагера на съединителя и маслото изтича. След смята на съединителя да не си помислите, че са наляли масло в скоростите. Източих около 50 грама масло от скоростите вместо 2 литра. За съжаление обаче в скоростите е имало някакво останало масло след аварията със стария съединител. Това масло естествено изтича и омазва чисто новия съединител. В същото време се чупи и новия лагер на съединителя. Та равносметката е едни 500 лв. на боклука и кола пак без съединител.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар