Колата е с подкован мотор, биели бутала на 85мм и метална гарнитура с атмосферни валчета портната, капов всмукател, хибридно турбо и да компресията е 13,5 китайците от висеко са виновни ) Компресомера за теста е Юсаг и доста легитимен. Челото на блока е взето с 0,1 а на главата с 0,3 металната гарнитура е атена за 85мм бутала и се води стандартна за ланча делта, самите бутала са с доста по плитка чинийка и малко по-малки врязове за клапаните спрямо на стандартните бутала
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луд умора няма или да реставрираш стари коли
Collapse
X
-
Тяна, водиш по компресия На 9:1 ли идваше степента с тези Висеко ?Няма грижи с тази степен до 1.6 бара надув във средните, тъкмо ти гледах авансовата карта как е. Но да речем на 1.8 бара в средните обороти няма да има мегдан за авансите, на 0* ще са. Страшно много зависи от самия манометър, явно трябва да е и доста бързо реагиращ за да хване пика на налягането при въртене.Здрасти Стоиле, и аз ще си събирам по-натам един нов мотор с атмо бутала 9.8 :1 мисля бяха 2.0 16в, за турбо ежедневката.На бензин предполагам до 1.2 бара ще може да се нагласят авансите, за повече едва ли ще има накъде да се свалят.На газ както караш, на 1.2 едва ли ще има грижи с детонации. Но на бензин си трябва пълен ремап на авансовата таблица.
Коментар
-
Здрасти Илияне, доста добре си върви колата с моите бутала. Започвам да се замислям откъде идва тая компресия при СВАТ :D . Както знаеш съм с атмосферни бутала, които изобщо нямат ваничка. Скъсени са с 1,5мм или два, вече не помня. И компресията ми е 12,5. Явно остава компресията му да идва от разпр валове, защото само от гарнитурата едва ли можеш да качиш 3-4 атм. Аз обаче имам сериозен проблем с прегряване, който явно идва точно от неадекватната авансова таблица. Лятото съм непрекъснато на вентилатор и пак грея. Странното е, че движа ли се, независимо от натоварването, прегряване няма. Но, стоя ли на място температурата става неприятна за гледане. Грее, както на бензин така и на гас. Имам си обаче проблем с газовата уредба. Явно изпарителят ми е малък, защото над 0,8 бара имаше няколко зловещи трясъка. Резултатът е гръмнали маркучи, блоуофи, мека връзка, чак ми отлепи картера :D . Ще взема или по-голям изпарител или направо ще изхвърля газовата уредба. И моят блок е шлайфнат с няколко стотни, но главата не съм я пипал. С нормална гарнитура карам на елринг. Весело посрещане на всички :D :D :D
Коментар
-
VET написа:Това, да намеря леговище на мишок във въздушен филтър, не ми се беше случвало :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Това сигурно е кутия на въздушен филтър на много запазена италианка, нов внос, на реални 65 000км, карана само лятно време от пенсионерка, а зимата държана добре почистена само в топъл гараж.Веднага се сещам за тая реклама http://vbox7.com/play:m7650c7d32punto HGT
Коментар
-
Здрасти, ми не, това е филтърната кутия на моята крома, която изкара 3000 км след основния ремонт. Ако разгледате по-назад в темата ще видите, че започнах да бера проблеми с турбината. Смених три турбини и все пуши ли пуши. Накрая се оказа, че нямам проблеми с турбините ами имам такова картерно налягане, че не ми трябва компресор за помпане на гуми. Достатъчно е да сложа един маркуч на картера и да отворя вулканизаторна работилница. Новите, прекрасни сегменти Гьотс издържаха 3000 км и станаха на телчета. След това започнах само да доливам масло и да си карам, все с мисълта как ще ми остане време, ще сваля картера и главата и ще подменя сегментите. И така 20 000 км . Изведнъж се светнах, че като не съм сменял маслото, не съм сменял и въздушния филтър. И така разбутах апартамента на мишока :D .
Коментар
-
Сегментите се казват ,,Гьотце’’ и ги правят тъдява , т.е. У Разград.В този завод работят едни мнооооого успешни меринджеи , чиято главна цел се явява доставката на евтини и ментелява мат’риали .FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
Какво точно е купил колегата е трудно да се каже, но :http://www.drouzhba.eu/BG/pistonrings.html
Коментар
-
Здрасти, и аз се насочих към българските сегменти, но се оказва, че завода в Разград е пред закриване. Тея сегменти Гьотс идея нямам къде са произведени. Взех ги уж от сериозен вносител. Сега обаче пак опрях до сегменти за едно друго двигателче. Взех да разчиствам и подреждам в гаража, защото вече не може да се работи нормално. Затрупал съм се с неща, които един ден може да ми потрябват :D . Като боядисах фиестата успях да съсипя почти всичко в гаража са мъглата която се полепи по всичко. И започнах да местя и подреждам. При местенето на V6 двигателя на Алфата която нарязах, нещо ми привлече вниманието и го загледах по-сериозно, а и в крайна сметка го разглобих, защото си харчеше доста масло. На пръв поглед ми се набиха в очите няколко неща, които ме извадиха от равновесие. Колата е поддържана във виден форумен сервиз, чието име, поради мои собствени морални съображения, няма да спомена. Но се натъкнах на неща, които са непростими и по мое мнение трябва да бъдат наказуеми. По документите, които ми бяха дадени с колата е сменен ангренажен ремък, ролка на разпусквача на ремъка, водна помпа, кабели и свещи, и съединител. Ремъка е доста странен като надписи и силно се съмнявам че е купуван от тук. А и изглежда доста износен откъм зъбите. Ролката на ангренажа е спукана при набиването и за да не изпадне е занитена за тялото в което е набита. Можете да се сетите как е работила ролката когато сачмите минават през пукнатината . Това което ми привлече вниманието, беше една от шпилките, които държат планката на успокоителния тампон на двигателя, за задната глава. Шпилката е скъсана и в последствие е паднала в шайбата на разпределителния вал, където се е търкаляла. Как не се заклинила идея си нямам. И за капак, новия кабел за свещта на първи цилиндър е оставен да лежи върху изпускателния колектор. Евала на такива майстори.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар