Здравейте, Ланчата си отиде готова за нови ретро паради :D . Освен капака се наложи да сваля и задното стъкло, защото беше тръгнала ръжда под гуменото уплътнение. Оказа се, че всъщност под уплътнението си има бая дупки. Но вече всичко си е както трябва да бъде.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луд умора няма или да реставрираш стари коли
Collapse
X
-
Фасулска работа...Забърсваш, нанасяш, цапваш с боичка и готово :DМного готин и плътен цвят има тая колица"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Нали, много е лесно :D , затова се ядосвам на хора, които си мислят, че тенекеджиската работа е нещо просто и затова трябва да бъде ниско платено. Но трябва да ви кажа, че всеки кретен може да завинтва и развинтва болтчета и гайки, но за да направиш.......................................... .....
Коментар
-
VET написа:Нали, много е лесно :D , затова се ядосвам на хора, които си мислят, че тенекеджиската работа е нещо просто и затова трябва да бъде ниско платено.
Коментар
-
Лелееее, моята е направо слънце, сравнена с тази. Как се оправя това? Гледах как ги издърпват вдлъбнатините с един уред, който запоява стоманена пръчка за дупката и после се реже в основата. Но това не е ли крайно нещадящо за ламарината?А тези методи дали имат почва у нас? Като, естествено, не са приложими за Ксантията горе.https://www.youtube.com/watch?v=oqMdKLES7bcThe awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Е тоя с Мини Купъра от клипа горе явно не е трезво мислещ Аз затова питам как се оправя това. Щото да налееш 10 кила кит определено не е най-правилното решение, поне доколкото знам. И ако повечето детайли могат да се заменят, таванът няма как.Както и да е де, чакаме колегата VET да покаже отново на какво е способен.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Мдааа, ще пукна от яд. Ксантията я избраха преди 2 години, с най-високото ниво на оборудване, включае супер готин черен кожен салон, 2,0 HDI. Колата беше като нова, без абсолютно никакви забележки. Никога не удряна. Направо ми се дорева като я видях. И то защото отишъл за нещо до Овча Купел. Абсолютно е прав колегата, че при такива удари ламарината се разтегля и никакви вакуми не са в състояние да помогнат. Тавана е така разкривен, че е загубил здравината на формата си. Целия пука като го натиснеш и не може и да става дума за китване при това състояние. Явно ще се изчуква първо, а и ще се грее най-вероятно. Гадното е че тавана е залепен за ламарината.
Коментар
-
Колегата VET е човекът, на когото звъниш в неделя следобед, той ти дига с усмивка и приветлив тон и е готов да вникне в проблема, без да пуфти и да вика докарай я ще я видя. По телефона откри проблем, който е умуван поне 3-4 дена от "майстори". Момчето на което е колата още не може да повярва, сутринта пак ми звъня да ти благодаря. Още малко остана да се намерят места на някой неща, че пунто мк2 е тесничко за 2.0 16VT и ще минем да прегледаш колата и да получиш личните му благодарности !!!Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
http://www.cars.bg/c748875Ето това си е баш за рестварцаия.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар