Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луд умора няма или да реставрираш стари коли

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Здравейте, Ланчата си отиде готова за нови ретро паради :D . Освен капака се наложи да сваля и задното стъкло, защото беше тръгнала ръжда под гуменото уплътнение. Оказа се, че всъщност под уплътнението си има бая дупки. Но вече всичко си е както трябва да бъде.
    Прикачени файлове

    Коментар


      "И готово" - брей, че лесно звучи, сякаш всеки го може
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        Фасулска работа...Забърсваш, нанасяш, цапваш с боичка и готово :DМного готин и плътен цвят има тая колица
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          Нали, много е лесно :D , затова се ядосвам на хора, които си мислят, че тенекеджиската работа е нещо просто и затова трябва да бъде ниско платено. Но трябва да ви кажа, че всеки кретен може да завинтва и развинтва болтчета и гайки, но за да направиш.......................................... .....
          Прикачени файлове

          Коментар


            VET написа:
            Нали, много е лесно :D , затова се ядосвам на хора, които си мислят, че тенекеджиската работа е нещо просто и затова трябва да бъде ниско платено.
            Е, какво говориш. Професионализма винаги струва, и си струва . На теб бих ти платил с кеф! Проблема е че някои твои "колеги", искат пари колкото теб, а са мърлячи, виждал си им работата.То във всеки бранш е така, качеството струва пари. И при мен идват бабички да ме питат, как да си пият лекарствата които са си купили в "Марешки" .
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              Здрасти, честно казано, цената за услугата, ми е най-големия проблем. Най-добре щях да се чувствам ако само работех, без да ми се плаща. Да ама трябва да се яде :D . А с това какво да правя
              Прикачени файлове

              Коментар


                Лелееее, моята е направо слънце, сравнена с тази. Как се оправя това? Гледах как ги издърпват вдлъбнатините с един уред, който запоява стоманена пръчка за дупката и после се реже в основата. Но това не е ли крайно нещадящо за ламарината?А тези методи дали имат почва у нас? Като, естествено, не са приложими за Ксантията горе.https://www.youtube.com/watch?v=oqMdKLES7bc
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  Тея хралупи с прехвалените вакуми НЯМА как да се изправят. Всеки колега и трезво мислещ човек, знае че при такава деформация метала се разширява и следователно няма как да се върне в същото си положение.

                  Коментар


                    Е тоя с Мини Купъра от клипа горе явно не е трезво мислещ Аз затова питам как се оправя това. Щото да налееш 10 кила кит определено не е най-правилното решение, поне доколкото знам. И ако повечето детайли могат да се заменят, таванът няма как.Както и да е де, чакаме колегата VET да покаже отново на какво е способен.
                    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                    Коментар


                      И тавана се сменя,не е проблем,но всяка заварка е предпоставка за ръжда и гниене,а и вече финансово не е оправдано
                      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                      Коментар


                        Мдааа, ще пукна от яд. Ксантията я избраха преди 2 години, с най-високото ниво на оборудване, включае супер готин черен кожен салон, 2,0 HDI. Колата беше като нова, без абсолютно никакви забележки. Никога не удряна. Направо ми се дорева като я видях. И то защото отишъл за нещо до Овча Купел. Абсолютно е прав колегата, че при такива удари ламарината се разтегля и никакви вакуми не са в състояние да помогнат. Тавана е така разкривен, че е загубил здравината на формата си. Целия пука като го натиснеш и не може и да става дума за китване при това състояние. Явно ще се изчуква първо, а и ще се грее най-вероятно. Гадното е че тавана е залепен за ламарината.

                        Коментар


                          Колегата VET е човекът, на когото звъниш в неделя следобед, той ти дига с усмивка и приветлив тон и е готов да вникне в проблема, без да пуфти и да вика докарай я ще я видя. По телефона откри проблем, който е умуван поне 3-4 дена от "майстори". Момчето на което е колата още не може да повярва, сутринта пак ми звъня да ти благодаря. Още малко остана да се намерят места на някой неща, че пунто мк2 е тесничко за 2.0 16VT и ще минем да прегледаш колата и да получиш личните му благодарности !!!
                          Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                          Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                          Fiat Tipo 1991 - ex
                          Fiat Uno Fire - ex ex

                          Коментар


                            http://www.cars.bg/c748875Ето това си е баш за рестварцаия.
                            Marea Weekend HLX Jtd 110

                            oO(_)____////____(_)Oo

                            Коментар


                              Я една задачка закачка "Познай колата"
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                Астра
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X