Здрасти, силикона на фаровете няма нищо общо с този за лепене на автостъкла. Този на фаровете е вечно мек и като го нагрееш става на дъвка. Наистина е нещо като болкит или болткит или както там се пише, но този е адски леплив. Всъщност не всички фарове са залепени с това нещо. Повечето са залепени със силикон за автостъкла и там просто няма разглобяване. Но както и да е, ако някой знае нека да сподели. Междувременно Марейката е реставрирана. Гредата е изпъната, калници, брони и фарове напаснати. Оказа се, че добрия капак съвсем не е толкова добър. Всеки път си казвам, че няма да купувам детайли от Италианеца, защото при транспорта им разгонват фамилията, и всеки път уж за по-бързо вземам неща от него. След като измих капака се оказа, че е начукан като от градушка, а и при транспорта е натиснат и са поддали гредите. Затова се наложи да поизкитвам по-фрапиращите забележки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луд умора няма или да реставрираш стари коли
Collapse
X
-
Здравейте колеги, бившата Карабинерка е отново в чудесно здраве и отлетя. Бая ядове брах с подкалника, защото нямах идея, че мареите с 20 клапанови двигатели носят други калници и съответно подкалници. Та намирането на липсващия подкалник се оказа егати разправията. Но благодарение на Милен от Драгичево, открихме проблемния подкалник. Ефекта от разглобяването и почистването на фаровете е поразителен. Собственика на Мареята не може да се нарадва как е станала и как светят фаровете. После дойде едно Рено 19 с много странен проблем. Губи хидравлична течност, а теч под колата няма.
Коментар
-
VET написа:После дойде едно Рено 19 с много странен проблем. Губи хидравлична течност, а теч под колата няма.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Я отвори манщоните да видим кво има всъщност вътре, изглеждат ми доста здрави. Мда гледам мареята и си мисля все повече и повече че в неделя може би ще пия кафе във БанкяКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Здрасти и Христос Возкресе, оказа се, че всъщност не било необходимо да се сменя маслото на двигателя. Капата на един комшия започна нещо да понадува маркучите и се наложи да я поразглобя. Всъщност главата е сваляна преди 3 месеца заради същия проблем. Заради несмененото масло горе в главата беше пълно с въглища, маслените магистрали запушени, а двигателя работи прекрасно Оказа се че предишния път главата е свалена, гарнитурата е намазана обилно със силикон и пак е сглобена . На такива "майстори" трябва да им се счупят ръчичките. И въпреки всичко, тая колица вървеше като стрела.
Коментар
-
Тоя мотор не е виждал ново масло доста хиляди километри за да натрупа толко мизерия, чудя се наистина ли има хора, които незнаят, че маслото трябва да се сменява и е консуматив ?, такива индивиди не заслужават да притежават МПС , за съжаление ремонта и отстраняването на тая свинщина винаги се пада на клетият човечец, който си е купил подобна кола "нов внос".VET, много хубава тема, продължавай да съживяваш тия хубави коли, фиата си е мания и страстpunto HGT
Коментар
-
VET написа:Здравейте колеги, бившата Карабинерка е отново в чудесно здраве и отлетя. Бая ядове брах с подкалника, защото нямах идея, че мареите с 20 клапанови двигатели носят други калници и съответно подкалници. Та намирането на липсващия подкалник се оказа егати разправията. Но благодарение на Милен от Драгичево, открихме проблемния подкалник. Ефекта от разглобяването и почистването на фаровете е поразителен. Собственика на Мареята не може да се нарадва как е станала и как светят фаровете. После дойде едно Рено 19 с много странен проблем. Губи хидравлична течност, а теч под колата няма.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
VET написа:Но вече започнах да си подготвям джантите с които ще се търкаля Купето лятото. Както и очаквах перфектните според продавача джанти се оказаха доста криви. Наложи се да си направя импровизиран стенд за изправяне на джанти. След като си поиграх един ден, джантите станаха почти прави. Лошото дойде после когато дойде един приятел ими показа как можело да станат джантите след полиране. Егати гадната заигравка ми отвори. Шлайфане, полиране, развиване полиране и завиване на 36 болта на джанта, абе ужас. Но си струва. Накрая ми остана време да си монтирам и кората, което за малко да завърши трагично за мен.
Коментар
-
stivan_alone написа:VET написа:Здравейте колеги, бившата Карабинерка е отново в чудесно здраве и отлетя. Бая ядове брах с подкалника, защото нямах идея, че мареите с 20 клапанови двигатели носят други калници и съответно подкалници. Та намирането на липсващия подкалник се оказа егати разправията. Но благодарение на Милен от Драгичево, открихме проблемния подкалник. Ефекта от разглобяването и почистването на фаровете е поразителен. Собственика на Мареята не може да се нарадва как е станала и как светят фаровете. После дойде едно Рено 19 с много странен проблем. Губи хидравлична течност, а теч под колата няма.
Коментар
-
Здрасти, след малко почивка заради болката в ръката се захванах с една италианска класика. А именно Ланча Дедра 2,0 8 клапана Турбо интеграле. След като мотах гордия собственик повече от година, накрая се захванах със звяра. Годинките и животоа на открито са били безжалостни към боята и ламарините. Всъщност ламарините не са толкова зле и мисля че дупката при гърловинита на резервоара е благодарение на някой "майстор" който е свалял някога резервоара и при монтажа в последствие не е наместил правилно уплътнителния маншон. Отделно и колата е удряна отпред и после калника и фаровете са монтирани колкото да ги има. Хубавото е че имаме 4 други врати в перфектно състояние, защото нейните са поръждясали под лайсните. Тъй като доста колеги ме питат за последователността на операциите при възстановяването на изгнила кола, нека да гледат последователността на дейностите в снимките по-долу.
Коментар
-
Здрасти, лоши новини, Купето не издържа . Най-накрая след цели 1500 км му видях сметката. Духна гарнитурата на главата. Не ми се иска да повярвам, че е заради сгъстения мотор. Повече го отдавам на 4-5 трясъка в резултат от обедняване на сместа. Всичко се получи след монтажа на един от тези иначе толкова красиви ръчни бустконтролерчета. Оказа се че изпарителя на газовата уредба не може да захрани с достатъчно газ при надув от порядъка на 1,4-1,5. Просто се получиха пикове на буста, докато си настроя кранчето и трясъците бяха страхотни. Като казвам срахотни искам да кажа изплюти маркучи, сцепени маркучи и незнам още какво, но и картера ми е отлепен Явно ще трябва да го обезглавя, а и буталата ще извадя, за да видя дали няма щети и по тях. Такаааа за тренировка обезглавих една хонда 1,7 витек. Трябва да ви кажа, че тези японци са страшни. Двигателя им е произведение на инженерното изкуство. Всичко е пипнато до последната подробност. Нищо общо с италианското двигателостроене. 16 клапанов мотор с 5мм-трови стебла на клапаните с един разпределителен вал, с кубилици, с най-елементарния реглаж на клапаните - с отверка и ключе. Кубилиците контактуват с гърбиците посредством лагери, а бе красота. Разпределителния вал все едно не е на 8 години, а на 8 дена работа. Алуминиев блок с набити тънки чугунени ризи, метална гарнитура на главата с дебелина 0,6 мм, всичко е красиво и пипнато отвсякъде. И ако някой кретен не беше бръкнал в него сигурно щеше да е вечен . Сега обаче почивка, че ръката ми идва да я отрежа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар