Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луд умора няма или да реставрираш стари коли

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    lhristov написа:
    ...Но иначе, какво мислиш за излет в Банкя, комбиниран с посещение на колегата. Знам, че и ти си му фен. И то няма как да не си. Виждаш какво прави.Нека и той да каже. А Тошко организира. И Аз.
    Навит съм. С удоволствие ще се присъединя.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      VET написа:
      Здрасти Тони, честно казано с Боди спрях да работя преди около 15 години, но ми препоръчаха една жена, която прави добре цветовете, а се оказа че имат само Боди като акрил. Та май това ще ми е първия и последния път в който работя с това ателие. А решетката я взех от тунинг форума от колега, който продаваше Купе на части. Направена е от монтажна пяна и повърхностно е облицована със стъкломат. Мога да я монтирам, но трябва да регулирам капака да се затваря с 1 см по-нагоре. Така обаче луфта между капака и бронята нещо не ме радва. Не предполагах, че ще изскочи такъв проблем иначе щях да я коригирам преди да я боядисам. Но и сега мога да я скъся всъщност и пак да я боядисам, не е проблем. Както и да е, важното е, че днес беше първото излизане на Купето на пътя, след 5 години излежаване в двора. Не можах да разбера какво се случва, защото гумите са много стари и са станали на пластмаса. Като влезе в буст става страшно, движа се като рикоширащ куршум. Немога да вкарам колата в пътя. Ту едната гума буксува, ту другата, въпреки шпера. А като забуксуват и двете или спира, или върви нанякъде и трябва да въртя волана като бесен, за да я удържа и просто няма каране. Илияне, не чух никакви подозрителни звуци. Работи с нормален звук и се форсира много приятно. Звуците за които говорех съм ги чувал преди около 20-тина години, когато с един приятел монтирахме карбуратор, турбо и кулер на атмосферна Ланча делта 1,6. Свалихме каквото ни трябваше от турбо Делта 1,6 и без да пипаме нищо по атмосферния двигател накичихме нещата. Резултата беше, че при старт се чуваха страшни трясъци, колата не можеше да зацепи. Това нещо вървеше безумно за тогавашните ми представи. Вярно че вървя само един ден. Започна да прекъсва, а и скоростите не издържаха. Като свалихме главата, отворите в гарнитурата бяха станали елиптични. Просто гарнитурата се беше раздула.
      Колега има много добра визия.Поздрави за мерака и усилията и безаварийно шофиране
      Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
      Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
      ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
      ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
      ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.

      Коментар


        Тони_Казичане написа:
        Body.. От отдавна не е това което беше. Ще се измъчиш с тия течове да ги извадиш. Винаги най съм мразил да вадя течове по ръбове :D
        Предполагам колегата е купил боя на Боди Колор, ако е така то това не е онова Боди което го знаете от много време.Боди не е това което беше защото ги нямаше другите фирми.Иначе на Боди Колор лака е скапан, базата е супер, акрилат досега на тях не съм пръскал защото имам по евтина алтернатива. За цялостно боядисване само на Боди Колор взимам защото цената е много добра. А като видя, че тръгва да тече на такова място просто продължавам да наливам докато теча не стигне докрай, след това само попивам капките

        Коментар


          Здрасти, радвам се че ви харесва това което правя. Също така ще се радвам да се запознаем. Тези които ме познават знаят, че съм доста словоохотлив :D. Иначе купето е с оригиналната решетка на снимките, но тъй като е черна нещо не се вижда. Боята е Боди - гръцки боклук, не е на Боди Колор. И аз работя с Боди колор от време на време и съм доволен. Тъй като смятам да я карам като ежедневна кола ще и сложа газова уредба, по финансови съображения. Да ама се оказа, че в коша няма място къде да сложа изпарителя. Наложи се акумулатора да отиде в багажника. След дълги размишления реших да скрия акумулатора в задния ляв калник. Така няма да губя ценно място. Поиграх си с флекса и заваръчната машина и се получи една доста добра стойка скрита зад тапицерията на багажника. Ако незнаеш че акумулатора е в багажника, никога няма да се сетиш че е там. Много съм доволен. Кошмара беше после да прекарам плюсовия кабел отпред до двигателния отсек. Тоя гаден фиат :D няма оставена нито една тапа под таблото през която да прекараш кабел. А аз много мразя да дупча. В крайна сметка намерих една тапичка от дясно точно до тапата откъдето излиза двигателната инсталация, та оттам извадих кабела навън. Другото гадно беше цената на 6-те метра, дебелия един пръст кабел. Но пък резултата е супер имам само 0,03 волта загуби за тези 6 метра. И така на мястото на акумулатора имаме вече изпарител. Така всички маркучи са ми максимално къси и всичко ще е перфектно.
          Прикачени файлове

          Коментар


            Здравейте, купето вече е газифицирано. Всичко стана така както аз искам да стане. Малко ми е притеснено да си призная ама монтажа на газта ми отне една седмица. То не бяха стойки за изпарителя, меки маркучи за зареждачката, часове размисли къде да бъде самата зареждачка, за да не се вижда. Как точно и откъде да минат кабелите, маркучите за водата и т.н. и т.н. Най-накрая всичко е готово и си е по местата. Колата работи добре и за момента всичко изглежда наред. Междувременно се наложи да си измайсторя един термостат, защото оригиналния е поумрял, а на новия цената не ми харесва. Пък и като знам, че новия ще работи коректно 6 месеца и после пак ще е същия като стария, реших да мина по-евтино. Взех си един термостат за 7лв, от някакъв форд. Някои ще кажат защо не си взех от рено 5 и да го натикам в маркуча. Ами не си взех, защото диаметъра на термостата от рено е 43-44мм, а маркуча е с вътрешен диаметър 38мм и да натикаш този термостат си е свинска работа, а и вероятността в последствие маркуча да се сцепи точно там е доста голяма. Та затова си взех от форд, изрязах периферията на термостата до 37 мм, заварих една периферия от стара скоба за маркуч и пак го натиках в маркуча, но с лекота и без да разтягам излишно гумата и да късам платовете.
            Прикачени файлове

            Коментар


              Айде честито КАто гледам колко добре е станало всичко мисля да те взема на работа като отворя газаджийския сервиз :D Майтапа настрана....никой не работи така от газаджиите понеже за това време ще могат да направят 5 коли поне. Но пък затова и качеството страда. Сега колко градуса държи с този термостат и колко бързо ги постига?P.S. Сега видях пълначката къде е...няма ли да има проблеми с захвашането на пистолета на колконката при зареждане?

              Коментар


                Здрасти Асене, идея си нямам още как се държи термостата, защото още не съм палил колата . Надявам се да няма драми със зареждането на газта. Нещо не ми остана време, защото вълшебната дума "Надин" прозвуча и всичко друго изчезна. Една приятелка се завъртя при снежната буря преди две седмици и доста добре тунингова корсичката си. Каза ли и че колата е непоправима и е за хвърляне. Та дойде и каза че много си я обича и дали не мога да я възстановя. Корсичката се е завъртяла и се е ударила странично във висок бурдюр. Ударът е бил ниско долу в предния ляв рог, точно в точката на съединяване на рогът с напречната греда, която свързва двата рога. В резултат на това целият кош е поднесен с 5 см надясно, и предния капак стъпваше върху левия калник, а 5 см не му стигаха до десния калник. След това рикошира и се удря в бурдюра и с задно ляво колело, при което пречупва задния мост, остта на главината и поднася гредите които държат задния мост, така че задно дясно колело стърчеше извън колата като на драгстър. Малко късно се сетих да направя някоя и друга снимка. Но една седмица работа, нов радиатор, броня и заден мост и колата е "като нова". Всичко си дойде чудесно. Върнах коша в нормално положение, коригирах и гредите държащи задния мост и всичко си дойде по местата. Всъщност това беше една доста странна корса- без никаква ръжда. То и затова не се е разпаднала при такъв удар.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  Добра работа си свършил и по-купето и корсата. И аз си слагах газта сам в продължение на седмица, но при типото има доста място в коша и даже изпарителя е скрит. Само ако се присетя да сложа климатик ще има драма, понеже ще трябва да го местя. Относно ръждата по корсата... точно вчера объсждах това със един приятел опелист. Той казва че след 95та ги поцинковат и спират да гният по купето, но заради кофти боята гният детайли като врати и калници.
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    И руснаците добре се справят, аз лично такова нещо бих го бракувал, НО който го може - го може...http://fishki.net/auto/1214343-vosst...pace-star.html
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      Здрасти и браво на човека от горния линк. Нямате си на идея какъв кеф е да направиш нещо за което други мислят и казват че е невъзможно. Отдавна не съм писал, но тъй като от известно време съм безработен се налага да си изкарвам хляба с хобито си. Междувременно мога да се похваля, че Купето вече е с български номера и лети по пътищата. Кошмарът беше като се връщах от КАТ. Излизайки на околовръстното след първите 500 метра 1,2 или три от 10 годишните гуми с които колато стоя 5 години в двора, скъсаха платове. Направо щях да се разпадна, докато стигна до Банкя. Но вече започнах да си подготвям джантите с които ще се търкаля Купето лятото. Както и очаквах перфектните според продавача джанти се оказаха доста криви. Наложи се да си направя импровизиран стенд за изправяне на джанти. След като си поиграх един ден, джантите станаха почти прави. Лошото дойде после когато дойде един приятел ими показа как можело да станат джантите след полиране. Егати гадната заигравка ми отвори. Шлайфане, полиране, развиване полиране и завиване на 36 болта на джанта, абе ужас. Но си струва. Накрая ми остана време да си монтирам и кората, което за малко да завърши трагично за мен. Един горещ съвет, никога ама никога не влизайте да работите в канал на гараж в който преди минути е работил двигателя на кола и не е проветрено. Натравянето настъпва неусетно и изведнъж сякаш те удрят с чук по главата. Трябва максимално бързо да успеете да излезете на чист въздух. Това няма да ви помогне много, но ще ви спаси. Проблема е че въглеродния окис се свързва необратимо с червените кръвни телца и ги блокира, и те не могат да се свързват с кислорода. Знам го, учил съм го, от 20 години работя с автомобили и все пак допуснах тази грешка. Чувството на страшен световъртеж, пулс 150 удара в мин, високо кръвно и адско главоболие ще ми държи влага доста дълго време.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        Много бързи тези 20 клапанови Мареи, щом при тръгване на светофар си причиняват такива щети. А бързите Алфи пък много ниски.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          Дойде времето да си подменя и изпускателната система на Купето. Сдоби се с оригинален Суперспринт за Турбо Купе без средно гърне. Още се двоумя дали да оставя катализатора. Взех от Италианеца добър преден капак и фарове за Мареята. Фаровете ми се видяха леко прашни и си казах, че сега е момента да ги почистя. С пистоолет за горещ въздух се разглобяват за минути. След което внимателно се почистват с кърпичка лупите и рефлекторите. Не използвайте никакви препарати, ако го правите, при почистването на рефлекторите. Много важно е да запазите всичкия силикон с който са били залепени стъклата на фаровете, за да можете да залепите стъклата отново. Някой ако знае какъв е този вечно лепкав силикон с който са залепени стъклата, нека сподели. След почистването има доста сериозен ефект. Вижда се на снимките, снимал съм почистен и непочистен фар.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            Силикона, смятам че е такъв, с какъвто лепят предните стъкла на автомобилите, черен на цвят. За повече инфо, може да питаш някой, който слага автостъкла.
                            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                            Коментар


                              Полиуретан предполагам.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                Въобще не е от тоя за стъклата- нещо подобно е на "живия силикон" дето не стяга или болкит но не е точно и двете. При ниска температура е твърд, при затопляне се разлепва- ако беше така тоя за стъклата лятото какво правим, биеш спирачки и челното стъкло убива пешеходеца пред теб?
                                Фиат Крома 1.9 16v+
                                Фиат Браво 1.6 16v
                                Фиат Мареа 1.6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X