Докарали са ти поредната заготовка за кола, но който го може го може.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луд умора няма или да реставрираш стари коли
Collapse
X
-
Здравейте, то и приятелите ми се шегуват, че ще ми донесът кой волан, кой седалка и аз да му направя кола. И така реставрацията на ретрото е завършена. На всичкото отгоре вратите се отварят и затварят :D след това рязане и заваряване. От ляво е била кърпен прага по-рано, и беше деформирано купето, така че лявата врата се отваряше трудно, а се затваряше с удар. Та използвах момента да поусуча и поразпъна купето, доколкото е възможно, без щети по външните панели. И сега, и двете врати се отварят, и затварят перфектно.
Коментар
-
Остана ми малко време и си преобух моята хубавица. Метнах и едни 16-ки Борбет А 7,5 инча с ЕТ30 и 205/55/16 гуми и малко заприличахме на танк. Возията веднага се усети, че стана по-твърда и се притеснявам, че ще си попилея ходовата част. Да ама пък изглежда страхотно. Другото неприятно е че сега се усеща доста осезателно, че имам нещо разбито отпред в ляво. Явно ще се влиза в бокса за по-дълго време. Тъкмо ще си сложа по-големите спирачки. Взех и едно турбо от алфа 164 2,5 ТД, та ще си направя експеримент.
Коментар
-
Здрасти, аз продължавам да се забавлявам с Кромата. Още като я купих ми направи впечатление, че маншонът на лявото външно каре е някак странно усукан . На всичкото отгоре и чука при завой. Пък дойде и време да сложа новите амортисьори и големите дискове, и апарати. Та поразглобих предницата. Хващам аз маншона и хоп изненада, маншона се върти свободно около карето Защо тогава не изхвърля грестта това каре Ами много просто защото вътре освен трева и кал не открих грес . Някой зъл гений е сложил нов маншон без да сложи грес и без да измие мръсното каре. За моя огромна радост забелязах, че и останалите три маншона са със същите свински опашки. Естествено се оказа, че и другите три карета са в същото състояние, никаква грес, кал и трева. Та се наложи да разглобя и четирите карета, да ги измия и гресирам. Това е честно казано е едно изключително забавно и приятно занимание . Естествено малко се олях, защото започнах да боядисвам полуоски, карета, абе загубена работа. В крайна сметка всичко е готово и сглобено. Малко се притеснявам дали няма да ми скочи разхода с тези големи дискове, но времето ще покаже. Днес ще се захвана със смяна на турбината. Дано всичко да е наред.Весели празници.
Коментар
-
Здрасти, последна информация за кромата и не само. Ефекта от големите дискове и накладките Делфи дошли от Англия е фантастичен. Тая кола спира невероятно :D :D :D , направо се лепя на пътя. Странното е, че накладки Делфи, закупени от България нямат нищо общо с тези, които дойдоха от Англия. С турбото от Алфа 164 2,5ТД, е доста различно поведението на колата. Нямам го вече този ряз и колата е доста по-мудна. Тръгва от 2000 оборота, на 3000 оборота съм със 140км/час и имам 0,4 бара. Явно ще мога да карам с 250, за да стигна 1,0 бар. От друга страна, колата се кара доста леко и ми дава между 5 и 6 литра нафта градско. Наложи се да си поиграя със средната конзола, защото заводски е хваната с две рапидки за таблото. С времето обаче, двете пластмасови ушенца за които се е държала средната конзола, са се отчупили и цялото това пластмасово тяло се друса и скърца. Но малко ламарина, няколко нита и най-вече време и всичко си е по местата. Няма да Ви казвам какъв кеф е сега, да се возиш и да няма абсолютно никакви шумове в купето.
Коментар
-
Колега много гадно скърцане е нали Ами може ли да те попитам нещо? Правил ли си и задното окачване, защото на мен ми предстой да го ремонтирам и ме интересува колко може да ми стъпи. Благодаря ти предварително!Fiat Croma 2.0TDi.d.
Citroen Xsara Picasso 2.0HDI
И самоувереният е бил неуверен!
Коментар
-
Здрасти Георги, правил съм и задно окачване, все пак имам три Кроми, а и други са ми минавали през ръцете. Досега наблюденията ми са, че основно се разбиват предните тампони на носачите. Никога не съм виждал разбити втулки на напречните щанги. Двата тампона на носачите или се отлепят или самата втулка започва да превърта в ушите на носача. Важното е да бележиш точната посока на тампона. Ако тампоните ти са здрави, а се въртят в носача, свали носача и виж как ще посвиеш ушите на носача, за да можеш пак да набиеш тампона. Идеята е да не сменяш тампоните, защото купиш ли тампони от тук ще започнеш да ги сменяш всяка година. Хубаво е след като набиеш тампоните - нови или стари, да им капнеш по една капка с телоподаващото :D от всяка страна. Виждал съм и разбита селентовата втулка на шенкела, където се хваща носача в задния си край. Тогава трябва да свалиш шенкела, за да успееш да я смениш. Иначе тампоните на носачите са по спомен около 7-8 лв, а селентовата втулка на шенкела е 5-6 лв.Питай и ще помагам с каквото мога.
Коментар
-
Здравейте отново, за да не скучая, от автокъщата където оставих ГТВ-то за продажба, ми се обадиха и ми казаха, че колата нещо спряла да пали . Отивам и установявам, че на стартер върти като миксер, тоест няма компресия. Доста странно, като се има в предвид, че ремъци, ролки, масло всичко е ново . Все пак си мислех, че всичко може да е станало, даже и ремък да е скъсала. Докарах си я в къщи, отварям капака на ремъка и странна работа. Ремъка опънат като струна и всичко изглежда наред. Проверявам обаче центровката и се оказва, че когато разпределителните валове са на позиция, коляновия вал е три зъба назад Как по дяволите вала ще е назад Рекох си, ясно скъсана шпонка на шайбата на коляновия вал. Да ама не и шпонката си е там И така, главата долу и си имаме 8 криви смукателни клапана :D . Радвам се защото можеше да са 16 криви клапана. Интересното е, че клапаните са се въртяли, докато са удряли в буталата. Явно колата е карана с тракащи клапани или и аз незнам какво е станало. На снимките ще видите, че клапаните са лъснати по периферията, а това може да стане само ако са се въртяли клапаните. Слава Богу, водачите на клапаните са здрави. Та си закупих 8 нови смукателни клапана, марка Фреци или нещо такова, за които знам, че са доста сериозна марка. После си казах, абе предишния път я сглобих просто с интерес дали ще заработи, та не съм се задълбочавал. Ама сега така и така съм свалил главата, я да взема да я позагладя малко. Оказа се, че отливката на главата търпи доста критики , особено леглата на смукателните клапани. После на снимките ще видите за какво говоря. Лошото е че при отварянето на двигателя, видях че първи цилиндър не е работил както трябва. Искам да кажа, че беше черен и мазен, което значи че е харчил масло. Значи ще се сваля и картера, за да извадя буталото, да видя дали няма някакъв проблем.
Коментар
-
u_bo
-
Здравейте колеги и честит Празник :D . Е точно това е най-гадното, че причина за възникналия проблем не открих . Подозирам, че или някой на пълна гас е вкарал 2-ра след 3-та, вместо 4-та, или че са бутали колата назад докато е била на скорост Нямам идея, но както и да е, главата е готова и понеделник вторник ще я слагам, защото вместо да си сглобя колата тези дни, ще се разходя до Ковачевица, че ме канят на агне Ето Ви снимки на малко криви клапанчета.
Коментар
-
Здравейте колеги, ето Ви една снимка на тунинговано агне. Искам да Ви кажа, че нямаме нужда да ходим в Швейцария. Пътят от Гоце Делчев до Ковачевица е фантастичен. А в самото село е приказно, няма коли, пълна тишина и спокойствие. Птичките пеят, въздухът е чист, абе сбъркана работа :D . Естествено всичко си дойде на място, когато си тръгнахме и се наложи да тегля един Форд Фокус от Благоевград до Банкя, защото прегря поради някаква причина. И това стана, защото имахме спор с един от компанията, за чупливите италиански коли и здравите немски машини. Вчера го поразглобих и се оказа превъртяла турбина на водната помпа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар