тцтцтц въх да знаех че има такъв добър майстор и то в Банкя нямаше да си разпродам Пунтака на части даже се сетих каде ти е сервизчето респект колега виждал съм повечето ти коли изглеждат уникално
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луд умора няма или да реставрираш стари коли
Collapse
X
-
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
Здравейте колеги, още веднъж благодаря на всички за добрите думи. Относно цвета на нисана, какво да Ви кажа, от доста години боядисвам и досега случаите с пълно съвпадение на цвят, се броят на пръсти. Вярно е, че не боядисвам професионално, но се справям доста добре според клиенти и приятели. Общо взето номера на боята е само ориентировъчен, защото боята се изменя адски през годините. Другото е че око взема боя от 10 различни марки ще получа 10 различни цвята. И не на последно място, мога с една и съща боя да боядисам 3 детайла и като ги погледнете после, ще кажете, че са боядисвани с 3 различни цвята. Това се отнася за металиците де. Специално Нисана си спомням, че го боядисвах 3 пъти, и това беше най-близкото :D . Казват, че с боите на водна основа, това разминаване на цветовете се избягва в много голяма степен. Но да се върнем на реставрациите. Вчера се почуствах по-добре и веднага изтърбуших турбото на Кромата. Направо ми призля като го свалих. Преди 3 хил км, турбината беше почистена и качена, и мога да се закълна, че беше в перфектно състояние. А сега свалих от колата нещо, което беше протекло отвсякъде и имаше такъв луфт, че направо ми прилоша. Маслото беше текло направо в ауспуха и беше намалило отвора на даунпайпа с 10-тина мм, както ще видите от снимките по-долу. Обаче изскочи един сериозен проблем. Смятах да си поръчам ремонтен комплект от ибей. Там има комплекти за VNT турбини, като дават, че един и същ комплект става за турбините с моделни номера от 15... до 2560. И тъй като моята е TD2502VNT си мислех, че един такъв комплект ще ми свърши работа. Да ама не , оказа се че моята турбина е първата турбина с променлива геометрия на Гарет, и няма нищо общо със следващите модели VNT. И на всичкото отгоре тази турбина е монтирана само в моята Крома . Моята турбина е на базата на TB25, ама идея си нямам дали ремонтен комплект за TB25 ще ми свърши работа. Също така си мислех, че остта е циментована, но се оказа меко желязо . Сега мисля да шлайфам остта и да си направя втулковите лагери, но какво да правя със сегментите . Някой може ли да помогне с информация за ремонтен комплект, като имате предвид, че остта е 9,2мм, топлия сегмент работи в 16мм отвор, а външния диаметър на втулковите лагери..........го забравих.
Коментар
-
Втулките и опорния лагер които си снимал са от Т2* серията на Гарет и най вероятно са унифицирани за цялата тази серия.Втулките са от бронз, но с какви примеси?????Имам едни нови втулки за Нисанската турбина която купих навремето за Бравото които са малко по дълги от тези за Фиатовата турбина и ако искаш ще ти ги подаря.Оста теоретично може да се шлайфа, но аз правени втулки не бих сложил и по скоро бих рискувал да оставя турбото с по големи луфтове отколкото да експериментирам.Ако загладиш надраното от оста и естествено я "полираш" след това мисля, че с нови втулки турбото ще кара доста.Информативно размери и парт номера може да видиш тук (ако турбината ти разбира се е TD2502).По късно като имам време ще погледна за конкретен ремонтен кит(или части от него).
Коментар
-
mitaka_71 написа:betuk написа:Ако e тоя модел с турбо моторчето е супер,имах един познат който караше такъв стрелец,казвал ми е че няма кола от високия клас да му се опре на ускорение,и нищо чудно на това леко купе. :DFiat palio 1.7td
Коментар
-
Здравейте отново, поизчетох туй-онуй, и май ще се окаже, че турбото си е отишло от пренадуването . Благодарение на Еньо, сега знам, че се предлагат и ремонтни размери лагери, което значи че остта може да се шлайфа. Въпроса е откъде да се докопам до такива ремонтни втулки, защото като гледам, в ибей, се предлагат само комплекти със стандартни размери. А на мен стандартни няма да ми свършат работа. Втулката, която е откъм студената перка има 3 стотни хлабина спрямо остта, докато втулката откъм топлата перка е с 11 стотни хлабина спрямо номиналния размер на остта. Като сложим и износването на остта и отиваме на 2 десети хлабина. Значи ако намерим лагери с намален вътрешен размер, по тях ще шлайфам остта. Освен това си мисля, дали пък турбото не е протекло, защото движението на остта по радиус е станало толкова голямо, та сегментите не са могли вече да обират луфта. Въпроса е, дали от това движение са се разбили сегментите и повърхността по която уплътняват Ако си направя аз лагери от материал, който благодарение на Къци, вече знам какъв трябва да бъде, дали пък няма сегментите да държат с новите втулки Така като гледам, се оказва, че този тунинг сегмент който Къци сложи в неговата Т28-ца май ще ми пасне и на мен :D . Къци, явно ще те тормозя да поръчаме три такива сегмента. Три защото, тази турбина която сложих сега се оказа, че също пуши въпреки че луфтовете и бяха доста добри. А освен това имам още една такава турбина с мааалко по-големичък луфт и явно ще я попилея и нея. Какво означава това, че износената ми турбина не пушеше при първоначално полене сутрин, а само при потегляне и във високите обороти. А тази новата пуши при палене, а във високите не пуши Докато се тюхкам за турбината, гледам да си уплътнявам времето.
Коментар
-
VET написа:... Въпроса е откъде да се докопам до такива ремонтни втулки, защото като гледам, в ибей, се предлагат само комплекти със стандартни размери.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
u_bo
Поздрави за страхотната тема!Един въпрос - с какво си намазал дисковете - предполагам, за да ръждясва по-малко?
Коментар
-
Здравейте пак :D , седя си пак вкъщи, естествено Пак болен, защото аз съм сериозен, никакъв грип не пропускам . Та седя си и си мисля, я пак :D да кача няколко снимки. Алфата е готова и отиде в една автокъща да видим дали пък някой няма да я купи. След което пак се върнах към Мерцедеса. Нанасях какви ли не покрития, за да не вземе да изгние следващите 10 години :D . И се стигна до филера. Теглих му една ръка и не ми хареса . Видях всички пропуски . Та се наложи да китна тук там и пак шприцване. Изтърках и втората ръка филер и теглих трета ръка за финал. Ми тъй де, Мерцедес е това, пък и черен, всеки пропуск ще си личи. Ето пак линкче с новите снимки.http://vets.snimka.bg/automobiles/me...14079.29994231
Коментар
-
Поздравления за това, с което си се захванал, но как може да се занимаваш с този калник? Втора употреба здрав и прав калник е 30-40лв и винаги ще изглежда по-добре от нахвърляния с кит калник, да не говорим каква играчка е, а и материали отиват. Части за W124 се намират без проблем.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар