Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луд умора няма или да реставрираш стари коли

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    тцтцтц въх да знаех че има такъв добър майстор и то в Банкя нямаше да си разпродам Пунтака на части даже се сетих каде ти е сервизчето респект колега виждал съм повечето ти коли изглеждат уникално
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      Здравейте колеги, още веднъж благодаря на всички за добрите думи. Относно цвета на нисана, какво да Ви кажа, от доста години боядисвам и досега случаите с пълно съвпадение на цвят, се броят на пръсти. Вярно е, че не боядисвам професионално, но се справям доста добре според клиенти и приятели. Общо взето номера на боята е само ориентировъчен, защото боята се изменя адски през годините. Другото е че око взема боя от 10 различни марки ще получа 10 различни цвята. И не на последно място, мога с една и съща боя да боядисам 3 детайла и като ги погледнете после, ще кажете, че са боядисвани с 3 различни цвята. Това се отнася за металиците де. Специално Нисана си спомням, че го боядисвах 3 пъти, и това беше най-близкото :D . Казват, че с боите на водна основа, това разминаване на цветовете се избягва в много голяма степен. Но да се върнем на реставрациите. Вчера се почуствах по-добре и веднага изтърбуших турбото на Кромата. Направо ми призля като го свалих. Преди 3 хил км, турбината беше почистена и качена, и мога да се закълна, че беше в перфектно състояние. А сега свалих от колата нещо, което беше протекло отвсякъде и имаше такъв луфт, че направо ми прилоша. Маслото беше текло направо в ауспуха и беше намалило отвора на даунпайпа с 10-тина мм, както ще видите от снимките по-долу. Обаче изскочи един сериозен проблем. Смятах да си поръчам ремонтен комплект от ибей. Там има комплекти за VNT турбини, като дават, че един и същ комплект става за турбините с моделни номера от 15... до 2560. И тъй като моята е TD2502VNT си мислех, че един такъв комплект ще ми свърши работа. Да ама не , оказа се че моята турбина е първата турбина с променлива геометрия на Гарет, и няма нищо общо със следващите модели VNT. И на всичкото отгоре тази турбина е монтирана само в моята Крома . Моята турбина е на базата на TB25, ама идея си нямам дали ремонтен комплект за TB25 ще ми свърши работа. Също така си мислех, че остта е циментована, но се оказа меко желязо . Сега мисля да шлайфам остта и да си направя втулковите лагери, но какво да правя със сегментите . Някой може ли да помогне с информация за ремонтен комплект, като имате предвид, че остта е 9,2мм, топлия сегмент работи в 16мм отвор, а външния диаметър на втулковите лагери..........го забравих.
      Прикачени файлове

      Коментар


        Втулките и опорния лагер които си снимал са от Т2* серията на Гарет и най вероятно са унифицирани за цялата тази серия.Втулките са от бронз, но с какви примеси?????Имам едни нови втулки за Нисанската турбина която купих навремето за Бравото които са малко по дълги от тези за Фиатовата турбина и ако искаш ще ти ги подаря.Оста теоретично може да се шлайфа, но аз правени втулки не бих сложил и по скоро бих рискувал да оставя турбото с по големи луфтове отколкото да експериментирам.Ако загладиш надраното от оста и естествено я "полираш" след това мисля, че с нови втулки турбото ще кара доста.Информативно размери и парт номера може да видиш тук (ако турбината ти разбира се е TD2502).По късно като имам време ще погледна за конкретен ремонтен кит(или части от него).

        Коментар


          mitaka_71 написа:
          betuk написа:
          Ако e тоя модел с турбо моторчето е супер,имах един познат който караше такъв стрелец,казвал ми е че няма кола от високия клас да му се опре на ускорение,и нищо чудно на това леко купе. :D
          Я сподели колега за кой двг. при Ритмо става на въпрос че нещо не схващам?!
          двигателя е този от линк, а купето бе ритмо с 4-ри врато, като имаше разлика в маската и фаровете спрямо базисния модел.http://www.autoevolution.com/engine/...-13-turbo.html По неговите думи, той ми разправяше че това е ограничена серия, и в БГ на дали е имала друг екземпляр,и що се отнася за вървенето,мой колеги са се гонили снего, и то забележи с какво, с Форд F150 модел пикап ,но преработен на брониран автомобил за инкасо.И същите са ми разправяли че точно този фиат ги е правил на смешници на на нагорнище,пък камо ли и на равното.Двигателя на тоз брониран форд,бе V-8 цилиндров, ако не се лъжа май към 300 коня,а форда тежеше между 4000-4500кг. P.S-Извинявам се че се отделям от темата, но чак сега видях питането на Колегата "mitaka_71".Иначе към колегата "VET", едно голямо БРАВО имаш от мен, малцина са хората дето успяват да отделят от това днешно и "изнервено" време, да споделят и качат снимков материал в форума.Но явно това ти е в кръвта, просто си роден да въстановяващ и връщаш към първоначалния облик на всяко творение от автомобилната промишленост. :D
          Fiat palio 1.7td

          Коментар


            Без думи няма какво да кажа!
            FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
            Единствено в България "селянин" е обидна дума.

            Коментар


              Ето я темата за която писах някъде , че имам спомени за нещо прочетено по въпроса.Няма да е зле да сложиш и парт номера за да видя кой е точния комплект за твоето турбо, че Т2 серията са доста разновидности и със сигурност има малки разлики.

              Коментар


                "Луд умора няма" или "Да реставрираш стари ко

                Единствената тема , която чета с удоволствие !!!
                FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                Коментар


                  Здравейте отново, поизчетох туй-онуй, и май ще се окаже, че турбото си е отишло от пренадуването . Благодарение на Еньо, сега знам, че се предлагат и ремонтни размери лагери, което значи че остта може да се шлайфа. Въпроса е откъде да се докопам до такива ремонтни втулки, защото като гледам, в ибей, се предлагат само комплекти със стандартни размери. А на мен стандартни няма да ми свършат работа. Втулката, която е откъм студената перка има 3 стотни хлабина спрямо остта, докато втулката откъм топлата перка е с 11 стотни хлабина спрямо номиналния размер на остта. Като сложим и износването на остта и отиваме на 2 десети хлабина. Значи ако намерим лагери с намален вътрешен размер, по тях ще шлайфам остта. Освен това си мисля, дали пък турбото не е протекло, защото движението на остта по радиус е станало толкова голямо, та сегментите не са могли вече да обират луфта. Въпроса е, дали от това движение са се разбили сегментите и повърхността по която уплътняват Ако си направя аз лагери от материал, който благодарение на Къци, вече знам какъв трябва да бъде, дали пък няма сегментите да държат с новите втулки Така като гледам, се оказва, че този тунинг сегмент който Къци сложи в неговата Т28-ца май ще ми пасне и на мен :D . Къци, явно ще те тормозя да поръчаме три такива сегмента. Три защото, тази турбина която сложих сега се оказа, че също пуши въпреки че луфтовете и бяха доста добри. А освен това имам още една такава турбина с мааалко по-големичък луфт и явно ще я попилея и нея. Какво означава това, че износената ми турбина не пушеше при първоначално полене сутрин, а само при потегляне и във високите обороти. А тази новата пуши при палене, а във високите не пуши Докато се тюхкам за турбината, гледам да си уплътнявам времето.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    VET написа:
                    ... Въпроса е откъде да се докопам до такива ремонтни втулки, защото като гледам, в ибей, се предлагат само комплекти със стандартни размери.
                    Не ги търси, а ги направи. На мен ми беше заминала перката, та затова не задълбах, но във форума на рено един колега е обяснил добре за допуски, вид материал и всичко, виж дали ще се справиш.http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=53644.0
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                    Коментар


                      Поздрави за страхотната тема!Един въпрос - с какво си намазал дисковете - предполагам, за да ръждясва по-малко?

                      Коментар


                        Здравейте, дисковете а и всичко по колите мажа с 3 в 1 на Лакпром или с Хамерит. Къци ето снимка с табелката на турбината. Виж моля те какво можеш да откриеш. Ще ми пратиш ли някакъв твой телефон, за да се чуем.Предварително ти благодаря.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          Продължавам да си реставрирам ГТВ-то.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            Здравейте пак :D , седя си пак вкъщи, естествено Пак болен, защото аз съм сериозен, никакъв грип не пропускам . Та седя си и си мисля, я пак :D да кача няколко снимки. Алфата е готова и отиде в една автокъща да видим дали пък някой няма да я купи. След което пак се върнах към Мерцедеса. Нанасях какви ли не покрития, за да не вземе да изгние следващите 10 години :D . И се стигна до филера. Теглих му една ръка и не ми хареса . Видях всички пропуски . Та се наложи да китна тук там и пак шприцване. Изтърках и втората ръка филер и теглих трета ръка за финал. Ми тъй де, Мерцедес е това, пък и черен, всеки пропуск ще си личи. Ето пак линкче с новите снимки.http://vets.snimka.bg/automobiles/me...14079.29994231

                            Коментар


                              Това с мерцедеса наистина отговаря на темата "Луд умора няма" :D Наистина, стават много добре нещата, но този мерц е наистина голям брак.... Евала за майсторлъка и златните ръце!

                              Коментар


                                Поздравления за това, с което си се захванал, но как може да се занимаваш с този калник? Втора употреба здрав и прав калник е 30-40лв и винаги ще изглежда по-добре от нахвърляния с кит калник, да не говорим каква играчка е, а и материали отиват. Части за W124 се намират без проблем.
                                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                                Коментар

                                Working...
                                X