Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луд умора няма или да реставрираш стари коли

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Както виждаш от снимки 051 и 052 дръжките са свалени. Такива неща не допускам. Даже ако се вгледаш в същите две снимки ще видиш, че съм свалил даже и декоративните лайсни на страничните стъкла, а те са захванати към вратата с 10 рапидки и се налага цялостно разглобяване на вратата. Свалени са и всички гумени уплътнения, от врати и стъкла, включително и предното стъкло, защото беше отлепено. Всъщност се оказа, че предишния собственик е сменил челното стъкло, и за да не дава пари за лепене, е залепил стъклото с нещо като болкит , което от топлината се беше отлепило. След като боядисах декоративните прагове преди да ги монтирам, си казах, че сега е момента да оправя стойките за крика, защото и четирите стойки бяха смазани от гении вулканзатори, то и затова бяха изпотрошени и праговете, защото са слагали криковете където им падне. Снимки не съм правил, но срязах праговете и изградих стойките на ново, и то с 2мм ламарина, за да не се правят никога повече. Правейки тази операция си обясних, защо като вдигна на крик, не мога да отворя вратите, и защо при катастрофа от Крома не остава нищо. Ами оказа се, че гениите италианци, в най-скъпия им модел, с който са се целили в горния клас, пак са си оставили ръцете. Праговете се оказаха кухи , без вътрешна греда :D , като само при предните стойки за крика има 20-тина см, средна греда и то от 0,8 ламарима :D . За сравнение ще кажа че при опели и фолксвагени и т.н. точно при стойките за крика средната греда е от 2,0 мм ламарина и продължава до средната колона или върви поцялата дължина на прага. За мерцедесите няма да Ви говоря, защото там е просто произведение на изкуството и инженерната мисъл. Просто искам да кажа, че фиата си е фиат. Предимството на Фиата над Мерцедеса е че Кромата е поцинкована. Но след заварките, които правих се наложи да обработя праговете отвътре с парафин.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #17
      VET написа:
      ..... Правейки тази операция си обясних, защо като вдигна на крик, не мога да отворя вратите, и защо при катастрофа от Крома не остава нищо. Ами оказа се, че гениите италианци, в най-скъпия им модел, с който са се целили в горния клас, пак са си оставили ръцете. Праговете се оказаха кухи , без вътрешна греда :D .....
      Стига бе Ебаси тъпнята. Шкода 105 л има такова чудо в праговете. Типо платформата дали имат такава греда? Темпрата и нея не мога да и отворя вратите като я вдигна на крик.....
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #18
        Жоро, е тука вече ме утрепа напълно как пък ти дойде на ум точно за шкодата . Тъй като шкодата се вдига на крик по средата на колата, тоест има само по една стойка на страна, е те точно при този автомобил там е направено адски масивно и превъзхожда фиатите по всички показатели. Когато шкодата изгние на това място, кърпенето и възстановяването на праговете е едно от "любимите" ми удовоствия .

        Коментар


          #19
          ЕВАЛА!!!
          Stilo 1.9jtd
          неудоволствието от ниското качество остава много по-дълго, от удоволствието от ниската цена

          Коментар


            #20
            VET написа:
            Жоро, е тука вече ме утрепа напълно как пък ти дойде на ум точно за шкодата . Тъй като шкодата се вдига на крик по средата на колата, тоест има само по една стойка на страна, е те точно при този автомобил там е направено адски масивно и превъзхожда фиатите по всички показатели. Когато шкодата изгние на това място, кърпенето и възстановяването на праговете е едно от "любимите" ми удовоствия .
            Минал съм през две шкоди. Първата беше 105л, баща ми ми я остави като взех книжка, беше 5 год. кола. От мерак, бях научил наизуст книжките "Аз ремонтитам шкода" и "аз управлявам шкода" Та в една от двете имаше обяснение как да си направиш сам тая греда със дупките по нея и всичко останало. Та ми се е запечатало в съзнанието. Едит.. Дали не беше пък във едни книжки "най-доброто от вестник направи си сам" - може и да бъркам
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              #21
              Добре де, без да се заяждам и да търся махна, защо избра точно такъв модел автомобил? Имам предвид, че вкарваш толкова усилия в обикновен автомобил, защо не вкараш същите тези усилия в някоя по-маниашка марка и модел, някой по-ретро автомобил. Това дето го правиш е малко като между отглеждане на обикновен заек и изчезващ вид орел да избереш заека. Моите уважения за труда и желанието.

              Коментар


                #22
                Това го кефи, това прави. Аз като правя типота дето са под път и над път какво да кажа?Croma-та си е youngtimer отвсякъде!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #23
                  ls1 написа:
                  Добре де, без да се заяждам и да търся махна, защо избра точно такъв модел автомобил? Имам предвид, че вкарваш толкова усилия в обикновен автомобил, защо не вкараш същите тези усилия в някоя по-маниашка марка и модел, някой по-ретро автомобил. Това дето го правиш е малко като между отглеждане на обикновен заек и изчезващ вид орел да избереш заека. Моите уважения за труда и желанието.
                  Колата не като жената да и гледаш ЕГН -то преди да се влюбиш в нея. А кромата е един уникален автомобил от към комфорт и возия
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Да, но може ли да се намери в добро състояние аналогична крома? Може. Сложи ръка на сърцето и кажи кой проект на възстановяване ще четеш с по-голям интерес, този на крома или на ей такъв автомобилили такъвили товаПак казвам, моите уважения към труда, таланта и усилията, просто искам да знам какво кара човек да вкара едни усилия във възстановяването на обикновен, а не на уникален автомобил.

                    Коментар


                      #25
                      ls1 написа:
                      Сложи ръка на сърцето и кажи кой проект на възстановяване ще четеш с по-голям интерес, този на крома или на ей такъв автомобил.
                      И двата бих ги чел с удоволствие .
                      ls1 написа:
                      Пак казвам, моите уважения към труда, таланта и усилията, просто искам да знам какво кара човек да вкара едни усилия във възстановяването на обикновен, а не на уникален автомобил.
                      Според мен в това хоби, понятия като обикновен и уникален не са валидни. Кефа да реставрираш, и върнеш в живот един автомобил е голям, без значение какъв е той. Ако имах сръчността, условията и парите, с кеф бих въстановил един такъв сръбски фичо:Най-обикновен дръгел. Абсолютно същият, беше първата кола на баща ми. Имахме я 13 години, до 91-ва. 7-8 пъти ни е возила на Адриатическо море. Две деца, товарена до горе, и от горе. Максимална скорост 105км/ч . Майка ми рева като я продадохме.ОБАЧЕ, тъй като темата е за друго, с този спор нищо хубаво няма да изникне. Нека го прекратим . Благодаря.
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #26
                        Не не, изобщо не влизам в спор. Опазил Господ да му давам акъл на човека какво да му е хобито. Просто ми е интересна мотивацията му в конкретния случай, това е. Ето, виж как ти би реставрирал конкретен автомобил от сантименталност. Може пък зад тази крома да седи някаква друга история. Или пък не. Ако бе тръгнал да реставрира автомобил подобен на този от снимките дето съм пуснал сигурно не бих го питал, кой не се кефи на антики. Обаче - реставрация на крома 95г...тук може да има нещо повече.

                        Коментар


                          #27
                          "Луд умора няма" или "Да реставрираш стари ко

                          ls1 написа:
                          Не не, изобщо не влизам в спор. Опазил Господ да му давам акъл на човека какво да му е хобито. Просто ми е интересна мотивацията му в конкретния случай, това е. Ето, виж как ти би реставрирал конкретен автомобил от сантименталност. Може пък зад тази крома да седи някаква друга история. Или пък не. Ако бе тръгнал да реставрира автомобил подобен на този от снимките дето съм пуснал сигурно не бих го питал, кой не се кефи на антики. Обаче - реставрация на крома 95г...тук може да има нещо повече.
                          Човек дори и добре да живее , току се явят няколко мненийца като твоето
                          FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                          FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                          Коментар


                            #28
                            Аз пък мисля, че не си ми прочел внимателно мненийцата.

                            Коментар


                              #29
                              "Луд умора няма" или "Да реставрираш стари ко

                              ls1 написа:
                              Аз пък мисля, че не си ми прочел внимателно мненийцата.
                              И заекът , и орелът имат право на живот Има хора , които се посвещават в съхранението и на двата вида.
                              FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                              FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                              Коментар


                                #30
                                Здрасти, Ls1 ти сам го каза, Може ли да се намери аналогична Крома в добро състояние , ама не разбираш ли, че аз не искам кола в добро състояние. Колкото е по-унищожена, толкова повече ме привлича :D . Стига сте се чудили, имам още две Кроми и просто нямах с този двигател :D . А дали предпочитам тея коруби, които си показал пред Кромата :D :D, а ти карал ли си кола по-стара от 30 години Може и да не си, но от 1992г до 2002г съм карал Мерцедес 110 1961г с двигател 1,8 дизел от Мерцедес Мече 1953година. Мерцедеса ми беше подарък от баща ми. Подари ми го и каза " Хайде сега да си го направиш". Това ми беше първата кола. Имаш ли си на идея какво ми костваше да върна този мъртвец към живота. Всяко болтче и гайка са ми минали през ръцете по няколко пъти. И какво като го върнах, караш един огромен съндък, с мощност около 40 коня, и не можеш да изпревариш и автобусите на градския транспорт. И всичките му системи са архаични. Или казваш, караш и се кефиш. Ебаси кефа, 2002 година преди да го купят от "Капитолия" съм го кърпил два месеца и преработих 11 кг кит, и след 2 години пак щеше да се е нацепил целия и пак щяха да тръгнат ръждите. Не искам да си спомням как се изправят тези огромни панели. Пък от "Капитолия" го купиха, защото купето му било много запазено :D . Но в интерес на истината ми е много мъчно за тази кола, ако можех да я открия щях да си откупя обратно . Всичко започна с него, с "Мечо", с моят "Мечо"

                                Коментар

                                Working...
                                X