И аз така се кефя като има хора мислещи като мен. Не са ми интересни новите коли ( само пласмаса ). То друго си е да има с какво да се оцапаш в свободното време. Особено при мен е голям контраста с цапането защото работя в болница. През деня в бяло , а след работа ми е много хубаво да се оцапотя. Винаги може да се намери на един стар автомобил какво да се човърка. Аз незнам какво да те посъветвам за колата дали ще я продадеш или не трябва да да послушаш сърцето си. И на мен ми е трудно да се разделям с кола. Сега карам едно Типо двувалка което не ми се дава , продава или бракува. И аз мисля като се сдобия с друга кола тази да я обновя. Навремето в студентските си години около 4 години ми отне да реставрирам една Шкода 120 извадена от един сайвант и то само с пари от закуски. После като я бракукавах ми беше тъжно и още ме е яд че не я оставих да си седи. Така че от мен само успехи в начинанията. П.С. Сетих се накрая - колега как почисти оная гняз от пласмасите вътре от купето ( пепелника и около него ).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луд умора няма или да реставрираш стари коли
Collapse
X
-
VET написа:И аз съм лекар, вярно Ветеринарен, но пак съм с бяла престилка :D .
Коментар
-
Хехе интересно колеги отвсякъде. Искам само да поясня тук, че професията ми малко особена. значи работя във онко болница като физик ( такава ми е професията-точната специалност е "медицинска физика") във отделение по лъче -терапия и се занимавам с индивидуалния план за облъчване на всеки преминал пациент. Не съм лекар ама с бялата престилка често ме бъркат , а и образованието ми така или инъче изисква медицински познания. Инъче преди се занимавах точно с коли , електроники и компютри. Абе типично по български -минал съм отвсякъде. Инъче колите са си краста. и сега си правя сам колата и не давам на "майстори " да пипат . А инъче пласмасите и ние така ги правихме с баща ми голямо търкане. После със шприц и после спрей. Поздравине подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
За съжаление, докато се забавлявам с Алфата, Кромата ме предаде. Протече ми турбината и сега пуша синьо като студен Камаз. Започна да пренадува преди около 2 месеца и сега текна. Ще се наложи да я сваля и да видя какво е станало. Междувременно се хванах да видя в какво състояние е една друга турбина която си държа като резервна. Въпреки че геометрията се движеше нормално,реших че е хубаво да я отворя и почистя. И добре че го направих .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар