Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луд умора няма или да реставрираш стари коли

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Хмм това Ритмо Абарт ли е и кво му липсва ?
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #62
      Точно заради Ритмото написах това:
      kaci написа:
      Продавай и насочи усилията и средствата към следващата кола.

      Коментар


        #63
        Да абарт 130 е. И му липсва само време за да хвръкне.

        Коментар


          #64
          Колега, ще си позволя да ти подхвърля една идейка само! Детайлите, които са фабрично поцинковани ги дай в галваничното да ги препоцинковат! За това говоря.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #65
            VET написа:
            Да абарт 130 е. И му липсва само време за да хвръкне.
            Ако e тоя модел с турбо моторчето е супер,имах един познат който караше такъв стрелец,казвал ми е че няма кола от високия клас да му се опре на ускорение,и нищо чудно на това леко купе. :D
            Fiat palio 1.7td

            Коментар


              #66
              betuk написа:
              Ако e тоя модел с турбо моторчето е супер,имах един познат който караше такъв стрелец,казвал ми е че няма кола от високия клас да му се опре на ускорение,и нищо чудно на това леко купе. :D
              Я сподели колега за кой двг. при Ритмо става на въпрос че нещо не схващам?!
              LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
              LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
              LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
              Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
              Grande Punto 1.2 LPG

              Коментар


                #67
                ///// написа:
                Колега, ще си позволя да ти подхвърля една идейка само! Детайлите, които са фабрично поцинковани ги дай в галваничното да ги препоцинковат! За това говоря.
                Човек, пак изби рибата с изпипване до детайли. Това е супер, ама трябва да разглобиш цялата кола. Иначе не бях се сетил за такова нещо. А това променя много визията на двигателния отсек.
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #68
                  колега здравей, евала за мерака с който работиш. хубаво би било ако има повече хора като теб.имаш браво и от мен. ще следя всяко от начинанията ти стига да ги споделяш с нас, разбира се.особено проекта с ритмото. лично имам такова от модела с двата фара, (но не абарт, с 4 врати е).поздрави.

                  Коментар


                    #69
                    Най-интересната тема от много време насам!
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      #70
                      Здрасти, докато си се занимавам с това онова, идва баща ми и ми съобщава, че Пандата трябва да минава на преглед. За съжаление обаче външния вид е трагичен. Баща ми цял живот е карал мерцедеси, като изключим трабанта в студентските му години и 3-4 Костенурки, за които даже и не иска да си спомня :D . Да ама преди 3 години гледам във Фолксваген форума една обява, за Панда на много добра цена, щото не е Фолксваген рииш ли :D . Та отивам аз гледам Пандичката и ми хареса. 750 кубика, беличка, с газова уредба, и най-важното 11 атм. компресия на всички цилиндри. Казвам на баща ми "хайде да ти я вземем". А той казва "Стига бе това не е кола, ще влезе в багажника на Мечока". Е да ама с Мечока всяко ходене от Банкя до София и обратно е 20лв. Та взехме Пандичката и "Ти да видиш", три години вече Мерцедеса стои на тротоара и гние. Ама какво да се прави 7/100 газ :D . Да ама за тея три години автомобилчето бая позагни. А сега с тея прегледи стана тежка ситуацията. В началото идеята беше да я позамажем тук там , ама пусто не мога да си хвърлям труда на вятъра. Та се хванах и смених веждите и долните части на вратите. Абе бая кит отиде. То къде ли не беше удряна и ритана. Включително и някой от "милите" ми съседи се разходи по предния капак.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #71
                        Ухааа.... евала колега. Тази панда сега остава да и сложиш найлончета по седалките и ще мине за нова
                        Fiat Coupe 1.8

                        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                        Коментар


                          #72
                          VET написа:
                          Здравейте, малко движение по темата. Значи реших, че няма нито да я продам, нито да я заменя. Тая кола си е за мен :D . И се захванах с новите по-големи спирачни апарати. Наложи малко да ги поосвежа. В същото време продължих и с джантите на Фиестата. За тази фиеста ще ви разкажа друга история в картинки.
                          С каква киселина почисти апаратите? Разредена солна киселина е свърши ли работа (под формата на Кислол) ?
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #73
                            Здрасти, киселина ползвам от стари акумулатори. Само че всички повърхности, които не трябва да имат допир с киселината трябва добре да се защитят. Аз мажа всичко с грес което не трябва да се чисти с киселина. Същия метод използвам и за блоковете като правя ремонт на двигател. Пълня блока с киселина и на сутринта е като току що излята отливка. Но да продължа нататък. От вчера вече не може да се говори с баща ми, така се е надул :D . След една внезапна разходка до Пловдив вече си имаме 5 скоростна Панда 750 :D . Оказа се че Панда 750 с 5 скорости е доста рядко животно. Та си беше страшен късмет, че я докопахме тая скоростна кутия. Не се сетих да снимам вътре, ама относно найлоните по седалките, както каза един колега по-горе, ще трябва доста голям найлон, защото мисля че това е единствената Панда със седалки от Ланча Тема и то с еленова кожа. Може и да се види нещо на снимките.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #74
                              Здрасти, отдавна не съм писал, ама си имам бая забавления. Та покрай другите забавления рестаставрирам мерцедеса. Тъй като собственика на мечока ми е стар клиент, а и каза, че трябва да направим каквото можем, за да спасим колата от вечните ловни полета, се захванах сериозно. Проблема на тези машини на времето, е че като минат 20-25 :D години и са карани малко по-на север, ламарините им лекинко изгниват. Въпреки дебелата 4-5мм. гумена изолация по долните части на колата, водата си намира пролуки и става страшно. Тая гумена покривка е просто ужасна за отстраняване. А трябва да се свали, за да можеш да завариш новата ламарина. Когато започнеш да търкаш гумата с флекса, в гаража става лисичарник. Качих малко снимки в Снимка БГ, защото незная, каква беше квотата за снимки във форума, а и все пак това не е италианска машина. Ще дам линк, към албума, ако не е нередно.http://vets.snimka.bg/automobiles/mercedes-124.714079

                              Коментар


                                #75
                                Един въпрос за седалките от Ланча в Пандата.Имат ли механизъм за накланяне напред? В смисъл - как се влиза на задните седалки?

                                Коментар

                                Working...
                                X