Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луд умора няма или да реставрираш стари коли

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Мисля че донякъде те разбирам, искаш да съчетаеш кефа от реставрацията с това накрая да имаш един вършещ работа автомобил, а не с ’радост за окото’ експонат. Знам какво е стар автомобил, аз в момента...хмм..няма да кажа реставрирам, да речем вкарвам в добро състояние 32 годишен кемпер Мерцедес 207д. Но това е друга тема.Успех ти желая и ще следя с интерес темата.

    Коментар


      #32
      Идва зима, и се захванах да приготвя джантите за зимните гуми на Фиестичката.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #33
        Но да се върнем на Кромата. Ето ни вече в цялото си великолепие.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #34
          Ето и още няколко снимки.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #35
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #36
              Уникат Крома.Евала
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

              Коментар


                #37
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  #38
                  "Луд умора няма" или "Да реставрираш стари ко

                  FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                  FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                  Коментар


                    #39
                    Супер е станала. Респект за свършената работа!!!
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #40
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #41
                        Но щастието никога не продължава дълго . Три часа един клиент ми вися на главата и ме врънка да му я продам. След като му обясних, 1234567 пъти, че за мен тази кола е безценна, ми предложи бартер за Алфа 156 2000 година 2,4 JTD със кожени салони и всички екстри. Алфата я познавам много добре, защото аз я поддържам. И сега съм в сериозен размисъл. Ама ми писна всеки път като си направя кола за мен и веднага идва някой и я отнася, а в същото време не мога да продам другите си коли. Още съжалявам за Мерцедеса, за сивото Ритмото Абарт 130 ТС, за Типото 2,0 16 турбо, просто има коли, които остават в сърцето ми. От друга страна имам още Крома 1,9 TDid, Крома 2,5 V6, Алфа GTV 2,0 16, Фиат Купе 2,0 16, Фиат Купе 2,0 16 турбо, Фиат Ритмо Абарт 130ТС, Фиат Ритмо 1,9тд, Ланча Делта HF, Мерцедес 123 300Д, от които половината не са в движение и чакат. Та има с какво да се забавлявам и какво още да покажа тук.Но да се върнем на Кромата. Въпреки, че е с 4 нови диска и накладки, нещо не ми харесва как спира. Та затова се сдобих с апаратите и дисковете от така трагично и безславно загиналата Ланча Темата 2,0 16 турбо, на Асен-Рацера666 от Ланча форума. За разлика от моите дискове на 257мм, новите са на 284мм. Тъй като обаче апаратите бяха в трагично състояние, се наложи малко до ги рециклирам и сега се двоумя в какъв цвят да ги боядисам.Дайте идеи за цвят. Тъй като това не е някоя резачка или нещо набиващо се на очи, си мисля или за черна перла, или светло сива перла, или за по-тъмно сива перла???

                        Коментар


                          #42
                          Според мен не я давай.156 2.4jtd има под път и над път и лачени и изморени.Крома като твоята обаче няма над път и под път в такъв вид.Мисля,че ме разбра.
                          Fiat Tipo
                          Corsa b комби !

                          Коментар


                            #43
                            Еми ако толкова ще я страдаш тази кола - не я давай. Дръж си я и и се радвай както казват - кефа цена няма.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #44
                              Аз бих избрал за цвят на апаратите по-тъмно сива перла.Също така ако аз бях на твоя място бих продал Кромата на кандидат купувача. Да, сега тя ти е легнала на сърцето, но преди това е имало други такива (Мерцедеса, сивото Ритмото Абарт 130 ТС, Типото 2,0 16 турбо), с които си се разделил. Ще се разделиш и с тази и ще ти легне нова на сърцето.Струва ми се, че ти си човек, който желае постоянно нещо да прави и когато го направи нещото, почва да търси нови предизвикателства. Този ентусиазъм обаче е до време, а при теб това време е още далече. Така че , раздели се с Кромата и ни зарадвай с новия си проект.
                              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                              Коментар


                                #45
                                Ситуацията е дали да се радели с жена си, щото има по- млада и по- хубава комшийка. :D :D Аз съм на мнението да си я пазиш... Такава крома.... В това състояние сигурно е единствена в България
                                94' Fiat Punto 1.2 Rosso Swift
                                03' Alfa Romeo 156 SW 2.4 jtd Nero Metallico
                                02' Fiat Stilo 1.6 16v Grigio Steel

                                Коментар

                                Working...
                                X