Вярно е стъпва доста тежко, спрямо Кромата. Въпреки, че купетата са почти идентични. Разлика има само в задния мост. Иначе отпред са едно към едно като рогове, кош и магаре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луд умора няма или да реставрираш стари коли
Collapse
X
-
Здрасти, Астрата си отиде но веднага застъпи на пост един Голф. Трябва да ви кажа, че това нещо Голфа е доста сериозно изработена машинка. За разлика от нашите италиански машини, голфчето има три вътрешни греди в предната част на праговете да средната колона. Ако не бяха идиотите вулканизатори и други идиоти, които не знаят къде се поставя крика за да вдигнеш колата, то тези коли щяха да са почти вечни. Перфектно обработени ламарини отвътре и външно. Но, всъщност най-големия кошмар за една кола е некадърно извършен ремонт. На въпросното голфче миналата година са кърпени праговете. Проблемът е, че много от "колегите" явно не разбират, че кърпене на прагове преди всичко означава, възстановяване на вътрешните греди и стойките за вдигане на крик, а не козметично заличаване на дупките по праговете. В случая покриване на дупките с 0,5 мм ламарина, китване и боядисване, и след 1 година пак.
Коментар
-
Мерси, и да голфчето стана както трябва да стане. Щастливото голфче отлетя и се наложи да си поиграя пак с Фиестичката на жената. Преди 2-3 години, като я кърпих останаха да доизкърпя предната престилка и предните калници. Е да ама все време не остава. Но след изказване от рода " ти само на чуждите хора оправяш колите, а моята цялата в ръжди отпред" се наложи да си поиграя с фиестата между другото. Всъщност предната престилка и калниците бяха изгнили още 2008 година и тогава отидох и купих нова престилка, но нямаше кой да я смени Бях запазил предните смачкани, но здрави калници от фиестата донор на двигателя и салона, та сега нещата бяха доста улеснени.
Коментар
-
Здрасти, хюндая още го карат в това състояние. А аз се затрупвам все повече. Можете да ми честитите още една Крома като моята, едно Типо 1,9 тд един Ситроен J5 1,9 дизел и една баничарка ситроен С15 1,8 дизел. Кромата най-вероятно ще претърпи пълно разчленяване и всеки елемент ще бъде внимателно складиран, защото мисля да карам тази кола още 50-тина години и ще ми трябват части :D . Типото отдавна го търсих и си го намерих :D . Има доста неща за правене по него, но точно това ме привлича :D . Имам големи планове за него. Ситроена J5 беше тръгнал към надин, след компетентната намеса на майстори, но след малко игра запали и работи като часовник, та сърце не ми даде да го пратим за рециклиране и го купих. А Ц15-ката си я взех защото ми гарантираха че е на реални 140000км и след като не беше палена 6 години, врътна и запали все едно е загасена преди 2 секунди. Вярно поизгнила е от седянето, поочукана от градушката, посъсипана от шофьори, защото е карана като служебна, но точно в това е чара и. Ако беше перфектна просто нямаше да ми е интересна. Та си се забавлявам усилено. Междувременно реанимирам коли на приятели и си подготвям един бус форд 2,5 дизел 1990 година, който лежи 6 години в моя двор, за боядисване. Дотук преработих 9 килограма кит по буса и като гледам май ще отиде поне още кило. Направо ми се разгони фамилията от търкане.
Коментар
-
Здравейте, пак ме тръшна някакъв вирус и имам време да попиша :D . Забавлявам се с разни глупости. Започнах да си играя с типото. Като го купих продавача каза, че са сменени предни дискове, накладки и спирачни маркучи, но спирачки няма. Свалих помпата и нямам идея какво са наляли в казанчето, но гумичките се бяха разложили и от 20мм бяха станали 30мм. След като ремонтирах помпата и реших да обезвъздуша попаднах на огромно находище на човешката тъпотия, безмозъчност и безотговорност. На кратко, на мястото на 257милиметрови дискове, сложени 240мм, накладки незнайно от какво и спирачни мъркучи, които при пълен ляв и десен се опъват като струни . Такива "майстори" мисля, че трябва да се бесят по площадите, за назидание на другите идиоти, които пипат по колите на хората. Започнах да си реставрирам и баничарката. Междувременно един съсед се опита да събори един гараж с Ивекото си.
Коментар
-
VET написа:.......След като ремонтирах помпата и реших да обезвъздуша попаднах на огромно находище на човешката тъпотия, безмозъчност и безотговорност............Такива "майстори" мисля, че трябва да се бесят по площадите, за назидание на другите идиоти, които пипат по колите на хората....
Коментар
-
Ехеее, къде си бе Къци. Какво става с теб, кога ще се видим? Тоест сега няма да е ама да се видим скоро. Плашиш ме с това за нервите. Всъщност моите нерви ги потдържам точно като работя по колите. Започна ли да човъркам по някоя кола, нищо друго не съществува докато не рухна вечер :D .Чакай да те успокоя с още няколко снимки какво ме чака.
Коментар
-
Поради форсмажорни обстоятелства ще ми се наложи да прекратя проектите и ремонтите за неопределено време. По някакъв начин се е запалило котелното помещение на къщата ми и си спретнахме едно нощно приключение. Огромни благодарности на пожарникарите от ж.к. Люлин, че буквално долетяха за нула време иначе и цялата къща щеше да изгори. Оказа се че вече освен поликлиника си нямаме и пожарна в Банкя.След запалването на котелното се запалват въглищата в бункера и огънят лумва нагоре на около 3-4 метра над къщата. Тогава се запалва Купето, което е точно над бункера и пандата на баща ми. Добре, че е успял да премести пандичката иначе е щяла да изгори цялата. След загасянето пожарникарите казаха че трябва да извадим всички въглища от бункера защото най-вероятно има тлеещи огнища в дълбочина. Наложи се 5 тона въглища да бъдат изнесени кофа по кофа и то през котелното на което стените така се бяха нагряли от пожара, че вътре беше като пещ. Сменяхме се на 5 минути защото просто не можеш да издържиш повече вътре. След като ги извадихме на стълбите пред къщата се хванахме да видим къде е проблема и защо нямаме ток. Оказа се че инсталацията в стените се е стопила и има къси съединения. Наложи се да съборим мазилката в помещенията и да изрежем всичко до здраво. Сега започва трудното внасяне обратно на въглищата, нова инсталация, мазане, ново входно антре и т.н.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар