VAG или някоя Японка
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луд умора няма или да реставрираш стари коли
Collapse
X
-
:D :D :D Посочилите Астра уцелиха. Сега остава въпроса, откъде фиатски фенове познават така добре производството на Опел :D :D :D . Дойде астричката за смяна на мигач и изчукване на преден калник, пък като свалих подкалника, той падна с коша на колата. Но тъй като от предното стъкло назад е в перфектно здраве, защото я кърпих преди около 4 години, собственикът реши да я направим и отпред. За съжаление се налага да спра за известно време поради злополука. И кърпенето си е рисковано.
Коментар
-
NikMar написа:А може ли да попитам каква е тази технология със синия камък? До колкото знам това е меден сулфат ако не се лъжа.FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Майтап бе, никакъв син камък не е :D , ръждопреобразувател на Вюрт :D . Не се мие. Грундира се и се китосва без проблем. Мдаа, Къци прав си, че никак не е приятно. Лошото е че това е само едната раничка, средния пръст и безименния са в същото състояние. На двете кутрета имам само по един мехур :D . Не качих другите снимки, че на някой може да му призлее Споко, не ми е за първи път, а и не вярвам да ми е за последен. Няма да се отказвам от хобито си я :D .
Коментар
-
М/у другото днес на гости ме беше братовчеда с жена си и двамата са инж. химици, питах ги какво ще стане ако се намаже ръждата със син камък и отговорът им беше доста интересен: т.к. синия камък е меден сулфат то при взаимодействие с ръждата - железен окис или иксид ли там как беше, има разлика в броя на атомите кислород, се получава железен сулфат и меден окис з/о медта спада към благородните метали след платина, злато, сребро и прочие и затова измества желязото. Така ми казаха, нищо не пречи да се пробва, след което се изтърква със суха и мека кърпа и трябва да остане някаква пасивация в/у желязото, а разтвора не трябва да е разреден, трябва да е наситен.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Да поне 5 години трябва да издържи ако няма удари. Всъщност Кадета на братовчед ми който изкърпих цялостно 1995 година не беше изгнил никъде до миналата година когато го продаде. И една вектра, която кърпих преди около 10-тина години на един съсед също няма следи от гниене. Много е важно как са обработени ламарините след изкърпването. Спре ли се достъпът на вода до ламарината колата става вечна. И сега една приятна снимка. Някой има ли наблюдения как вървят V6 24 клапановите двигатели на Алфа 166 защото аз нещо не съм впечатлен. Имам чувството че V6 12 клапановия двигател в Кромата ми върви поне два пъти повече.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар