Както виждаш от снимки 051 и 052 дръжките са свалени. Такива неща не допускам. Даже ако се вгледаш в същите две снимки ще видиш, че съм свалил даже и декоративните лайсни на страничните стъкла, а те са захванати към вратата с 10 рапидки и се налага цялостно разглобяване на вратата. Свалени са и всички гумени уплътнения, от врати и стъкла, включително и предното стъкло, защото беше отлепено. Всъщност се оказа, че предишния собственик е сменил челното стъкло, и за да не дава пари за лепене, е залепил стъклото с нещо като болкит
, което от топлината се беше отлепило. След като боядисах декоративните прагове преди да ги монтирам, си казах, че сега е момента да оправя стойките за крика, защото и четирите стойки бяха смазани от гении вулканзатори, то и затова бяха изпотрошени и праговете, защото са слагали криковете където им падне. Снимки не съм правил, но срязах праговете и изградих стойките на ново, и то с 2мм ламарина, за да не се правят никога повече. Правейки тази операция си обясних, защо като вдигна на крик, не мога да отворя вратите, и защо при катастрофа от Крома не остава нищо. Ами оказа се, че гениите италианци, в най-скъпия им модел, с който са се целили в горния клас, пак са си оставили ръцете. Праговете се оказаха кухи
, без вътрешна греда :D , като само при предните стойки за крика има 20-тина см, средна греда и то от 0,8 ламарима :D . За сравнение ще кажа че при опели и фолксвагени и т.н. точно при стойките за крика средната греда е от 2,0 мм ламарина и продължава до средната колона или върви поцялата дължина на прага. За мерцедесите няма да Ви говоря, защото там е просто произведение на изкуството и инженерната мисъл. Просто искам да кажа, че фиата си е фиат. Предимството на Фиата над Мерцедеса е че Кромата е поцинкована. Но след заварките, които правих се наложи да обработя праговете отвътре с парафин.


Коментар