детонации, детонации, детонации с този сгъстен мотор дето така и не каза на каква степен е, от това духва гарнитурата понеже авансите са вече неадекватни и постоянно има работа с детонации, сега е вероятно и буталата да са с начупени пояси.Над 1.2 бара със сток чип не трябва да се кара, на газ пък над 0 бара хич не е добре за клапаните понеже правят язвички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луд умора няма или да реставрираш стари коли
Collapse
X
-
Здрасти Илияне, много се радвам че се включваш в темата ми. Честно да ти кажа работата е доста странна. Обезглавих купето и бях доста неприятно изненадан. Никъде няма и помен от продухана гарнитура. Преди да сваля главата премерих компресията. И четирите цилиндъра бяха с 12 компресия. Цилиндрите бяха в перфектно здраве, както и буталата. Ако е имоло детонации щеше да си личи. Адски бързах и не се сетих да направя снимки. Но всичко изглеждаше нормално. Нямаше и следа да е влизала вода в някой цилидър. Сложих нова гарнитура и събрах двигателя. Утре ще го довърша и ще видя какво става. Но пък нямам идея къде се бяха дянали 4 литра антифриз. Другото странно е че не надуваше маркучите, а водата изчезваше.
Коментар
-
Здрасти Стоиле,мда, странна работа с това изчезнало голямо количество антифриз.Гарнитурата може да пропусне и без да прогори, но пък ако е влизала вода в цилиндрите щеше да е с чисти бутала без нагар.Не е задължително да има следи от детонациите, ефекта може да е преминал и в преигнишън и оттам пак проблеми с гарнитурата.жалко че няма снимки де
Коментар
-
Така, сега няма много да се смеете, ама нали съм голям разбирач, накрая се оказа, че съм си отворил двигателя залудо. Броят на съвпаденията комбиниран с едното наум което имам заради сгъстения двигател са виновни за излишната разправия. Как е възможно по едно и също време да ми изгори резистора на перките, да ми се скапе датчика на таблото и датчика за включване на перките, и всичкото това комбинирано с както се оказа почти запушен радиатор Явно докато беше хладничко малкото вода която е минавала през радиатора е била достатъчна, но със затоплянето на времето нещата са тръгнали на зле. Перките са работели нон-стоп докато е гръмнал резистора, а в последствие и датчика за включването на перките се е скапал. Отделно от това на таблото имам грешка в температурата от около 10 градуса. Радиатора се оказа тотално запушен, защото като свалих главата с изненада забелязах, че перфектно измития при ремонта блок сега е пълен с два пръста тиня. Явно радиатора е започнал да се поотпушва и е глътнал антифриза. Двигателя е загубил нормалната циркулация и е започнал да ври и да изпарява антифриза. От всичкото това и липсата на толкова антифриз. Сипах 3 литра оцет и още толкова вода и след един ден каране, няма да ви казвам какво изтече от радиатора и блока . Та накрая ми остана и време да си сложа и седемнайските за лятото. Прилагам и снимка с вара на хондата.
Коментар
-
u_bo
-
u_bo написа:С този оцет не е ли възможно да ти протече радиатора? Главния или на парното.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Доста пъти съм правил промивки с оцет и досега не е имало проблем. Е никога не е късно де. Ефекта от промивката с оцет на цялата система се оказа доста успешен. Докато беше студено имах общо взето прилично парно, но явно и радиаторчето на парното е било запушено, защото сега след промивката, като пусна парното и си сложа ръката пред въздуховода, направо ще ми паднат ноктите от жега.
Коментар
-
Отново си имам гостенка. Ланчито от миналата година, на което сменях пода отново е при мен. Този път за съжаление е за преден капак. Годинките и влагата не прощават. Но основно според мен проблема е дошъл от предишен удар, като вдлъбнатината не е изправена а е запълнена с калай. Оказа се че целия капак в предната си част е калайдисан, като дебелината на калая в зоната на удара беше над 1см. При калайдисването са нагряли ламарината и покритието отвътре е изгоряло и е започнало да ръждясва.
Коментар
-
ха ха това на снимката с Джипа на DSC е бившият ми служебен автомобил бачках към тая фирмаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар