Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луд умора няма или да реставрираш стари коли

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    VET написа:
    Здрасти, напредваме бавно с купето. Резултатите от замерването на компресията са доста интересни. От една страна съм доволен от друга съм озадачен. В момента имам компресия между 10 и 11атм мерено с два различни компресомера. С единия меря между 9,5 и 10 на четирите цилиндъра, а с втория между 10,5 и 11атм. Излиза, че съм вдигнал компресията с 1,5 до 2 атм. Та от една страна съм доволен от друга недоволен. Защо само с 2 атм? Но както и да е, тестовете ще покажат
    не казваш по какъв начин си повишил сгъстяването, просто се опитвам да те опазя зорлем да си счупиш готовия мотор с 1 бар поне се е качила компресията, с тестове нищо няма да разбереш, е може но вече ще е късно за буталата или гарнитурата.Ако ще го караш така, пусни го директно на гейт за да не надува над 0.5 бара поне.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      Здрасти Илияне, не казвам, за да не ми се смеете. Това не ми е специалност и нямам никакви познания по инженерство, но много обичам да човъркам. Яд ме е че не съм завършил това което ме влече. Но както и да е. Все си мисля че компресията не е едно към едно с повишаването на буста, ако правилно съм схванал какво намекваш. Как може 8 и 20 клапановия турбо мотори да имат 10-11 атм компресия и да понасят 1 бар надув, а 16-ката да има 8 атм и пак да е на 1 бар. Имах приятел със Сеат Ибиза 1,5 систем порше, беше му правен тунинг в Испания и беше с турбо. Това сеатче имаше 13 компресия и се караше на 0,5 бара, и беше стрела. Та сеата държеше, защо фиата да не издържи. Всъщност вчера си боядисах капака и тези дни ще излезе на пътя и ще се види на какво е способно купето. Ако чуя познатите звуци - трясъци имам в предвид, значи експериментът не е успешен, но ако всичко е наред, мммммммм, ще му скъсам полуоските :D :D . Въпреки че детонационният датчик може да ми скапе удоволствието. Времето ще покаже. Ако можеш да ми обясниш какво бъркам в разсъжденията си дори и на ЛС ще съм много благодарен, защото както писах по-горе, не ми е това областта.

      Коментар


        хаха колега, успех с колата и искаме да чуем звук какъвто и да е :D важното е, че ти е кеф да правиш и експериментираш, да ти кажа май и аз съжалявам, че уча друго :D
        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

        Коментар


          VET написа:
          Здрасти Илияне, не казвам, за да не ми се смеете. Това не ми е специалност и нямам никакви познания по инженерство, но много обичам да човъркам. Яд ме е че не съм завършил това което ме влече. Но както и да е. Все си мисля че компресията не е едно към едно с повишаването на буста, ако правилно съм схванал какво намекваш. Как може 8 и 20 клапановия турбо мотори да имат 10-11 атм компресия и да понасят 1 бар надув, а 16-ката да има 8 атм и пак да е на 1 бар. Имах приятел със Сеат Ибиза 1,5 систем порше, беше му правен тунинг в Испания и беше с турбо. Това сеатче имаше 13 компресия и се караше на 0,5 бара, и беше стрела. Та сеата държеше, защо фиата да не издържи. Всъщност вчера си боядисах капака и тези дни ще излезе на пътя и ще се види на какво е способно купето. Ако чуя познатите звуци - трясъци имам в предвид, значи експериментът не е успешен, но ако всичко е наред, мммммммм, ще му скъсам полуоските :D :D . Въпреки че детонационният датчик може да ми скапе удоволствието. Времето ще покаже. Ако можеш да ми обясниш какво бъркам в разсъжденията си дори и на ЛС ще съм много благодарен, защото както писах по-горе, не ми е това областта.
          Е кажи де, да не е с атмосферни бутала ?Целият проблем е, че ако чуеш детонации при надув, ще има и последици за буталата.А детонации ще има гарантирано, щом е сгъстен вече мотора и авансовата таблица ще е неадекватна вече.Нок сензора нищо няма да оправи.За познатите звуци - трясъци, не знам какво имаш предвид ? Странно ми звучи.Повече не мога да направя откъм съвети
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            Здрасти колеги, напредваме. Вече сме боядисани и почти сглобени. Нормално, цвета не го уцелиха, боята е пълен боклук- Боди, и подготовката не е добра, пък и ръката ми отказа накрая и боята стече. Почти невъзможно е да боядисваш като държиш пистолета с две ръце. На всичкото отгоре, тунинг решетката която си бях купил все едно не е от Купе и не мога да си затворя капака.
            Прикачени файлове

            Коментар


              Body.. От отдавна не е това което беше. А въпросната решетка от къде си я купил? Предполагам материала и е стъклопласт?Ще се измъчиш с тия течове да ги извадиш. Винаги най съм мразил да вадя течове по ръбове :D
              Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
              Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

              Коментар


                Здрасти Тони, честно казано с Боди спрях да работя преди около 15 години, но ми препоръчаха една жена, която прави добре цветовете, а се оказа че имат само Боди като акрил. Та май това ще ми е първия и последния път в който работя с това ателие. А решетката я взех от тунинг форума от колега, който продаваше Купе на части. Направена е от монтажна пяна и повърхностно е облицована със стъкломат. Мога да я монтирам, но трябва да регулирам капака да се затваря с 1 см по-нагоре. Така обаче луфта между капака и бронята нещо не ме радва. Не предполагах, че ще изскочи такъв проблем иначе щях да я коригирам преди да я боядисам. Но и сега мога да я скъся всъщност и пак да я боядисам, не е проблем. Както и да е, важното е, че днес беше първото излизане на Купето на пътя, след 5 години излежаване в двора. Не можах да разбера какво се случва, защото гумите са много стари и са станали на пластмаса. Като влезе в буст става страшно, движа се като рикоширащ куршум. Немога да вкарам колата в пътя. Ту едната гума буксува, ту другата, въпреки шпера. А като забуксуват и двете или спира, или върви нанякъде и трябва да въртя волана като бесен, за да я удържа и просто няма каране. Илияне, не чух никакви подозрителни звуци. Работи с нормален звук и се форсира много приятно. Звуците за които говорех съм ги чувал преди около 20-тина години, когато с един приятел монтирахме карбуратор, турбо и кулер на атмосферна Ланча делта 1,6. Свалихме каквото ни трябваше от турбо Делта 1,6 и без да пипаме нищо по атмосферния двигател накичихме нещата. Резултата беше, че при старт се чуваха страшни трясъци, колата не можеше да зацепи. Това нещо вървеше безумно за тогавашните ми представи. Вярно че вървя само един ден. Започна да прекъсва, а и скоростите не издържаха. Като свалихме главата, отворите в гарнитурата бяха станали елиптични. Просто гарнитурата се беше раздула.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  Радва ми окото. Свалям ти шапка колега! С удоволствие бих се запознал с теб!!! Ако кажеш къде си в Банкя бих дошъл на по бира(от мен)
                  Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                  Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                  Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                  Коментар


                    Красиво жълто купе, а аз ти свалям шапка
                    Fiat Croma 2.0TDi.d.
                    Citroen Xsara Picasso 2.0HDI
                    И самоувереният е бил неуверен!

                    Коментар


                      Бе, така без маска изглежда по-добре . Иначе, евала, за пореден път, за труда.
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        Бе, той че ще му сложи маска е ясно. Щото така трябва. И аз съм фен на колегата и следя всичко, което прави. Златни ръце има просто. За съжаление вече не го слушат добре, което е жалко, разбира се.А това Купе си го заплювам. Колега, когато решиш да се разделяш с него, моля, обещай ми, че първо на мен ще го предложиш. На "лични". Дай боже да имам парите на момента. Щото аз съм фен. Той Тошко Шалев знае. На него му доверих, че някой ден, на старини бих искал да развозвам съпругата си и внуците в такова Купе. Нищо, че било "циганското ферари". На мен ми харесва. Естествено, запазено и гледано. Не циганско. Щото в маалата виждам верно, две. Че и три някой път. Ма са си цигански. Жалко.Та, като казах Тошко. Той познава колегата и предлагам някоя неделя, след срещата да се дигнем - и там. Даже може срещата там да проведем. Що не. Палим и сме в Банкя. Въпрос на организация.
                        Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                        Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                        Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                        Коментар


                          lhristov написа:
                          Бе, той че ще му сложи маска е ясно. Щото така трябва. И аз съм фен на колегата и следя всичко, което прави. Златни ръце има просто. За съжаление вече не го слушат добре, което е жалко, разбира се.А това Купе си го заплювам. Колега, когато решиш да се разделяш с него, моля, обещай ми, че първо на мен ще го предложиш. На "лични". Дай боже да имам парите на момента. Щото аз съм фен. Той Тошко Шалев знае. На него му доверих, че някой ден, на старини бих искал да развозвам съпругата си и внуците в такова Купе. Нищо, че било "циганското ферари". На мен ми харесва. Естествено, запазено и гледано. Не циганско. Щото в маалата виждам верно, две. Че и три някой път. Ма са си цигански. Жалко.Та, като казах Тошко. Той познава колегата и предлагам някоя неделя, след срещата да се дигнем - и там. Даже може срещата там да проведем. Що не. Палим и сме в Банкя. Въпрос на организация.
                          мдааа пак мойто име се намеси мда знам каде живее колегата знам как изглежда Авто парка му виждал съм произведенията му и на живо (по добре са от снимките) но за жалост не познавам колегата лично не съм имал време да отида до тях да се запознаем (ако беше пуснал тази тема по рано можеше да възтанови една моя любов ама ...)по темата колега отново перфектно изглеждаща кола
                          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                          Коментар


                            Ма аз няма да се откажа лесно.Нека колегата си види темата и да пише. Но, аз предлагам напролет, като се постопли и дойде време за пролетен излет, да го направим комбинирано. В Бояна. Хем да му гостуваме на колегата, хем да се излегнем някъде.Кво мислите?А, и Тошко, вземи си куче, така ще имаш повод...
                            Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                            Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                            Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                            Коментар


                              lhristov написа:
                              ... На него му доверих, че някой ден, на старини бих искал да развозвам съпругата си и внуците в такова Купе. Нищо, че било "циганското ферари".
                              Ааа, нещо си се объркАл. На купето му казват МАЛКОТО Ферари. А на Опел Калибра - циганско ферари.
                              Stop giving directions, just say "Follow me."
                              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                              Коментар


                                Абе Иво, не знам. Сигурно си прав. Малко сме в нарушение тук с теб, но факта е, че като минавам през Хр.Ботев всеки ден виждам едно задължително. Често 2, понякога и 3. За мен това е най-голямото скупчване на Купета на едно място. Дори и на Феста в Хасково нямаше толкова. Факт. Но иначе, какво мислиш за излет в Банкя, комбиниран с посещение на колегата. Знам, че и ти си му фен. И то няма как да не си. Виждаш какво прави.Нека и той да каже. А Тошко организира. И Аз.
                                Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                                Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                                Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                                Коментар

                                Working...
                                X