Ако успееш да забавиш въртенето на Земята, т.е. денонощието да стане от 24 на 36 часа, може и да ти остане време за реставрации!Какво да те правим като си толкова самоотвержен и се раздаваш до край в работата си! :DАко държавата ни се крепи все още, то това е благодарение на такива като теб!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луд умора няма или да реставрираш стари коли
Collapse
X
-
VET, сигурен съм, че изкърпена кола е по-добре от игнила такава. Мисълта ми беше за сравнение между изкърпена и такава, на която не и се налага да се поправя (т.е. неизгнила). Но благдоаря за отговора, бих казал че е доста пълен. Продължавай все така да поправяш хубавите коли. Би ли се заел с нещо американско и старо да кърпиш, да вдъхнеш нов живот на някое камаро примерно (разбира се срещу подобаващо заплащане) , което в моите очи е емблематична кола ?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
VET написа:Здрасти Тодоре, не е на това семейство, бъркаш колата :D Всъщност и купето за което говориш съм правил, след като стопанката му реши да разсече един Икарус на градския транспорт. Тогава се наложи да му пооправя муцунката, защото 25% от предния капак и други части бяха изчезнали. Благодаря и за добрите думи :D . А за реставрациите, започвам да губя надежда, че ще стигна някога до тях.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Тодоре, три са жълтите купета в Банкя. С моето естествено :D . Очаквам скоро и то да е на пътя. Сериозно му сглобявам двигателя. Блока е сглобен, но с главата излязаха някои проблеми. Купих нови всмукателни клапани, за да подменя кривите такива. Оказа се обаче, че водачите на изпускателните клапани са разбити. Реших този път главата да си я направя сам. Избих водачите и хоп изненада. Оказа се че главите на турбо двигателите са с бронзови водачи на изпускателните клапани. Да ама се оказа, че няма откъде да намеря такива водачи. Затова набих чугунени. Клапаните са припасвани и трябва да сглобя главата и да я стегна. Междувременно се занимавам с глупости, както казва баща ми. Боядисах накои елементи от двигателя, а други подцинковах.
Коментар
-
Здрасти, да грам теч няма и при мен в началото, но след няколко месеца, когато улегне гарнитурата, започва да тече. Всъщност, това което отбеляза "без силикон" обяснява защо не е протекла гарнитурата. Гумено-коркови и коркови гарнитури не се мажат със силикон. Но това не се проумява от доста майстори и като омажат гарнитурата със силикон и всичко приключва. При доста автомобили с ламаринени картери няма гарнитура, а се маже направо със силикон. При Мерцедесите от 1953 година насам няма гарнитура. Затова ще елиминирам дистанционните пъпки и ще намажа със силикон. Ще видим какво ще излезе. Единственото от което се притеснявам е да не опре сондата на маслената помпа в картера. В същото време напредвам бавно с купето и с моя двигател.
Коментар
-
Ох, това купе е цвете в сравнение с мойта Мария...И двата прага с дренаж отдолу и стоят само за "украса" ;("Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар