Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луд умора няма или да реставрираш стари коли

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ако успееш да забавиш въртенето на Земята, т.е. денонощието да стане от 24 на 36 часа, може и да ти остане време за реставрации!Какво да те правим като си толкова самоотвержен и се раздаваш до край в работата си! :DАко държавата ни се крепи все още, то това е благодарение на такива като теб!
    Няма начин да няма начин!

    Коментар


      VET, сигурен съм, че изкърпена кола е по-добре от игнила такава. Мисълта ми беше за сравнение между изкърпена и такава, на която не и се налага да се поправя (т.е. неизгнила). Но благдоаря за отговора, бих казал че е доста пълен. Продължавай все така да поправяш хубавите коли. Би ли се заел с нещо американско и старо да кърпиш, да вдъхнеш нов живот на някое камаро примерно (разбира се срещу подобаващо заплащане) , което в моите очи е емблематична кола ?
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        nikolovvd написа:
        VET, ти не си човек! Ти и такива като теб сте направо факири!
        +1

        Коментар


          Евала колега, страшен си
          Fiat Croma 2.0TDi.d.
          Citroen Xsara Picasso 2.0HDI
          И самоувереният е бил неуверен!

          Коментар


            VET написа:
            Здрасти Тодоре, не е на това семейство, бъркаш колата :D Всъщност и купето за което говориш съм правил, след като стопанката му реши да разсече един Икарус на градския транспорт. Тогава се наложи да му пооправя муцунката, защото 25% от предния капак и други части бяха изчезнали. Благодаря и за добрите думи :D . А за реставрациите, започвам да губя надежда, че ще стигна някога до тях.
            ами да знам че имаше проблем с Градския Транспорт това Купе моя грешка припознал съм се просто Жълтите купета в Банкя са малко (1-2 може би)
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              Тодоре, три са жълтите купета в Банкя. С моето естествено :D . Очаквам скоро и то да е на пътя. Сериозно му сглобявам двигателя. Блока е сглобен, но с главата излязаха някои проблеми. Купих нови всмукателни клапани, за да подменя кривите такива. Оказа се обаче, че водачите на изпускателните клапани са разбити. Реших този път главата да си я направя сам. Избих водачите и хоп изненада. Оказа се че главите на турбо двигателите са с бронзови водачи на изпускателните клапани. Да ама се оказа, че няма откъде да намеря такива водачи. Затова набих чугунени. Клапаните са припасвани и трябва да сглобя главата и да я стегна. Междувременно се занимавам с глупости, както казва баща ми. Боядисах накои елементи от двигателя, а други подцинковах.
              Прикачени файлове

              Коментар


                Във връзка с оплакването ти за теч на картера, последно си купих гарнитура на елринг, без силикон я стегнах с каталожните Nm за стягане, като повторно обрах до изпукване всички болтове около 3 или 4 пъти и нямаше грам теч
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  Здрасти, да грам теч няма и при мен в началото, но след няколко месеца, когато улегне гарнитурата, започва да тече. Всъщност, това което отбеляза "без силикон" обяснява защо не е протекла гарнитурата. Гумено-коркови и коркови гарнитури не се мажат със силикон. Но това не се проумява от доста майстори и като омажат гарнитурата със силикон и всичко приключва. При доста автомобили с ламаринени картери няма гарнитура, а се маже направо със силикон. При Мерцедесите от 1953 година насам няма гарнитура. Затова ще елиминирам дистанционните пъпки и ще намажа със силикон. Ще видим какво ще излезе. Единственото от което се притеснявам е да не опре сондата на маслената помпа в картера. В същото време напредвам бавно с купето и с моя двигател.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    гарнитурата на елринг е много по твърда от другите на пазара...
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      Забавлението с "купетника" се оказа доста по-голямо от очакваното, но го хванахме овреме. Пак заради некадърно правени корекции, колата е тръгнала по пътя на Опелите.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        До кога ще правиш от нищо нещо? :D Не се ли продават на разумни цени такива тенекета, та да не си губиш времето да скулптираш метал?
                        F31 BMW 320d

                        Коментар


                          Здрасти, за съжаление няма откъде да взема такива детайли и се налага да си играя. Както и да е прага е готов и стана доста добре.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            Край. Спасено. Ще живее още няколко години.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                              Коментар


                                Ох, това купе е цвете в сравнение с мойта Мария...И двата прага с дренаж отдолу и стоят само за "украса" ;(
                                "Без сърца, сме просто машини"
                                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                                Коментар

                                Working...
                                X