Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Луд умора няма или да реставрираш стари коли

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Здравейте колеги, и така, алфата е отново жива и в прекрасна кондиция. Така и не можах да си обясня каква е причината за това прескачане на ремъка. След като направих центровка на двигателя си играх 2 часа да си правя експерименти, дали и при какви условия, е възможно ремъка да прескочи. Ами честно казано не е възможно и съм в шах. Какво е станало та коляновия е три зъба назад??? Междувременно така и така бях свалил главата, свалих и картера и извадих буталото на първи цилиндър. Замерих цилиндъра и е перфектен, никакви елипси, конуси и т.н. Сегментите също изглеждаха наред. Все пак си купих един комплект Гьотс сегменти за този цилиндър и ги подмених. Дано в масления сегмент да е имало някакъв дефек, който сега би трябвало да е отстранен. Както и да е, като гледам какъв интерес има към тази кола, явно и тази ще си остане вечно моя. Единия вариант е да я газифицирам и да си я карам. Всъщност съм адски доволен от вървежа и разхода който дава. Цяла зима не ми качи над 10/100. Другия вариант е да се сдобие с 2,5 V6 от Кромата ми, защото в Кромата ще слагам 3,0 V6. Или пък да и сложа 2,0 8 клапанов турбо мотор от Дедра, или 2,0 16 турбо от Фиат Купе??? Боже няма ли да ми дойде акъла най-накрая? Ето и живописния завършек на спора от Ковачевица, за чупливите италиански коли и здравите немски машини :D
    Прикачени файлове

    Коментар


      Здравей Стоиле,мисля че не е до акъл(него си го имаш в много-повече дори)май май си е чиста болест :D Алфата ако я газифицираш,мисля че успеха за продажба е по-голям.За кромата съм почти сигурен че те налазва вируса 3.0 v6,обаче със това жълтото и "малкото"абартче вече незнам Поздрави
      Fiat Coupe: 16V Turbo
      FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA

      Коментар


        Сериозно ли Фиат Крома са с директно впръскване?!

        Коментар


          Ventzi212 написа:
          Сериозно ли Фиат Крома са с директно впръскване?!
          Да с директно впръскване даже имат и система за изменение геометрията на турбината, но това е при моделите 1,9 TDi.d. Ако нещо съм сгрешил моля да бъда извинен.
          Fiat Croma 2.0TDi.d.
          Citroen Xsara Picasso 2.0HDI
          И самоувереният е бил неуверен!

          Коментар


            Е че това е забележително.1980те години,когато никой лек автомобил не си мисли за директно впръскване,ФИАТ са го правили.Един комшия тука на съседната улица имаше Крома 2.5 турбодизел,но явно се правеше на майстор;аз това го знам от край време.С кой вид ГНП са съоръжени тези дизели?А какво представлява прословутата променлива геометрия на турбокомпресора?

            Коментар


              Ето и един луд фен по възстановяването стигнал до префектционизъмhttp://www.classiccar-bg.com/index.php?topic=3720.90
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                Здравейте колеги, отдавна не съм се хвалил :D . Тъй като ми писна от тези чупливи италианки :D си купих опел . Естествено опела е един истински опел, а именно изгнил. Викам си, ще му сменя веждите и праговете и готово. Да ама не, процеса се превърна в тунинг и по-скоро в олекотяване на опела. Олекотяване, защото се оказа, че има по две вежди и по два прага от всяка страна и съответно по една кофа кал във всеки праг. Някой зъл гений е лепил новите детайли направо върху старите без да изреже гнилото и без да подготви новите предварително..
                Прикачени файлове

                Коментар


                  Май чупливте италианки са с по-здрави ламарини
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    Към колегата нищо лично,но май си мазохист,щом си се захванал с това дето и по моргите трудно ще го вземат.
                    FIAT BRAVO 1.6
                    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                    Коментар


                      Споко, шегичка :D :D :D , опелчето не е мое. На комшийчето е. Исках само да Ви подразня.Купило си момчето кола с колкото пари е имало. Покара я две седмици и я удари отпред. После дойде и се примоли, да му я реставрирам. А на съседи не се отказва, защото утре доносче, проверка от общината и т.н. Но когато се прави нещо, то просто трябва да се направи.А, за чупливите италиански автомобили, какво да Ви кажа. Онзи ден дойде дойде собственика на черната 124-ка която правих. В момента кара като работна кола една Мареа, тд100. Дойде и каза, че колата издавала някакъв стържещ звук. Стори ми се, че звукът идва откъм турбината. Опитах да отворя въздушния филтър, но се оказа доста голям проблем. Най-накрая отворих кутията и припаднах . По-долу има снимка на това, което намерих вътре.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        Евала колега, колкото пъти гледамм темата, толкова пъти се удивявам.
                        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                        Коментар


                          Снощи минах покрай гаража, но нямах време да спра и да видя как вървят реставрациите
                          Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                          Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                          Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                          Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                          https://www.fiat-uno.org/

                          Коментар


                            Здрасти, е това беше.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              Добре е, от гаража ще влезе направо в автосалона на Opel
                              Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                              Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                              Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                              Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                              https://www.fiat-uno.org/

                              Коментар


                                style34 написа:
                                Евала колега, колкото пъти гледамм темата, толкова пъти се удивявам.
                                и аз така. БРАВО!
                                Fiat Bravo 1.6 16v `99г.
                                Suzuki Vitara 2.0V6
                                Ако не живееш на ръба, заемаш прекалено много място!

                                Коментар

                                Working...
                                X