Здравейте колеги, и така, алфата е отново жива и в прекрасна кондиция. Така и не можах да си обясня каква е причината за това прескачане на ремъка. След като направих центровка на двигателя си играх 2 часа да си правя експерименти, дали и при какви условия, е възможно ремъка да прескочи. Ами честно казано не е възможно и съм в шах. Какво е станало та коляновия е три зъба назад??? Междувременно така и така бях свалил главата, свалих и картера и извадих буталото на първи цилиндър. Замерих цилиндъра и е перфектен, никакви елипси, конуси и т.н. Сегментите също изглеждаха наред. Все пак си купих един комплект Гьотс сегменти за този цилиндър и ги подмених. Дано в масления сегмент да е имало някакъв дефек, който сега би трябвало да е отстранен. Както и да е, като гледам какъв интерес има към тази кола, явно и тази ще си остане вечно моя. Единия вариант е да я газифицирам и да си я карам. Всъщност съм адски доволен от вървежа и разхода който дава. Цяла зима не ми качи над 10/100. Другия вариант е да се сдобие с 2,5 V6 от Кромата ми, защото в Кромата ще слагам 3,0 V6. Или пък да и сложа 2,0 8 клапанов турбо мотор от Дедра, или 2,0 16 турбо от Фиат Купе??? Боже няма ли да ми дойде акъла най-накрая? Ето и живописния завършек на спора от Ковачевица, за чупливите италиански коли и здравите немски машини :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луд умора няма или да реставрираш стари коли
Collapse
X
-
Здравей Стоиле,мисля че не е до акъл(него си го имаш в много-повече дори)май май си е чиста болест :D Алфата ако я газифицираш,мисля че успеха за продажба е по-голям.За кромата съм почти сигурен че те налазва вируса 3.0 v6,обаче със това жълтото и "малкото"абартче вече незнам ПоздравиFiat Coupe: 16V Turbo
FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA
Коментар
-
Ventzi212 написа:Сериозно ли Фиат Крома са с директно впръскване?!Fiat Croma 2.0TDi.d.
Citroen Xsara Picasso 2.0HDI
И самоувереният е бил неуверен!
Коментар
-
Е че това е забележително.1980те години,когато никой лек автомобил не си мисли за директно впръскване,ФИАТ са го правили.Един комшия тука на съседната улица имаше Крома 2.5 турбодизел,но явно се правеше на майстор;аз това го знам от край време.С кой вид ГНП са съоръжени тези дизели?А какво представлява прословутата променлива геометрия на турбокомпресора?
Коментар
-
Ето и един луд фен по възстановяването стигнал до префектционизъмhttp://www.classiccar-bg.com/index.php?topic=3720.90FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Здравейте колеги, отдавна не съм се хвалил :D . Тъй като ми писна от тези чупливи италианки :D си купих опел . Естествено опела е един истински опел, а именно изгнил. Викам си, ще му сменя веждите и праговете и готово. Да ама не, процеса се превърна в тунинг и по-скоро в олекотяване на опела. Олекотяване, защото се оказа, че има по две вежди и по два прага от всяка страна и съответно по една кофа кал във всеки праг. Някой зъл гений е лепил новите детайли направо върху старите без да изреже гнилото и без да подготви новите предварително..
Коментар
-
Споко, шегичка :D :D :D , опелчето не е мое. На комшийчето е. Исках само да Ви подразня.Купило си момчето кола с колкото пари е имало. Покара я две седмици и я удари отпред. После дойде и се примоли, да му я реставрирам. А на съседи не се отказва, защото утре доносче, проверка от общината и т.н. Но когато се прави нещо, то просто трябва да се направи.А, за чупливите италиански автомобили, какво да Ви кажа. Онзи ден дойде дойде собственика на черната 124-ка която правих. В момента кара като работна кола една Мареа, тд100. Дойде и каза, че колата издавала някакъв стържещ звук. Стори ми се, че звукът идва откъм турбината. Опитах да отворя въздушния филтър, но се оказа доста голям проблем. Най-накрая отворих кутията и припаднах . По-долу има снимка на това, което намерих вътре.
Коментар
-
Снощи минах покрай гаража, но нямах време да спра и да видя как вървят реставрациитеFiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
-
Добре е, от гаража ще влезе направо в автосалона на OpelFiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар