Абе Ветрен, направо на кораба от Китай се сглабят Осаките.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатик за зимата
Collapse
X
-
Моето Фуджитсу го имам вече 6-7 години и да ви кажа си е изплатило всеки един от 1300-те лева.През месец и нещо само му почиствам вътрешните филтри на чешмата и това е Един-единствен път замръзна още на първата зима, но това беше проблем на отводнителната тръбичка - размразихме го с вряла вода, оправихме тръбичката да не задържа вода и край с проблемите!В хола имам и Хюндай. Същото - вече 4 години безпроблемна работа.Може да е късмет, но лично за мен марките си казват думата
Коментар
-
Чак ви се чудя какво толкова сте се заяли с тия Осаки. Имам 2 броя у дома едната е (12BTU) и почти не се ползва поради факта ,че не се налага,а другата(9 BTU) се ползва активно около 7-8 месеца в годината.Модела е OSAKA CH-09-ETN за съжаление вече е спрян от производство.Тая измислена Осака никога до сега не е замръзвала ,въпреки ,че е монтирана на усойно и ветровито място.Работи безпроблемно вече седма година.Имам приятел който се изръси с 1300лв за инвентор Хитачи и зимата си пуска духалка да му помага,че инак няма стопляне у тях,а тая измислената Осака за няма и 500лв си работи без да се замисля.
Коментар
-
Стига с тея измислени климатици за отопление. Ако искате истинска топлина парно.Другото духа. Каквото и да си говорим. Ако ще и 5к да струва все духа. Не грее!"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
krasio_79bs написа:Чак ви се чудя какво толкова сте се заяли с тия Осаки. Имам 2 броя у дома едната е (12BTU) и почти не се ползва поради факта ,че не се налага,а другата(9 BTU) се ползва активно около 7-8 месеца в годината.Модела е OSAKA CH-09-ETN за съжаление вече е спрян от производство.Тая измислена Осака никога до сега не е замръзвала ,въпреки ,че е монтирана на усойно и ветровито място.Работи безпроблемно вече седма година.Имам приятел който се изръси с 1300лв за инвентор Хитачи и зимата си пуска духалка да му помага,че инак няма стопляне у тях,а тая измислената Осака за няма и 500лв си работи без да се замисля.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ми плащаме си - духат ни! :D Сериозно - мен също ме дразни баш това духане Първа зима ми е с климатик но нямам алтернатива тук.Минах през маслени радиатори, газови печки, духалки, конвектори - всичко беше неуспешно.Скъпо и студено.Климата за сега (от около месец) е ОК.Ще се напъна да свикна да ми духа и да плащам но поне ако може и да топли.Парно ми е прекалено скъп проект.Ако имаше газ може би щях да го предпочета въпреки по-мащабните промени по къщата.Обаче с кюмюр дърва или брикети няма начин да се занимавам.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Аз съм с 2 ръце ЗА парното, обаче както колегатапо-горе - прекалено скъп проект ми е в момента. Нямам 10к за парна инсталация, имам 800 за климатик заради принципа му на работа. Маслен радиатор имам в спалнята - оправя че чудесно със студа. Климатика ми е за трапезарията, където се седи почти постоянно и се топли постоянно - радиатор/конвектор ми идва много дебело зимата със сметката на ток. така че остава за момента като най-добро решение хубав климатик, с висок КОП (поне 3 при -10). Някой по-горе спомена за монтажа на външно тяло. Тъй като най-вероятно ще се наложи сам да го монтирам, няма да е зле запознатите да споделят някакви тънкости при монтажа. Примерно колко макс. може да са дългъ тръбите между вътрешното и външното тяло - ясно е, че колкото по-къси толкова по-добре, но колко е допъстимо, ако трябва да са раздалечени? И къде да монтирам въшното - на проветриво място, или на завет? И на двете места е влажно, защото на 200м. от нас има река и зимата всичко замръзва Като гледам колата пред къщата - страната от към реката замръзва винаги, обртната страна само се запотява. Това ме навежда на мисълта, че трябва да сложа тялото ориентирано като вътрешната страна на колата - която не замръзва. Правилно ли разсъждавам? И какво ще ми е нужно за да монтирам медните тръби - както се слагат газови уредби ли се свързват, или се запояват (с тинол примерно и горелка за водопроводни медни тръби) ?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Когато се удължават тръби ги запояват с горелка. До колкото видях единия край го правят на конус, другия остава нормален и се вкарва в конуса и снадката се запоява. Ако си намериш цели тръби ще ти е най-добре, тъй като няма да запояваш. Снадката към вътрешното и външното тяло се прави пак като първо се нанизва едно като гайка на тръбата, после се направи конус на тръбата, а след това гайката се навива на крана на климатика, като по този начин прилепва конуса към крана.Имай предвид, че колкото е по-дълъг тръбния път ще имаш повече загуби и може да се наложи да се допълва с фреон.
Коментар
-
Прочети внимателно тези два документа:Ръководство за монтаж на климатик Daikin EmuraРъководство за инсталиранеТрябва ти хубава конусна дъска за медни тръби. При отлично развалцоване на тръбите е възможно никога да не се налага добавяне на фреон.Избери позициите на телата съгласно изискванията в ръководствата и дай малък наклон на вътрешното тяло в посока на тръбите, за да се отича добре водата от него. В противен случай е възможна появата на мухъл в местата където се събира вода. За мен най-добрите монтажи са когато тръбите остават от задната страна на вътрешното тяло и въобще не се виждат в стаята.При дължина на тръбния път под 3м не се налага добавяне на фреон. По принцип в кашона с външното тяло трябва да имаш подготвени тръби с дължина 2,80-3,00м, които можеш да използваш директно. Ако външното тяло е монтирано по-високо от вътрешното е необходимо да се направи т.нар. "маслен трап" или сифон.По възможност закрепи външното тяло на циментова колона, плоча и т.н.. Не че не става и в тухли четворки, но вибрациите са по-малко. Също така ако има гумени тампони за външното тяло ги постави на стойките или си купи (ако няма).Прочетох, че си с изолация. Там където че поставиш стойките за външното тяло и монтажната пластина за вътрешното е препоръчително да я отстраниш.За пускането в експлоатация и подпечатването на гаранционната карта може да се наложи да използваш услугите на сервиз. Преди отварянето на крановете е желателно системата да се вакуумира за 10-тина мин и ако няма пропуски тогава да се пусне фреона.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Избий си тази мисъл да си го монтираш сам защото:1.Ще бъде климатика без гаранция.2.Монтажа има специфики и някой тънкости а и няма да спестиш порече от 70лв за труд само материалите ще са ти 60-70лв.3.Задължителното вакумиране и тест на пропуск ще го пропуснеш а е много важно за 100% работа в отопление.4.Евентуален пропуск на фреон и следващото зареждане и оправяне на пропуска ще ти коства повече от монтажа.Обичам си работата.
Коментар
-
От петък съм с едно фуджитсу и една тошиба, японски, от изхвърлените Засега нямам забележки - чудесни машини. Особено фуджитсуту... това нещо е направо робот с ИИ. Ще го видим зимата какво ще прави, но засега и двете машинки се справят чудесно със студа."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар