Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатик за зимата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Абе Ветрен, направо на кораба от Китай се сглабят Осаките.

    Коментар


      #47
      Моето Фуджитсу го имам вече 6-7 години и да ви кажа си е изплатило всеки един от 1300-те лева.През месец и нещо само му почиствам вътрешните филтри на чешмата и това е Един-единствен път замръзна още на първата зима, но това беше проблем на отводнителната тръбичка - размразихме го с вряла вода, оправихме тръбичката да не задържа вода и край с проблемите!В хола имам и Хюндай. Същото - вече 4 години безпроблемна работа.Може да е късмет, но лично за мен марките си казват думата

      Коментар


        #48
        Чак ви се чудя какво толкова сте се заяли с тия Осаки. Имам 2 броя у дома едната е (12BTU) и почти не се ползва поради факта ,че не се налага,а другата(9 BTU) се ползва активно около 7-8 месеца в годината.Модела е OSAKA CH-09-ETN за съжаление вече е спрян от производство.Тая измислена Осака никога до сега не е замръзвала ,въпреки ,че е монтирана на усойно и ветровито място.Работи безпроблемно вече седма година.Имам приятел който се изръси с 1300лв за инвентор Хитачи и зимата си пуска духалка да му помага,че инак няма стопляне у тях,а тая измислената Осака за няма и 500лв си работи без да се замисля.
        FIAT FORUM BULGARIA
        Ракията е над политиката

        Видео от Италфест 2011

        Коментар


          #49
          Стига с тея измислени климатици за отопление. Ако искате истинска топлина парно.Другото духа. Каквото и да си говорим. Ако ще и 5к да струва все духа. Не грее!
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            #50
            krasio_79bs написа:
            Чак ви се чудя какво толкова сте се заяли с тия Осаки. Имам 2 броя у дома едната е (12BTU) и почти не се ползва поради факта ,че не се налага,а другата(9 BTU) се ползва активно около 7-8 месеца в годината.Модела е OSAKA CH-09-ETN за съжаление вече е спрян от производство.Тая измислена Осака никога до сега не е замръзвала ,въпреки ,че е монтирана на усойно и ветровито място.Работи безпроблемно вече седма година.Имам приятел който се изръси с 1300лв за инвентор Хитачи и зимата си пуска духалка да му помага,че инак няма стопляне у тях,а тая измислената Осака за няма и 500лв си работи без да се замисля.
            Красьо, моите уважения, но на Марин баща му бачка точно за Осака И тайната на добрата работа е външните тела да са на проветриви места. Влагата им такова такованката...
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #51
              Ми плащаме си - духат ни! :D Сериозно - мен също ме дразни баш това духане Първа зима ми е с климатик но нямам алтернатива тук.Минах през маслени радиатори, газови печки, духалки, конвектори - всичко беше неуспешно.Скъпо и студено.Климата за сега (от около месец) е ОК.Ще се напъна да свикна да ми духа и да плащам но поне ако може и да топли.Парно ми е прекалено скъп проект.Ако имаше газ може би щях да го предпочета въпреки по-мащабните промени по къщата.Обаче с кюмюр дърва или брикети няма начин да се занимавам.
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #52
                Аз съм с 2 ръце ЗА парното, обаче както колегатапо-горе - прекалено скъп проект ми е в момента. Нямам 10к за парна инсталация, имам 800 за климатик заради принципа му на работа. Маслен радиатор имам в спалнята - оправя че чудесно със студа. Климатика ми е за трапезарията, където се седи почти постоянно и се топли постоянно - радиатор/конвектор ми идва много дебело зимата със сметката на ток. така че остава за момента като най-добро решение хубав климатик, с висок КОП (поне 3 при -10). Някой по-горе спомена за монтажа на външно тяло. Тъй като най-вероятно ще се наложи сам да го монтирам, няма да е зле запознатите да споделят някакви тънкости при монтажа. Примерно колко макс. може да са дългъ тръбите между вътрешното и външното тяло - ясно е, че колкото по-къси толкова по-добре, но колко е допъстимо, ако трябва да са раздалечени? И къде да монтирам въшното - на проветриво място, или на завет? И на двете места е влажно, защото на 200м. от нас има река и зимата всичко замръзва Като гледам колата пред къщата - страната от към реката замръзва винаги, обртната страна само се запотява. Това ме навежда на мисълта, че трябва да сложа тялото ориентирано като вътрешната страна на колата - която не замръзва. Правилно ли разсъждавам? И какво ще ми е нужно за да монтирам медните тръби - както се слагат газови уредби ли се свързват, или се запояват (с тинол примерно и горелка за водопроводни медни тръби) ?
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #53
                  Когато се удължават тръби ги запояват с горелка. До колкото видях единия край го правят на конус, другия остава нормален и се вкарва в конуса и снадката се запоява. Ако си намериш цели тръби ще ти е най-добре, тъй като няма да запояваш. Снадката към вътрешното и външното тяло се прави пак като първо се нанизва едно като гайка на тръбата, после се направи конус на тръбата, а след това гайката се навива на крана на климатика, като по този начин прилепва конуса към крана.Имай предвид, че колкото е по-дълъг тръбния път ще имаш повече загуби и може да се наложи да се допълва с фреон.

                  Коментар


                    #54
                    Прочети внимателно тези два документа:Ръководство за монтаж на климатик Daikin EmuraРъководство за инсталиранеТрябва ти хубава конусна дъска за медни тръби. При отлично развалцоване на тръбите е възможно никога да не се налага добавяне на фреон.Избери позициите на телата съгласно изискванията в ръководствата и дай малък наклон на вътрешното тяло в посока на тръбите, за да се отича добре водата от него. В противен случай е възможна появата на мухъл в местата където се събира вода. За мен най-добрите монтажи са когато тръбите остават от задната страна на вътрешното тяло и въобще не се виждат в стаята.При дължина на тръбния път под 3м не се налага добавяне на фреон. По принцип в кашона с външното тяло трябва да имаш подготвени тръби с дължина 2,80-3,00м, които можеш да използваш директно. Ако външното тяло е монтирано по-високо от вътрешното е необходимо да се направи т.нар. "маслен трап" или сифон.По възможност закрепи външното тяло на циментова колона, плоча и т.н.. Не че не става и в тухли четворки, но вибрациите са по-малко. Също така ако има гумени тампони за външното тяло ги постави на стойките или си купи (ако няма).Прочетох, че си с изолация. Там където че поставиш стойките за външното тяло и монтажната пластина за вътрешното е препоръчително да я отстраниш.За пускането в експлоатация и подпечатването на гаранционната карта може да се наложи да използваш услугите на сервиз. Преди отварянето на крановете е желателно системата да се вакуумира за 10-тина мин и ако няма пропуски тогава да се пусне фреона.
                    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                    Коментар


                      #55
                      Избий си тази мисъл да си го монтираш сам защото:1.Ще бъде климатика без гаранция.2.Монтажа има специфики и някой тънкости а и няма да спестиш порече от 70лв за труд само материалите ще са ти 60-70лв.3.Задължителното вакумиране и тест на пропуск ще го пропуснеш а е много важно за 100% работа в отопление.4.Евентуален пропуск на фреон и следващото зареждане и оправяне на пропуска ще ти коства повече от монтажа.
                      Обичам си работата.

                      Коментар


                        #56
                        И аз съм на мнение, че самостоятелния монтаж може да го забравиш - ще направиш повече разходи за обслужване и евентуален ремонт след това

                        Коментар


                          #57
                          ОК, съгласих се за монтажа. А и като цяло изобщо не желая, но просто.. има вероятност да се наложи. Ще гледам да я избегна.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #58
                            Kuku написа:
                            Моето Фуджитсу го имам вече 6-7 години и да ви кажа си е изплатило всеки един от 1300-те лева.
                            И аз съм с Фуджицу, подкрепям!
                            <a>Квартири</a>, <a>Наеми</a>

                            Коментар


                              #59
                              От петък съм с едно фуджитсу и една тошиба, японски, от изхвърлените Засега нямам забележки - чудесни машини. Особено фуджитсуту... това нещо е направо робот с ИИ. Ще го видим зимата какво ще прави, но засега и двете машинки се справят чудесно със студа.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                #60
                                Пиши пак като стане -15;-20. Честито
                                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                                Коментар

                                Working...
                                X