Здравейте.От доста време се каня за моторетка,ама се парите отиват по други дестинаций.Тази зима обаче съм го решил.Спрял съм се на Сузуки Бандит 400.Интересува ме всичко за този мотор.Потдръжка,масрафи,надеждност.Кой каквото знае да казва,кой каквото е чул от девера на шурея си също да казва.Всякъква информация ми е полезна.Ей това е мотора на външен вид.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на мотор!
Collapse
X
-
Humppa
Първо си изкарай кат. А, ако нямаш, защото ще купиш мотора, ще ти се иска да го караш, а нямаш правоспособност.След това се снабди поне с каска. Цялостната екипировка е (поне) едни 1000 лева! В тези пари включвам каска, яке и панталон с протектори (текстилни (CORDURA), кожа по-добре, важи и за панталона), ботуши, ръкавици.Да знаеш, че моторите с вериги си имат по-сериозно обслужване (от към веригата поне), тъй като самата верига и пиньоните (зъбните колелета) са консуматив. Веригата си иска мазане и чистене. Просто се поровичкай в посочените от колегата мото-форуми. И да знаеш, че двете колелета могат да се превърнат в неизлечима краста За Бандита нямам какво да споделя, но на пръв поглед машинката е хубава.Успех и умната!
Коментар
-
Тук е момента да предложа една каска AGV Валентино Роси на колегата срещу скромната сума от 50лв :D Вериги и пиньони грубо 300лв. Спрей за верига от 15лв нагоре. Масло ако ще сипваме хубаво от сорта на 10-60 от 15лв нагоре за литър. Филтри, масла, свещи, проверка на луфтове..... си е различно за всеки мотоциклет. Намираш си мануел за мотоциклета и там си е написано на колко км какво се прави.Всеки ще каже нещо като проблем, но моето мнение е, че всеки мотоциклет си е различен. Тия били хвърляли клапани много бързо, ония скапвали друго......... Три еднакви мотоциклета все с различни проблеми.Ако ти харесва на външен вид, удобен, лесен за управление....... това е твоят мотоциклет. Ако ще го купуваш с мисълта, че това е проблем и онова..... по добре не купувай нищо.
Коментар
-
chaveto написа:Тук е момента да предложа една каска AGV Валентино Роси на колегата срещу скромната сума от 50лв :D Вериги и пиньони грубо 300лв. Спрей за верига от 15лв нагоре. Масло ако ще сипваме хубаво от сорта на 10-60 от 15лв нагоре за литър. Филтри, масла, свещи, проверка на луфтове..... си е различно за всеки мотоциклет. Намираш си мануел за мотоциклета и там си е написано на колко км какво се прави.Всеки ще каже нещо като проблем, но моето мнение е, че всеки мотоциклет си е различен. Тия били хвърляли клапани много бързо, ония скапвали друго......... Три еднакви мотоциклета все с различни проблеми.Ако ти харесва на външен вид, удобен, лесен за управление....... това е твоят мотоциклет. Ако ще го купуваш с мисълта, че това е проблем и онова..... по добре не купувай нищо.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Категорията сега я карам.За екипа съм на ясно.До сега съм карал нелегално само тежко ендуро и ми е наистина тежко.Не го взимам с мисълта само да го правя,а да го покарвам повече отколкото да го правя.Колегата нека даде снимка на шлема.Ще се поразровя във форумите които ми дадохте.(довечера ще си оправя поста, че в службата няма кирилица)Редактирано. Има кирилизатор форума.Модераторски екип на fiat-bg.orgFiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Намери някой познат който има такова сузуки или подобно на него машинка(поне за килограмите) и виж дали ще можеш да се справиш с него бандита е мааааалко тежичък за пръв мотор и доста широк на мен това не ми хареса когато го пробвах за първи път. Отделно 400куб.см. е модификация за японския пазар тоест тук в нито един каталог за части няма да го има тоя двигател и става едно красиво обикаляне... Отделно това мотора, за който има най-много негативни мнения в мрежата потърси малко. Аз бих се оглеждал за нещо по-леко и по-ново, но всеки си преценява за себе си.
Коментар
-
http://i.f-e-n.net:6666/28451/5fce6b...2b.jpgТова е каската, но фона е сив. По късно като се прибера ще мога да ви пратя на Л.С. актуални снимки на каската.
Коментар
-
Бюджета е 2500 макс за покупка (за екип и първоначално обслужване отделно).Колкото до 400 кубиковата версия на бандита знам,че е капризен особено с тези карбуратори дето често искат настройка.Подобни на бандита има и други модели и на Хонда,Сузуки Ямаха.Търся тази визия на мотор като бандита.Надявам се до Нова Година да съм намерил моя мотор.Имам друг въпрос.Защо под каската се слага платнен "чорап" на главата? Каква е идеята?Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Чорапа се нарича боне. има няколко вида боне. С цяла дупка за оците, с две отделни дупки за очите и такъв който обхваща и рамената. Аз ти препоръчвам с цяла дупка за очите а не за всяко по отделно, защото е по удобно и имаш по голям хоризонт на виждане при каране. Той се слага за да уплътни главата и каската и да не ти духа във врата докато караш. Много е полезен и вечер и в по студено време защото те затопля. А за кубиците вземи си 600 сс. Разход на гориво почти същият, по издръжлив е, а и малко повече мощност ще ти е необходим и ти сам ще се убедиш в това като започнеш да караш и като поискаш да возиш и др. човек
--------------------
Коментар
-
Друго се сетих.По гората карам с пластмасови ботуши с които се ходи много трудно,но пък като се изтърся и ме понатиснеше мотора не усещах нищо.За шосейно каране ботушите знам,че са кожени и са по скъпи от пластмасовите.Незнам обаче под самата кожа има ли някъкви протектори.Виждал съм само такива ботуши,но не съм обувал и разглеждал.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар