Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лъжите в магазините

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Това с промоциите наистина хммм лъжат! Преди 5 години зареждах магазини с един бус на Софийска фирма и точно тогава взеха да отварят големите вериги.По принцип не помня физиономии и имена,но числа,номера на коли и телефонни номера помня с години.Така е и с цените.Та за промоциите съм забелязал точно това,което писа един колега по-горе.Една стока стои примерно една година на цена 1.09лв и когато излязат брошурите с новите промоции тази стока е намалена от 2.09лв на 1.09лв .Всъщност тази практика се водеше и за тези от Софийската фирма за която работех.Шефа ни събра в новозакупения си хотел за 3 милиона евро хем да ни се похвали с него и да ни каже в очите къде сме ние къде е той .Другата под точка беше да се скара на супервайзорите и търговските представители винаги когато ходят да предлагат неговата стока из по-малките квартални магазинчета,е че тази стока тази седмица е на ИЗКЛюЧИТЕЛНА промоция и българина се връзва винаги.
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #62
      Такаааа...днес - 5 дена след пускането на темата установих, че в магазина нищо не се е променило продукта за който им направих забележка все още си е с грешна цена и навсичкото отгоре си взех и друг продукт който трябваше да е 89ст а платих 99ст. Явно политиката на фантастико е + 10 ст. за евтините продукти! Едва ли тези пари отиват за сираците!EDIT: Изпратих им email! Здравейте, Направи ми впчеатление, че в магазина Ви на ъгъла на ул. Оборище и ул. Черковна в центъра на София има несъответствие в цена на етикета и цена на каса! Закупих си продукт с цена от 1.09лв, а на касата ме таксуваха 1,19! Направих забележка на касиерката, чието решение беше "Хайде ще въ върнем 10ст."! 1 седмица след инцидента установих, че етикета не е сменен и проблема до днес си остава нерешен, на всичкото отгоре си закупих 2ри продукт, чиято цена трябваше да е 0.89 ст, а ме таксуваха 0.99ст. Искам да попитам, политика на магазините Ви ли е да лъжете клиентите си с по 10ст.? Уведомявам Ви, че ако в най кратък срок не решите проблема и не оправите етикетите си съм длъжен да уведомя КЗП за нарушенията! Поздрави Ще видим дали ще отговорят!
      Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

      Коментар


        #63
        rebel написа:
        ...Уведомявам Ви, че ако в най кратък срок не решите проблема и не оправите етикетите си съм длъжен да уведомя КЗП за нарушенията! !
        Това е трябвало първо да направиш.
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #64
          sok1 написа:
          rebel написа:
          ...Уведомявам Ви, че ако в най кратък срок не решите проблема и не оправите етикетите си съм длъжен да уведомя КЗП за нарушенията! !
          Това е трябвало първо да направиш.
          +1
          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

          Коментар


            #65
            Ами аз не го направих поради простата причина, че и те няма да си мръднат пръста! 1 път им звъннах за едни билети за концерт, чиято дата беше променена и от "организатора" ми казаха, че пари за билетите нямало да ми върнат! От КЗП ми отговориха "Ми Вие тея билети не мо"ете ли "ги продадете" та от тогава не ми се занимава с тях....
            Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

            Коментар


              #66
              Аз мислех, че си вършат работата по-съвестно Преди време говореха нещо точно за този вид "намаления" със задрасканата цена - ако не се лъжа, няколко месеца преди "намалението", цената наистина трябва да е била като задрасканите цифри..... ама кой ти проверява

              Коментар


                #67
                5 часа по късно ми върнаха email: ЗДРАВЕЙТЕ, Г-Н ЧАНЕВ! Във връзка с Ваше оплакване на нашия e-mail адрес, с настоящето Ви благодаря, че ни потърсихте, за да може да подобрим работата си и обслужването на нашите клиенти.Моля в удобно за Вас време да се свържете с нас на този e-mail или на телефон 9692652 - Пенка Дачева, за да получим повече информация относно визирания от Вас артикул, което ще позволи да направим проверка по случая.Ще очаквам да се свържете с нас. С уважение: С.Генева - директор ,,Административно-правна дирекция
                Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

                Коментар


                  #68
                  Повечето упреквате само големите вериги...мале само, ако знаете колко народ лъже мами и краде от тези вериги...повярвайте ми ако във магазина един клиент се почувства излъган заради грешна цена на ден...то около 10-15 човека правят шмекерии и крадат или ни извиват ръцете да им изплащаме разликите....То не са размяна на етикети на такива с по-ниска цена...то не е скандали, че то нямало значение че на етикета пише шапки за 1.99лв...той видял че там имало един пакет със 400гр. филе елена за 20лв. и си го взел защото мислел че е 1.99 и не бил длъжен да погледне какво друго пише....нямате си на идея...скубещите от веригите са много повече от тези които биват ощетени от самите вериги волно или неволно...
                  Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                  BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                  BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                  Коментар


                    #69
                    За да не стане мн дълъг 1вия ми пост - пиша 2ри с моя отговор: Здравейте Г-жо Дачева,Според мен след като при пазаруването във Фантастико открих не само един, а два сгрешени артикула е почти сигурно, че има и други! При това положение смятам, че е редно да проверите всяка една стока и да поправите цените си!Би било твърде лесно ако ви посоча артикулите които са сбъркани! Както Ви написах в предходния email вече посочих на една служителка сбъркания артикул, но не бяха предприети никакви мерки! Смятам, че съм клиент, а не служител във веригата и не ми е работа да правя разследване и да посочвам сбърканите артикули!
                    Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

                    Коментар


                      #70
                      kiselo написа:
                      Като ви чета мненията...все едно гледам един филм от който една реплика е станала култова за България..."Ама защо те мене ще ме цакат с топла бира?!?"Че има вериги в които се правят мизерии има...ама да изкарвате всички големи вериги са подготвили новата световна конспирация...и на мен ми се е случвало да се опитат така да ме минат...случвало се е и да се мина...но не вярвам да е умишлено...а и като го работя в момента знам, че не е..........................Повечето упреквате само големите вериги...мале само, ако знаете колко народ лъже мами и краде от тези вериги...повярвайте ми ако във магазина един клиент се почувства излъган заради грешна цена на ден...то около 10-15 човека правят шмекерии и крадат или ни извиват ръцете да им изплащаме разликите....То не са размяна на етикети на такива с по-ниска цена...то не е скандали, че то нямало значение че на етикета пише шапки за 1.99лв...той видял че там имало един пакет със 400гр. филе елена за 20лв. и си го взел защото мислел че е 1.99 и не бил длъжен да погледне какво друго пише....нямате си на идея...скубещите от веригите са много повече от тези които биват ощетени от самите вериги волно или неволно...
                      Аха, един от бранша. Та в какви филми, викаш, сме се вкарвали?
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #71
                        kiselo написа:
                        Повечето упреквате само големите вериги...мале само, ако знаете колко народ лъже мами и краде от тези вериги...повярвайте ми ако във магазина един клиент се почувства излъган заради грешна цена на ден...то около 10-15 човека правят шмекерии и крадат или ни извиват ръцете да им изплащаме разликите
                        Ами за тия шмекерии си има камери и охрана. Точно това им е работата и в цената която клиентът плаща са включени и охраната и камерите.И ако камерите и охраната не си вършат работата значи още веднъж допълнително клиентът бива оскубан - с компонента в цената който съответства на камери и охрана.А пък те не си вършат работата за да може да върви далаверата с цените по етикетите.
                        Bravo 1.6 / 16

                        Коментар


                          #72
                          kiselo написа:
                          Повечето упреквате само големите вериги...мале само, ако знаете колко народ лъже мами и краде от тези вериги...повярвайте ми ако във магазина един клиент се почувства излъган заради грешна цена на ден...то около 10-15 човека правят шмекерии и крадат или ни извиват ръцете да им изплащаме разликите....То не са размяна на етикети на такива с по-ниска цена...то не е скандали, че то нямало значение че на етикета пише шапки за 1.99лв...той видял че там имало един пакет със 400гр. филе елена за 20лв. и си го взел защото мислел че е 1.99 и не бил длъжен да погледне какво друго пише....нямате си на идея...скубещите от веригите са много повече от тези които биват ощетени от самите вериги волно или неволно...
                          Тези двете неща какво общо имат? Един човек, който се чувства излъган, че някой не е сменил етикета, въпреки че това му е работата, какво общо има с това, че друг краде? Трябва да чувстваме съжаление ли и да си мълчим? Да чувстваме съпричастност? Да се чувстваме виновни, че си търсим правата??????? И последно да попитам: ти клиент някога бил ли си? А ако някой теб те излъже ще махнеш с ръка ли? И изобщо ти това по-горе сериозно ли го написа?
                          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                          Коментар


                            #73
                            kiselo написа:
                            Повечето упреквате само големите вериги...мале само, ако знаете колко народ лъже мами и краде от тези вериги...повярвайте ми ако във магазина един клиент се почувства излъган заради грешна цена на ден...то около 10-15 човека правят шмекерии и крадат или ни извиват ръцете да им изплащаме разликите....То не са размяна на етикети на такива с по-ниска цена...то не е скандали, че то нямало значение че на етикета пише шапки за 1.99лв...той видял че там имало един пакет със 400гр. филе елена за 20лв. и си го взел защото мислел че е 1.99 и не бил длъжен да погледне какво друго пише....нямате си на идея...скубещите от веригите са много повече от тези които биват ощетени от самите вериги волно или неволно...
                            Значи за теб е нормално, ако 10-15 индивида (нарочно не ги наричам човеци) се опитват да откраднат, магазините да крадат от всички свои клиенти.П.П.: До тук ми правеше добро впечатление с постовете си, но с този разочароваш..............
                            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                            Коментар


                              #74
                              Мен пък ме интересува с какви надценки работят големите вериги...Ще купуваме преди 5 години осветителни тела, бутон за вградено казанче и други дреболии. Избираме Практикер. Влизаме, засилваме се към осветителните тела и избираме най-евтините. Осветително тяло с 2 стъклени аплика, за две крушки - миньонки за 70 и няколко лева. След 2 месеца в брошурата на Практикер същите осветителни тела за 29 лева.Срещаме се с "униформен" в отдела за санитарна керамика. Обяснявам, че преди месец сме купили и монтирали вграденото казанче от ето този (показвам) модел. Сега искаме да купим бутон, Кой от тези (3 модела) бутони стават за този (показвам пак) модел вградено казанче. Униформеният убедително ми препоръчва много хубав модел за 110 лева, 2 степени - 3 и 9 литра. Другите бутони са по 99 лева. Купихме го. При монтажа на бутона се оказва, че не става... След около месец, пак съм в същият Практиер, вдигам скандал, искам си правилният бутон, нося си стария за да го върна, нося и касовата бележка. Отговарят ми: не можело да го върна, да си ми върнат парите и т.н. Голям цирк стана. В крайна сметка си тръгнах с нов единичен бутон (от онези по 99 лева), но вече на цена 49 лева. И то цена, която не беше промоционална.Значи тези изверги работят с 200-300% надценка. Предполагам, че мамят в оборотите и плащат неимоверно по-малки данъци, а остатъка го изнасят към кораба-майка...Та, казвам Ви, отдавна не съм ходил в Практикер...П.П. Служителите на тези вериги нямат стимул да работят, оставам с впечатлението, че голяма част от тях са пълни некадърници, които даже и за полицай не ги приемат... (да не се обиждат кадърните служители на посочените вериги, и честните редови полицаи)... И за това, ако имате въпроси - задавайте ги във форума, а не към служители с префърцунени табелки "продавач-консултант", защото част от тях не могат да различат фибран от латекс, или хич не са чували, че има няколко вида LCD матрици, според технологията на производство....П.П.2. Скоро ми препоръчаха да си купя определена марка безжичен рутер, щото работили безпроблемно с кабелната мрежа на точно определен ISP, на който съм абонат...

                              Коментар


                                #75
                                Още в самото начало си си го нахендрил като си влязал в Практикер.

                                Коментар

                                Working...
                                X