Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лъжите в магазините

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Не става дума за пакетирани и етикирани неща, а за опаковани и с обща цена на гондолата - яйца например. Случвало се е да има етикет на място 2.29, а на касата - 2,69. И идеята е - ако мине. Само не ми обяснявайте, че това е случайно, а оправданието е - Те евтините свършиха, колегите не са махнали етикета с цената, като са заредили скъпите. Хайде, бе, а защо никога не се случва обратното?Веднъж купувах щоколадови яица за племенниците и на касата сената се оказа съвсем друга. Върнах се и установих, че са сложили само скъпи на местата на евтините.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #47
      Не стига че ви правят и страхотни промоции: ами и сте недоволни, че понякога са объркали етикета с 10 стотинки (карфур, щанд за железария)
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #48
        Абре от толкова години има такива големи вериги - до сега като се грижат за клиента толкова е трябвало да се измисли как да не се получават тези неща.Като електронните етикети ,ама или мн пари им излиза да ги вкарат или така им отърва...
        Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
        Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
        Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

        Коментар


          #49
          Като ви чета мненията...все едно гледам един филм от който една реплика е станала култова за България..."Ама защо те мене ще ме цакат с топла бира?!?"Че има вериги в които се правят мизерии има...ама да изкарвате всички големи вериги са подготвили новата световна конспирация...и на мен ми се е случвало да се опитат така да ме минат...случвало се е и да се мина...но не вярвам да е умишлено...а и като го работя в момента знам, че не е...
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #50
            kiselo написа:
            Като ви чета мненията...все едно гледам един филм от който една реплика е станала култова за България..."Ама защо те мене ще ме цакат с топла бира?!?"Че има вериги в които се правят мизерии има...ама да изкарвате всички големи вериги са подготвили новата световна конспирация...и на мен ми се е случвало да се опитат така да ме минат...случвало се е и да се мина...но не вярвам да е умишлено...а и като го работя в момента знам, че не е...
            И Аз това се мъча да им обясня,ама не та не!

            Коментар


              #51
              Ако обичате да ви цакат, цакайте се. И аз обичам, когато някой друг се цака. на мен пък ми е писнало от "работяги", на които работата им е да сменят етикети, а те и това не могат да свършат като хората. На това отгоре претендират, че това им било работата, ама те не били виновни.
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                #52
                kiselo написа:
                Като ви чета мненията...все едно гледам един филм от който една реплика е станала култова за България..."Ама защо те мене ще ме цакат с топла бира?!?"Че има вериги в които се правят мизерии има...ама да изкарвате всички големи вериги са подготвили новата световна конспирация...и на мен ми се е случвало да се опитат така да ме минат...случвало се е и да се мина...но не вярвам да е умишлено...а и като го работя в момента знам, че не е...
                А, защо да ме цакат? Щото съм прост ли?Айде нЕма нужда!И не мога да разбера, защо ги защитавате... Онези, етикетаджиите за това са сложени - да си вършат работата.Няма да се оправим ей, м@йка му ст@ра...
                Alfa 159 SW 2.4 Ti
                Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                Коментар


                  #53
                  Ако един магазин иска да не стават такива ’случайности’ може да въведе правилото ако клиент намери разлика между етикета и маркираното на касата да получава продукта безплатно, за сметка на работника объркал етикета. Сигурен съм, че това ще повиши вниманието на работниците. Ама да се чудиш що не го въвеждат това...

                  Коментар


                    #54
                    ls1 написа:
                    Ако един магазин иска да не стават такива ’случайности’ може да въведе правилото ако клиент намери разлика между етикета и маркираното на касата да получава продукта безплатно, за сметка на работника объркал етикета. Сигурен съм, че това ще повиши вниманието на работниците. Ама да се чудиш що не го въвеждат това...
                    По закон, ако има 2 цени, получаваш продукта на по-евтината. Но извиненията винаги са: не можем да го продадем на по-евтината, защото в софтуера е на по-скъпата цена.
                    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                    Коментар


                      #55
                      Въпрос на политика на магазина. Аз затова казвам ’ако иска...’.

                      Коментар


                        #56
                        ls1 написа:
                        Въпрос на политика на магазина. Аз затова казвам ’ако иска...’.
                        Въпрос на политика на магазина е дали да спазва закона????
                        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                        Коментар


                          #57
                          VIT написа:
                          kiselo написа:
                          Като ви чета мненията...все едно гледам един филм от който една реплика е станала култова за България..."Ама защо те мене ще ме цакат с топла бира?!?"Че има вериги в които се правят мизерии има...ама да изкарвате всички големи вериги са подготвили новата световна конспирация...и на мен ми се е случвало да се опитат така да ме минат...случвало се е и да се мина...но не вярвам да е умишлено...а и като го работя в момента знам, че не е...
                          И Аз това се мъча да им обясня,ама не та не!
                          Аз се отказах да обяснявам. Българина все някой го цака с нещо, а всъщност други като него са виновни защото не са си свършили работата. А ако вземете стока от място с обозначена цена, а на касата излезе друга, Кауфланд например ви я таксуват на високата цена, а на информация ви връщат разликата. Само трябва да си го поискате. Нямате си представа колко хора си го искат. Както и левчето за чакане на опашка над 5 мин.
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            #58
                            ele написа:
                            ls1 написа:
                            Въпрос на политика на магазина. Аз затова казвам ’ако иска...’.
                            Въпрос на политика на магазина е дали да спазва закона????
                            Ако магазина реши политиката му да е ’сбъркана цена=безплатна стока’ не мисля че това нарушава закона.

                            Коментар


                              #59
                              ls1: Tи знаеш ли такъв магазин? Да ходя само от там да пазарувам.Yavor: Нищо чудно, че производителността в БГ е на толкова ниско ниво, след като има хора, които да смятат, че е ОК някой да не си върши работата. И още по лошо - ние трябва да търпим това, защото те били хора като нас. Всъщност те не са хора като мен, защото аз си върша работата както трябва. В края на краищата са виновни и преките им началници и така до края на веригата, защото явно те не си вършат работата да накарат персонала да работи както трябва. Все пак да попитам: Каква научна степен ти трябва, за да можеш да сменяш етикети ефективно, без да бъркаш или пропускаш??
                              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                              Коментар


                                #60
                                Аз не знам да има такъв магазин. Просто казах, че ако магазините са искренни в усилието си да няма такива грешки ще въведат това правило. Те нищо не губят, защото е за сметка на сбъркалия работник. Напротив, магазина даже ще спечели реноме. Но щом не го правят това, значи гледат далаверката от ’грешките’.

                                Коментар

                                Working...
                                X