Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лъжите в магазините

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Според мен пък е МИТ, че е МИТ! По този начин все те са на печалба и от клиентите и от служителите си. Айде не ми ги хвалете!Когато има желание -има и начин.
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #32
      Мит е, че в големите вериги нещо става случайно и хаотично! Ако някой служител допусне такава грешка, излита като костилка от г*з!В тези магазини даже фразите на персонала за заучени и репетирани, няма нищо случайно. Все пак, не става дума за квартален магазин...Иначе казано, системата на пазаруване е "Кьорав карти не играе"!
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #33
        Jimy написа:
        Със сигурност се получават и грешки, но масовата практика е да те прецакат!Искам да ви обърна внимание и за още нещо, когато купувате промишлени стоки и най-вече дрешки и обувки. Не винаги отстъпката от 30-40% е реална, напротив! На самия етикет е залепена висока цена , примерно 35% над нормалната, като именно тя е задраскана и се обявява намаление не повече от 30% ! И реално се получава, че не само не е по-евтино , а напротив по-скъпо е с тая промоцийка дето се рекламира със сочни и големи цифри! Това съм го забелязал не веднъж и съм сигурен, че съществува като манипулация на клиентите.
        Ако си сигурен в това, което казваш, би трябвало да уведомиш КЗП, защото според Чл. 65. (1) Всяко съобщение за намаление на цените трябва да съдържа старата цена, която търговецът е прилагал през определен период преди датата, от която влиза в сила намалението на цената. (2) Стара цена е цената, която търговецът е прилагал през период, не по-кратък от един месец преди датата на намалението на цените.
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #34
          Във връзка с горния пост, LIDL също са големи мошенници, цяла година една консерва риба е 1.49лв и после излиза на промоция от 1.99лв намалена на 1.49лв. което си е чиста лъжа.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #35
            Естествебно че са мошеници лигъл. Загледай се в сроковете на годност на стоките им (колбасите особено). Масово са изтичащи до 1-2 месеца, доста често и по-малко остава.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #36
              И кое му е мошеничеството на това да продаваш продукт, който ще изтече след 2 месеца?!

              Коментар


                #37
                Нищо, ако цената му беше "промоционална". Но си прав де. Нямам оправдание в случая за обидата към лигъл, но пък няма и да се извиня.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #38
                  В общи линии както казах по-рано и един колега също - Кьорав карти не играе!

                  Коментар


                    #39
                    coolboby написа:
                    В общи линии както казах по-рано и един колега също - Кьорав карти не играе!
                    Така де, така. Ще те изчакам и теб да пуснеш тема как накой и някъде те е прецакал! Или е пробутал на майка ти или на баща ти някой "изгоден " тарифен план...Тоталната липса на ХРИСТИЯНСКИ морал е крещяща в ежедневието ни. Знаеш ли каква е основната разлика между еврейския и християнския морал? И защо един велик човек е казал, че народите се мразят помежду си, а всички заедно мразят едни конкретни? А?!
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #40
                      Не знам как е в хранителните вериги ,но при нас това не се прави целенасочено! Клиента е винаги прав! Казвам че това е от немарливост на персонала,сменят хиляди етикети ежедневно и пропускат. Винаги може да върнете стоката. щом не Ви усторйва цената,дори да е и след 2-3 дни,това не е проблем.И не се карайте с персонала ,те нямат вина за случващото се!

                      Коментар


                        #41
                        VIT написа:
                        Не знам как е в хранителните вериги ,но при нас това не се прави целенасочено! Клиента е винаги прав! Казвам че това е от немарливост на персонала,сменят хиляди етикети ежедневно и пропускат. Винаги може да върнете стоката. щом не Ви усторйва цената,дори да е и след 2-3 дни,това не е проблем.И не се карайте с персонала ,те нямат вина за случващото се!
                        Един път казваш, че е поради немарливост на персонала, после, че персоналът не е виновен - последно???
                        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                        Коментар


                          #42
                          ele написа:
                          VIT написа:
                          Не знам как е в хранителните вериги ,но при нас това не се прави целенасочено! Клиента е винаги прав! Казвам че това е от немарливост на персонала,сменят хиляди етикети ежедневно и пропускат. Винаги може да върнете стоката. щом не Ви усторйва цената,дори да е и след 2-3 дни,това не е проблем.И не се карайте с персонала ,те нямат вина за случващото се!
                          Един път казваш, че е поради немарливост на персонала, после, че персоналът не е виновен - последно???
                          Да нямат вина,защо вършат хиляди неща! Зареждане,смяна на етикети,трансфери облужване на клиенти и др.Който не е работил в такава среда няма как да разбере. Преди бях от другата старан и мислех като Вас.

                          Коментар


                            #43
                            След като отговорността да сменят етикетите е на персонала, вината за несменени такива също е на персонала. Все едно аз да не си свърша работата и да претендирам, че за несвършената работа вината не е моя. И това ми мнение няма нищо общо с това от коя страна съм - всеки е и от страната на носещ отговорност в работата си човек.
                            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                            Коментар


                              #44
                              @Ele,Ако е персонално да, но тук говорим за много хора които вършат едно и също. Не сметям повече да споря с "радио" като теб, ти винаги знаеш и си прав!Забрави за темата повече. Като искате ходете и се карайте и си образувайте нерви.

                              Коментар


                                #45
                                VIT написа:
                                Като искате ходете и се карайте и си образувайте нерви.
                                Всъщност това е начина!Като си купувам нещо, то искам да отговаря на критериите, заради които съм го взел. Било то като цена, срок на годност и т.н. И ми е все тая, кой по веригата се е издънил.Нека сто души да изреват на касата, нищо, че касиерката не е виновна, та да видим дали няма да има ефект. :P
                                Alfa 159 SW 2.4 Ti
                                Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                                "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                                Коментар

                                Working...
                                X