kiro_of_the_day написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как е правилно да се направи обратен завой?
Collapse
X
-
Immortal написа:Ключовата дума е "двупосочно" движение. Ако имаме повече от една лента за движение в една посока, а по средата - двойна непрекъсната или мантинела - то пътят не е двупосочен.Brava 1.6 16V 103hp
Коментар
-
steven написа:Immortal написа:Ключовата дума е "двупосочно" движение. Ако имаме повече от една лента за движение в една посока, а по средата - двойна непрекъсната или мантинела - то пътят не е двупосочен.
Коментар
-
Добре е било написано едно време, но не си прав за пътя, никъдя не пише нещо такова. http://www.mvr.bg/NR/rdonlyres/5279C...521/0/ZDVP.pdf§ 6. По смисъла на този закон: 1. "Път" е всяка земна площ или съоръжение, предназначени или обикновеноизползвани за движение на пътни превозни средства или на пешеходци. Към пътищата сеприравняват и улиците. 2. "Пътна лента" е надлъжна част от пътя, очертана или не с маркировка иосигуряваща движението на недвуколесни пътни превозни средства в една посока едно следдруго. 3. "Платно за движение" е общата широчина на пътните ленти. Пътят може да иманяколко платна за движение, видимо отделени едно от друго.4. "Граница на платното за движение" е линията, очертана или не с пътна маркировка, която отделя платното за движение от другите конструктивни елементи на пътното платно - банкет, тротоар, лента за принудително спиране и други. Линията, с която се очертава "BUS"-лентата, също е граница на платното за движение. 5. "Пътен банкет" е надлъжна част от пътя, ограничаваща платното за движение. Банкетът може да бъде укрепен или неукрепен. 6. "Тротоар" е изградена, оградена или очертана с пътна маркировка надлъжна част отпътя, ограничаваща платното за движение и предназначена само за движение на пешеходци. 7. "Пътно платно" е общата широчина на банкетите, тротоарите, платното задвижение и островите на платното за движениеЗакон написа:52. (нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) "Автомагистрала" е автомобилен път, който необслужва пряко прилежащата територия, предназначен е за високи скорости при специалниправила за движение, с разделени платна за движение в двете посоки, не пресича пътища, железопътни и трамвайни линии и пешеходни пътеки на едно ниво и е обозначен със знаци заавтомагистрала.Правилник написа:12. "Автомагистрала" е път, на който действат специални правила за движение; не сепресича на едно ниво с други пътища, железопътни и трамвайни линии; има самостоятелниплатна за движение във всяка посока; не обслужва крайпътни територии и е обозначен съссъответни пътни знациBrava 1.6 16V 103hp
Коментар
-
раslonikon написа:аз пък винаги съм се чудел за друго - ако аз правя ляв завой, а някой прави десен за да влезем в трилентов път, трябва ли пак да го чакам, след като за всеки си има лента? наясно съм, че ако се блъснем аз съм виновен, но просто ми писна да ми свиркат, все едно че няма цяла лента между нас.
Коментар
-
DogForLife написа:kiro_of_the_day написа:DogForLife написа:П.С. По спомен там въобще нямаш право на обратен, тъй като светофара е за наляво,направо и надясно..самите светлини са означени.Но тъй като сме в България и през ливадата да направиш обратен няма да се трогне никойVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
ogi28b написа:slonikon написа:аз пък винаги съм се чудел за друго - ако аз правя ляв завой, а някой прави десен за да влезем в трилентов път, трябва ли пак да го чакам, след като за всеки си има лента? наясно съм, че ако се блъснем аз съм виновен, но просто ми писна да ми свиркат, все едно че няма цяла лента между нас.Чл. 46. (1) На кръстовище се завива наляво по най-краткия път............(2) При завиване надясно пътните превозни средства трябва да се движат възможно най-вдясно на платното за движение.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
ogi28b написа:раslonikon написа:аз пък винаги съм се чудел за друго - ако аз правя ляв завой, а някой прави десен за да влезем в трилентов път, трябва ли пак да го чакам, след като за всеки си има лента? наясно съм, че ако се блъснем аз съм виновен, но просто ми писна да ми свиркат, все едно че няма цяла лента между нас.
Коментар
-
Stefanaki написа:Не е съвсем така. В закона/листовките е описана сутиация само при двупосочен път с по една лента за движение. В този случай лявозавиващия е задължен да пропусне дяснозавиващия. В случая описан от колегата slonikon е възможно едновременно движение на ляво- и дяснозавиващите ППС като се спазват изискванията вЧл. 46. (1) На кръстовище се завива наляво по най-краткия път............(2) При завиване надясно пътните превозни средства трябва да се движат възможно най-вдясно на платното за движение.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Stefanaki написа:ogi28b написа:slonikon написа:аз пък винаги съм се чудел за друго - ако аз правя ляв завой, а някой прави десен за да влезем в трилентов път, трябва ли пак да го чакам, след като за всеки си има лента? наясно съм, че ако се блъснем аз съм виновен, но просто ми писна да ми свиркат, все едно че няма цяла лента между нас.Чл. 46. (1) На кръстовище се завива наляво по най-краткия път............(2) При завиване надясно пътните превозни средства трябва да се движат възможно най-вдясно на платното за движение.
Коментар
-
ogi28b написа:Stefanaki написа:ogi28b написа:slonikon написа:аз пък винаги съм се чудел за друго - ако аз правя ляв завой, а някой прави десен за да влезем в трилентов път, трябва ли пак да го чакам, след като за всеки си има лента? наясно съм, че ако се блъснем аз съм виновен, но просто ми писна да ми свиркат, все едно че няма цяла лента между нас.Чл. 46. (1) На кръстовище се завива наляво по най-краткия път............(2) При завиване надясно пътните превозни средства трябва да се движат възможно най-вдясно на платното за движение.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:ogi28b написа:slonikon написа:аз пък винаги съм се чудел за друго - ако аз правя ляв завой, а някой прави десен за да влезем в трилентов път, трябва ли пак да го чакам, след като за всеки си има лента? наясно съм, че ако се блъснем аз съм виновен, но просто ми писна да ми свиркат, все едно че няма цяла лента между нас.Чл. 46. (1) На кръстовище се завива наляво по най-краткия път............(2) При завиване надясно пътните превозни средства трябва да се движат възможно най-вдясно на платното за движение.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар