Здравейте колеги, как според Вас е правилно да се направи обратен ляв завой в случая?1. по процепа през които минават тролейтеили 2. след като се подмине светофара и на самия булевард се направи завояП.П. Това е кръстовището на бул. България и бул. Гешов
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как е правилно да се направи обратен завой?
Collapse
X
-
Не знам как е правилно, но го прави както правят всички и няма да имаш проблеми,а именно - минавай си по пътя на тролеите. Първо аз не виждам знак който да забранява това,второ, аз съм минавал много пъти оттам, а от другата страна често стоят полицаи.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
-
trace написа:Не знам как е правилно, но го прави както правят всички и няма да имаш проблеми,а именно - минавай си по пътя на тролеите. Първо аз не виждам знак който да забранява това,второ, аз съм минавал много пъти оттам, а от другата страна често стоят полицаи.
Коментар
-
Ако "процепа" за тролеите не е обозначен като "BUS" -лента, няма какво да те спира да минеш през него. Вторият вариант също не е забранен, така че ти решаваш от къде да минеш. Ако си с голяма машина, няма да успееш да завиеш през процепа :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
dikanio написа:Dido_Lyubenov написа:Ако си с голяма машина, няма да успееш да завиеш през процепа :D
Коментар
-
Специално там според мен трябва да се прави след светофара.Наредил си се за ляв завой, тръгваш и група глупаци които се опитват да направят обратен там, тъй като завоя е прекалено остър, бавят цялото изтегляне на светофара.Продължаваш си и след светофара си правиш обратния без да възпрепятстваш останалите участници в движението.Този въпросен процеп е САМО за тролейбусите.Дори само като погледнеш снимката трябва да ти става ясно.Освен това доколкото ми е известно обратен завой се прави след "центъра" на кръстовището а не преди това.П.С. По спомен там въобще нямаш право на обратен, тъй като светофара е за наляво,направо и надясно..самите светлини са означени.Но тъй като сме в България и през ливадата да направиш обратен няма да се трогне никой4 бири и турбината да свири
Коментар
-
dikanio написа:Dido_Lyubenov написа:Ако си с голяма машина, няма да успееш да завиеш през процепа :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
DogForLife написа:П.С. По спомен там въобще нямаш право на обратен, тъй като светофара е за наляво,направо и надясно..самите светлини са означени.Но тъй като сме в България и през ливадата да направиш обратен няма да се трогне никойVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
аз пък винаги съм се чудел за друго - ако аз правя ляв завой, а някой прави десен за да влезем в трилентов път, трябва ли пак да го чакам, след като за всеки си има лента? наясно съм, че ако се блъснем аз съм виновен, но просто ми писна да ми свиркат, все едно че няма цяла лента между нас.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:аз пък винаги съм се чудел за друго - ако аз правя ляв завой, а някой прави десен за да влезем в трилентов път, трябва ли пак да го чакам, след като за всеки си има лента? наясно съм, че ако се блъснем аз съм виновен, но просто ми писна да ми свиркат, все едно че няма цяла лента между нас.kiro_of_the_day написа:DogForLife написа:П.С. По спомен там въобще нямаш право на обратен, тъй като светофара е за наляво,направо и надясно..самите светлини са означени.Но тъй като сме в България и през ливадата да направиш обратен няма да се трогне никойОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Обратен завой е разрешен винаги, когато не е забранен със съответния знак.Една граматична грешка в ЗДвП и неправилно тълкуване на неясното изречение води до това, 90% от инструкторите, катаджиите и водачите да твърдят, че при ляв завой трябва да влезеш в най-дясната лента (ако пътя е многолентов). А това не е така.Ти си влизаш в най-лявата, който си завива отсреща и завива надясно, си завива по най-дясната и така е правилно. Чл.36 (2) При завиване наляво за навлизане в път с двупосочно движение водачът на пътното превозно средство завива така, че да навлезе по възможно най-краткия път в дясната част на платното за движение.Ключовата дума е "двупосочно" движение. Ако имаме повече от една лента за движение в една посока, а по средата - двойна непрекъсната или мантинела - то пътят не е двупосочен. Малко неразбираемо е написан този член, и дори катаджии се бъркат. Но съм говорил с такива, които тълкуват члена правилно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар