Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ауди или Бмв

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Ми, то вече опира до конкретен екземпляр - която намериш по-запазена.Може и ’525d’!Да не отварям тема за бензин на газ

    Коментар


      #77
      само дизел.за 525. 163 команрела несъм чул нищо добро,къв разход дава спрямо тдса на който 10 нему мърдат
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #78
        А бензин на газ?
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #79
          Аз пък съм чувал за хронични проблеми с дюзите при 3.0 дизел - за 184/193к.с. говоря След това са скоростите Общо взето 3.0 дизел е най-удачен вариант, особено за 5-ца.НО за разход под 10л. в града можеш да забравиш.....П.П.По принцип, по-евтино возене от бензин на газ няма как да намериш.Държиш на дизела, заради служебните разходи ли? Няма ли да стане с газ?

          Коментар


            #80
            няма служебна газ :D трябва да е дизел
            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

            Коментар


              #81
              Kuku написа:
              Аз пък съм чувал за хронични проблеми с дюзите при 3.0 дизел - за 184/193к.с. говоря След това са скоростите Общо взето 3.0 дизел е най-удачен вариант, особено за 5-ца.НО за разход под 10л. в града можеш да забравиш.....
              но 330 ще даде 8 а 320 към 6 и ако е автомат макс 7
              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

              Коментар


                #82
                За градско ли говорим? Това е по-скоро извънградски раход....

                Коментар


                  #83
                  мешано
                  Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                  Коментар


                    #84
                    danzel-jtd написа:
                    нафтата е служебна,да.не си помислиш че съм милионер.Но мисля и за след време когато няма да е вече служебна.
                    Служебна нафта а се чудиш какъв двигател да си вземеш.Ама ти вярно ли?А когато вече не е служебна, то ще навърташ по-малко километри и пак стигаш до там, че разхода ти за гориво ще ти е по-малко от 1/3 от общия разход за автомобила. И това дали ще ти харчи с 1 литър отгоре няма въобще да те интересува, според мен.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #85
                      ВО е прав.На служебна нафта - кво ти пука разхода.После на лични разноски ще имаш в пъти по-малък пробег и няма да усещаш разликата

                      Коментар


                        #86
                        не се бях замислял ,така е,но когато съм почивка доста се возя такаче ... пак опирам на 320 :Д
                        Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                        Коментар


                          #87
                          danzel-jtd написа:
                          не се бях замислял ,така е
                          Единствената разлика от начало на 3 литровия дизел ще ти е за задни гуми.Но предвид, че няма да плащаш гориво, ще си начешеш крастата и в последствие, когато вече си плащаш горивото, задните гуми ще оцеляват.А повярвай първите няколко месеца като усетиш как се управлява 3 литров дизел на задно, ще прежалиш един комплект гуми със сигурност.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #88
                            сигорен съм че си прав има ли нещо специфично в този двигател за което трябва да се оглежда човек?
                            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                            Коментар


                              #89
                              danzel-jtd написа:
                              сигорен съм че си прав има ли нещо специфично в този двигател за което трябва да се оглежда човек?
                              Ами като всеки друг дизел. Трябва да работи добре и без никакви паразитни шумове.И през ауспуха колкото и да го звериш не трябва да виждаш никакви димки.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #90
                                дори и ако няма катализатор ли
                                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                                Коментар

                                Working...
                                X