=Rudi= написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ауди или Бмв
Collapse
X
-
danzel-jtd написа:Immortal написа:То тук стана малко въпрос на предпочитания И аз съм за БМВ, щото по-ме кефи.Обаче предполагам, че човека пита за малко повече технически данни, плюсове и минуси на двата автомобила?EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
На 2.0 TDI проблема са дюзите. Доста често имат проблеми с тях, макар че съм говорил с хора с А3-ки 2.0 TDI и никой не се е оплакал. Отделно не съм чувал някой да се е оплаквал от разход на масло .На моята бомба-дюза маслото не спада и с милиметър за 12-3 хил. километра. Пеперудките при БМВ-то и те не са болка за умиране. Махаш ги още в начлото за 100-150лв и забравяш за тях.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Re: Ауди или Бмв
Kuku написа:danzel-jtd написа:Ауди а3 2.0 тди 140 коня или Бмв е46 2.0 дизел автомат 150 коняКое е за предпочитане според вас?Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
1. БМВ си е БМВ!2. Задно, задно, но ако е с блокиращ диференциал и хубави гуми през Зимана си драпа и върви, а предното върти гуми и едва помръдва.3. Автоматичната скоростна кутия, ако е добра е просто незаменима екстра. Освен, че дава лукс за пътниците (няма го това покланяне като при ръчната) през Зимата е по-малко вероятно да се окопаеш, защото между водача и гумите има компютър, който да коригира евентуални грешки. Всички двигателите вграждани в BMW E46 са с ангренажна верига, която безпроблемно издържа до 250 - 300 000км. Ако тя е с изтекъл ресурс и от двигателя се чува характерно "тракане" и "почукване" - веригата и прилежащите и обтегачи са за смяна. Преди покупка се вслушай в звука на двигателя при отворен капак.Автоматичните скорости Е46 рядко създават проблеми. Трябва да се следи състоянието на муфите на карданния вал, защото амортизирането на тези детайли обикновено повлича след себе си други възли от силовото предаване.Антикорозионното покритие е перфектно, но Е46 от първите години на производство, не е изключено да се появи корозия при опорните точки на задните амортисьори. При оглед, тези места трябва задължително да се проверят. Проблеми с опорите могат да се появят и поради използването на по-твърди пружини и амортисьори.Алуминиевите носачи с капсуловани шарнири не издържат много дълго по "хубавите" български пътища (около 50 - 60 000км.) и смяната им не е евтина. Проблемен възел при Е46 е кормилната рейка, която в български условия започва да потропва още след 30-40 хил. км.Качеството на използваните в интериора материали е на много високо ниво и не отстъпва по нищо на материалите използвани в по-скъпите автомобилите от най-ново поколение. Дори след 10 годишна експлоатация, трудно ще се откриеш тропане или скърцане по таблото или останалите елементи от вътрешното оформление. Текстилните материали използвани за седалките също са с много добро качество и износванията по тях трябва да ти подскажат, че автомобила е на сериозни километри. Третата серия на BMW винаги се е славила със страхотното си управление и изключително директен волан. Окачването на автомобила също е елемент допринасящ за доброто му пътно поведение. Возията е стегната, но не твърда и поглъща отлично неравностите. Стабилизиращата програма също позволява известни грешки и нежно се намесва, когато положението стане "напечено". Първите модели Е46 са със система ASC, която по-късно е заменена с по-усъвършенстваната динамична система за стабилност DSC. Все пак винаги трябва да се съобразяваш с условията на пътя и не разчитай само на системите за стабилност и сцепление, колкото и да са усъвършенствани.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
nikolovvd написа:1. БМВ си е БМВ!2. Задно, задно, но ако е с блокиращ диференциал и хубави гуми през Зимана си драпа и върви, а предното върти гуми и едва помръдва.3. Автоматичната скоростна кутия, ако е добра е просто незаменима екстра. Освен, че дава лукс за пътниците (няма го това покланяне като при ръчната) през Зимата е по-малко вероятно да се окопаеш, защото между водача и гумите има компютър, който да коригира евентуални грешки. Всички двигателите вграждани в BMW E46 са с ангренажна верига, която безпроблемно издържа до 250 - 300 000км. Ако тя е с изтекъл ресурс и от двигателя се чува характерно "тракане" и "почукване" - веригата и прилежащите и обтегачи са за смяна. Преди покупка се вслушай в звука на двигателя при отворен капак.Автоматичните скорости Е46 рядко създават проблеми. Трябва да се следи състоянието на муфите на карданния вал, защото амортизирането на тези детайли обикновено повлича след себе си други възли от силовото предаване.Антикорозионното покритие е перфектно, но Е46 от първите години на производство, не е изключено да се появи корозия при опорните точки на задните амортисьори. При оглед, тези места трябва задължително да се проверят. Проблеми с опорите могат да се появят и поради използването на по-твърди пружини и амортисьори.Алуминиевите носачи с капсуловани шарнири не издържат много дълго по "хубавите" български пътища (около 50 - 60 000км.) и смяната им не е евтина. Проблемен възел при Е46 е кормилната рейка, която в български условия започва да потропва още след 30-40 хил. км.Качеството на използваните в интериора материали е на много високо ниво и не отстъпва по нищо на материалите използвани в по-скъпите автомобилите от най-ново поколение. Дори след 10 годишна експлоатация, трудно ще се откриеш тропане или скърцане по таблото или останалите елементи от вътрешното оформление. Текстилните материали използвани за седалките също са с много добро качество и износванията по тях трябва да ти подскажат, че автомобила е на сериозни километри. Третата серия на BMW винаги се е славила със страхотното си управление и изключително директен волан. Окачването на автомобила също е елемент допринасящ за доброто му пътно поведение. Возията е стегната, но не твърда и поглъща отлично неравностите. Стабилизиращата програма също позволява известни грешки и нежно се намесва, когато положението стане "напечено". Първите модели Е46 са със система ASC, която по-късно е заменена с по-усъвършенстваната динамична система за стабилност DSC. Все пак винаги трябва да се съобразяваш с условията на пътя и не разчитай само на системите за стабилност и сцепление, колкото и да са усъвършенствани.Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
БМВ...Аудито на визия ме кефи повече, но съм преследвал такова на няколко пъти и уж 140 коня пък със стилото го стигам и му дишам във вратлето...т.е. не върви като 140 коньова кола...дизелова при това...ама то това като всички аудита със 6 скорости...супер скопена работа...Други дефекти и глупости по колата незнам... Аз бих предпочел БМВ-тоRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:БМВ...Аудито на визия ме кефи повече, но съм преследвал такова на няколко пъти и уж 140 коня пък със стилото го стигам и му дишам във вратлето...т.е. не върви като 140 коньова кола...дизелова при това...ама то това като всички аудита със 6 скорости...супер скопена работа...Други дефекти и глупости по колата незнам... Аз бих предпочел БМВ-тоFiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
kiselo написа:Не съм мапнат и аз бях доста изненадан, но...факт...а настъпвахме до колкото може...т.е. 200+...Иначе съм винаги готов да се пробваме отново защото наистина останах доста учуден...Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
nikolovvd написа:1. БМВ си е БМВ!2. Задно, задно, но ако е с блокиращ диференциал и хубави гуми през Зимана си драпа и върви, а предното върти гуми и едва помръдва.3. Автоматичната скоростна кутия, ако е добра е просто незаменима екстра. Освен, че дава лукс за пътниците (няма го това покланяне като при ръчната) през Зимата е по-малко вероятно да се окопаеш, защото между водача и гумите има компютър, който да коригира евентуални грешки. Всички двигателите вграждани в BMW E46 са с ангренажна верига, която безпроблемно издържа до 250 - 300 000км. Ако тя е с изтекъл ресурс и от двигателя се чува характерно "тракане" и "почукване" - веригата и прилежащите и обтегачи са за смяна. Преди покупка се вслушай в звука на двигателя при отворен капак.Автоматичните скорости Е46 рядко създават проблеми. Трябва да се следи състоянието на муфите на карданния вал, защото амортизирането на тези детайли обикновено повлича след себе си други възли от силовото предаване.Антикорозионното покритие е перфектно, но Е46 от първите години на производство, не е изключено да се появи корозия при опорните точки на задните амортисьори. При оглед, тези места трябва задължително да се проверят. Проблеми с опорите могат да се появят и поради използването на по-твърди пружини и амортисьори.Алуминиевите носачи с капсуловани шарнири не издържат много дълго по "хубавите" български пътища (около 50 - 60 000км.) и смяната им не е евтина. Проблемен възел при Е46 е кормилната рейка, която в български условия започва да потропва още след 30-40 хил. км.Качеството на използваните в интериора материали е на много високо ниво и не отстъпва по нищо на материалите използвани в по-скъпите автомобилите от най-ново поколение. Дори след 10 годишна експлоатация, трудно ще се откриеш тропане или скърцане по таблото или останалите елементи от вътрешното оформление. Текстилните материали използвани за седалките също са с много добро качество и износванията по тях трябва да ти подскажат, че автомобила е на сериозни километри. Третата серия на BMW винаги се е славила със страхотното си управление и изключително директен волан. Окачването на автомобила също е елемент допринасящ за доброто му пътно поведение. Возията е стегната, но не твърда и поглъща отлично неравностите. Стабилизиращата програма също позволява известни грешки и нежно се намесва, когато положението стане "напечено". Първите модели Е46 са със система ASC, която по-късно е заменена с по-усъвършенстваната динамична система за стабилност DSC. Все пак винаги трябва да се съобразяваш с условията на пътя и не разчитай само на системите за стабилност и сцепление, колкото и да са усъвършенствани.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар