Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ауди или Бмв

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    =Rudi= написа:
    Интересно ми е, че щом някой отвори приказка за БМВ, в някоя тема, и веднага следват мненията с притесненията за задното.
    Мда - лично това за мен е най - големия кукур на италианските коли - с предно са.......
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      #17
      danzel-jtd написа:
      Immortal написа:
      То тук стана малко въпрос на предпочитания И аз съм за БМВ, щото по-ме кефи.Обаче предполагам, че човека пита за малко повече технически данни, плюсове и минуси на двата автомобила?
      уж съм запознат но който знае нещо интересно за двата модела да сподели
      Аз знам много интересни неща и за двата конкретни двигателя и ако досега си бил с Фиат уверявам те,че и двете не са за теб.Т.е,ако разполагаш с много пари за поддръжката им и двата са за теб.Конкретно БМВ 150 коньовия мотор има едни така наречени "пеперудки" на всмукателния колектор,които са аналогични на ЕЖР-а т.е не вършат никаква работа,а само вредят.С времето болтчетата на клапите се развиват и попадат през клапаните в цилиндъра.Става манджа с грозде-пробити бутала,надрани цилиндри,главата и тя заминава,но по-рядко.В БМВ форума има много интерсни четива за тоя мотор .Аудито пък с неговата "бомба-дюза е капризно откъм гориво.Също тези мотори имат хроничен глад за масло.То не че почти всеки 16 клапанов мотор няма в повече в сравнвние с един 8 клапанов.Все пак е много по-трудно да уплътниш 16 дупки работещи в естремни условия отколкото 8.Но няма как това е бъдещето на колите еднодневки.Все пак от двете коли и аз съм за БМВ-то особенно,ако някой маниак си е поиграл и е махнал въпросните "пеперудки".
      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

      Коментар


        #18
        Въпреки че карам ауди, вземи си БМВ. В задното е истината .

        Коментар


          #19
          Re: Ауди или Бмв

          danzel-jtd написа:
          Ауди а3 2.0 тди 140 коня или Бмв е46 2.0 дизел автомат 150 коняКое е за предпочитане според вас?
          А каква ти е идеята за тия коли? Защо точно една от тях искаш?

          Коментар


            #20
            На 2.0 TDI проблема са дюзите. Доста често имат проблеми с тях, макар че съм говорил с хора с А3-ки 2.0 TDI и никой не се е оплакал. Отделно не съм чувал някой да се е оплаквал от разход на масло .На моята бомба-дюза маслото не спада и с милиметър за 12-3 хил. километра. Пеперудките при БМВ-то и те не са болка за умиране. Махаш ги още в начлото за 100-150лв и забравяш за тях.
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #21
              Re: Ауди или Бмв

              Kuku написа:
              danzel-jtd написа:
              Ауди а3 2.0 тди 140 коня или Бмв е46 2.0 дизел автомат 150 коняКое е за предпочитане според вас?
              А каква ти е идеята за тия коли? Защо точно една от тях искаш?
              защото за 12 000 лв тези най-ми допадат.И двете коли са хвалени от приятелите ми,и съм изчел доста неща за тях и мисля че са добър избор,особенно ако бмв е купе :D а аудито с голямата решетка :D
              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

              Коментар


                #22
                1. БМВ си е БМВ!2. Задно, задно, но ако е с блокиращ диференциал и хубави гуми през Зимана си драпа и върви, а предното върти гуми и едва помръдва.3. Автоматичната скоростна кутия, ако е добра е просто незаменима екстра. Освен, че дава лукс за пътниците (няма го това покланяне като при ръчната) през Зимата е по-малко вероятно да се окопаеш, защото между водача и гумите има компютър, който да коригира евентуални грешки. Всички двигателите вграждани в BMW E46 са с ангренажна верига, която безпроблемно издържа до 250 - 300 000км. Ако тя е с изтекъл ресурс и от двигателя се чува характерно "тракане" и "почукване" - веригата и прилежащите и обтегачи са за смяна. Преди покупка се вслушай в звука на двигателя при отворен капак.Автоматичните скорости Е46 рядко създават проблеми. Трябва да се следи състоянието на муфите на карданния вал, защото амортизирането на тези детайли обикновено повлича след себе си други възли от силовото предаване.Антикорозионното покритие е перфектно, но Е46 от първите години на производство, не е изключено да се появи корозия при опорните точки на задните амортисьори. При оглед, тези места трябва задължително да се проверят. Проблеми с опорите могат да се появят и поради използването на по-твърди пружини и амортисьори.Алуминиевите носачи с капсуловани шарнири не издържат много дълго по "хубавите" български пътища (около 50 - 60 000км.) и смяната им не е евтина. Проблемен възел при Е46 е кормилната рейка, която в български условия започва да потропва още след 30-40 хил. км.Качеството на използваните в интериора материали е на много високо ниво и не отстъпва по нищо на материалите използвани в по-скъпите автомобилите от най-ново поколение. Дори след 10 годишна експлоатация, трудно ще се откриеш тропане или скърцане по таблото или останалите елементи от вътрешното оформление. Текстилните материали използвани за седалките също са с много добро качество и износванията по тях трябва да ти подскажат, че автомобила е на сериозни километри. Третата серия на BMW винаги се е славила със страхотното си управление и изключително директен волан. Окачването на автомобила също е елемент допринасящ за доброто му пътно поведение. Возията е стегната, но не твърда и поглъща отлично неравностите. Стабилизиращата програма също позволява известни грешки и нежно се намесва, когато положението стане "напечено". Първите модели Е46 са със система ASC, която по-късно е заменена с по-усъвършенстваната динамична система за стабилност DSC. Все пак винаги трябва да се съобразяваш с условията на пътя и не разчитай само на системите за стабилност и сцепление, колкото и да са усъвършенствани.
                Няма начин да няма начин!

                Коментар


                  #23
                  nikolovvd написа:
                  1. БМВ си е БМВ!2. Задно, задно, но ако е с блокиращ диференциал и хубави гуми през Зимана си драпа и върви, а предното върти гуми и едва помръдва.3. Автоматичната скоростна кутия, ако е добра е просто незаменима екстра. Освен, че дава лукс за пътниците (няма го това покланяне като при ръчната) през Зимата е по-малко вероятно да се окопаеш, защото между водача и гумите има компютър, който да коригира евентуални грешки. Всички двигателите вграждани в BMW E46 са с ангренажна верига, която безпроблемно издържа до 250 - 300 000км. Ако тя е с изтекъл ресурс и от двигателя се чува характерно "тракане" и "почукване" - веригата и прилежащите и обтегачи са за смяна. Преди покупка се вслушай в звука на двигателя при отворен капак.Автоматичните скорости Е46 рядко създават проблеми. Трябва да се следи състоянието на муфите на карданния вал, защото амортизирането на тези детайли обикновено повлича след себе си други възли от силовото предаване.Антикорозионното покритие е перфектно, но Е46 от първите години на производство, не е изключено да се появи корозия при опорните точки на задните амортисьори. При оглед, тези места трябва задължително да се проверят. Проблеми с опорите могат да се появят и поради използването на по-твърди пружини и амортисьори.Алуминиевите носачи с капсуловани шарнири не издържат много дълго по "хубавите" български пътища (около 50 - 60 000км.) и смяната им не е евтина. Проблемен възел при Е46 е кормилната рейка, която в български условия започва да потропва още след 30-40 хил. км.Качеството на използваните в интериора материали е на много високо ниво и не отстъпва по нищо на материалите използвани в по-скъпите автомобилите от най-ново поколение. Дори след 10 годишна експлоатация, трудно ще се откриеш тропане или скърцане по таблото или останалите елементи от вътрешното оформление. Текстилните материали използвани за седалките също са с много добро качество и износванията по тях трябва да ти подскажат, че автомобила е на сериозни километри. Третата серия на BMW винаги се е славила със страхотното си управление и изключително директен волан. Окачването на автомобила също е елемент допринасящ за доброто му пътно поведение. Возията е стегната, но не твърда и поглъща отлично неравностите. Стабилизиращата програма също позволява известни грешки и нежно се намесва, когато положението стане "напечено". Първите модели Е46 са със система ASC, която по-късно е заменена с по-усъвършенстваната динамична система за стабилност DSC. Все пак винаги трябва да се съобразяваш с условията на пътя и не разчитай само на системите за стабилност и сцепление, колкото и да са усъвършенствани.
                  много добре казано но нека се съсредотичим върху 2.0 150 феслифт
                  Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                  Коментар


                    #24
                    БМВ...Аудито на визия ме кефи повече, но съм преследвал такова на няколко пъти и уж 140 коня пък със стилото го стигам и му дишам във вратлето...т.е. не върви като 140 коньова кола...дизелова при това...ама то това като всички аудита със 6 скорости...супер скопена работа...Други дефекти и глупости по колата незнам... Аз бих предпочел БМВ-то
                    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                    Коментар


                      #25
                      БМВ-то
                      BMW E90 320D
                      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                      Коментар


                        #26
                        kiselo написа:
                        БМВ...Аудито на визия ме кефи повече, но съм преследвал такова на няколко пъти и уж 140 коня пък със стилото го стигам и му дишам във вратлето...т.е. не върви като 140 коньова кола...дизелова при това...ама то това като всички аудита със 6 скорости...супер скопена работа...Други дефекти и глупости по колата незнам... Аз бих предпочел БМВ-то
                        Ако Стилото е чипирано ДА, ако е сток ситуацията ще е различна :D.Иначе по темата и аз съм за БМВ-то, имам наблюдения от близки до мен хора с 1-2 такива БМВ-та.
                        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                        Коментар


                          #27
                          Не съм мапнат и аз бях доста изненадан, но...факт...а настъпвахме до колкото може...т.е. 200+...Иначе съм винаги готов да се пробваме отново защото наистина останах доста учуден...
                          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                          Коментар


                            #28
                            Аз също бих избрал БМВ-то... Не знам защо, просто дизайна му ми харесва повече, отколкото на оная сапунерка/А3/... А3-ката по скоро ми бие на дамска кола...
                            M-Benz E 250 TD 150hp
                            M-Benz 200d 75 hp
                            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                            Коментар


                              #29
                              kiselo написа:
                              Не съм мапнат и аз бях доста изненадан, но...факт...а настъпвахме до колкото може...т.е. 200+...Иначе съм винаги готов да се пробваме отново защото наистина останах доста учуден...
                              Имах JTD 115, в момента съм със склопеното 6 скоростно PD.Определено нещо не е било наред
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар


                                #30
                                nikolovvd написа:
                                1. БМВ си е БМВ!2. Задно, задно, но ако е с блокиращ диференциал и хубави гуми през Зимана си драпа и върви, а предното върти гуми и едва помръдва.3. Автоматичната скоростна кутия, ако е добра е просто незаменима екстра. Освен, че дава лукс за пътниците (няма го това покланяне като при ръчната) през Зимата е по-малко вероятно да се окопаеш, защото между водача и гумите има компютър, който да коригира евентуални грешки. Всички двигателите вграждани в BMW E46 са с ангренажна верига, която безпроблемно издържа до 250 - 300 000км. Ако тя е с изтекъл ресурс и от двигателя се чува характерно "тракане" и "почукване" - веригата и прилежащите и обтегачи са за смяна. Преди покупка се вслушай в звука на двигателя при отворен капак.Автоматичните скорости Е46 рядко създават проблеми. Трябва да се следи състоянието на муфите на карданния вал, защото амортизирането на тези детайли обикновено повлича след себе си други възли от силовото предаване.Антикорозионното покритие е перфектно, но Е46 от първите години на производство, не е изключено да се появи корозия при опорните точки на задните амортисьори. При оглед, тези места трябва задължително да се проверят. Проблеми с опорите могат да се появят и поради използването на по-твърди пружини и амортисьори.Алуминиевите носачи с капсуловани шарнири не издържат много дълго по "хубавите" български пътища (около 50 - 60 000км.) и смяната им не е евтина. Проблемен възел при Е46 е кормилната рейка, която в български условия започва да потропва още след 30-40 хил. км.Качеството на използваните в интериора материали е на много високо ниво и не отстъпва по нищо на материалите използвани в по-скъпите автомобилите от най-ново поколение. Дори след 10 годишна експлоатация, трудно ще се откриеш тропане или скърцане по таблото или останалите елементи от вътрешното оформление. Текстилните материали използвани за седалките също са с много добро качество и износванията по тях трябва да ти подскажат, че автомобила е на сериозни километри. Третата серия на BMW винаги се е славила със страхотното си управление и изключително директен волан. Окачването на автомобила също е елемент допринасящ за доброто му пътно поведение. Возията е стегната, но не твърда и поглъща отлично неравностите. Стабилизиращата програма също позволява известни грешки и нежно се намесва, когато положението стане "напечено". Първите модели Е46 са със система ASC, която по-късно е заменена с по-усъвършенстваната динамична система за стабилност DSC. Все пак винаги трябва да се съобразяваш с условията на пътя и не разчитай само на системите за стабилност и сцепление, колкото и да са усъвършенствани.
                                Не знам от къде са ти точно наблюденията, ама нещата не са баш така.- Е46-цата по принцип няма проблем с рейката. Проблема е при Е60.- Е46-цата не е с директен волан. Да, управлението е много добро, но не е заради волана.- Возията е стегната, но определено не поглъща неравностите. По принцип двете неща с обикновено окачване няма и как да стане.- Също така автоматите не са нещо мега здраво. Не, че има глобален проблем, но със сигурност не са дуракоустойчиви. Кутиите са ГМ, а не са като на по-здравите си събратя - ЗФ.- Не знам за кои муфи говориш, но самия кардан няма проблеми.- Корозията не е проблем. Няма никакви проблеми с амортисьорите. При по-ранните години на производство има проблем с откъртване на тампона на заден носач, която не е причинено от корозия, а е технически проблем. След това е отстранен.Общо взето това се различава от нещата, които си описал.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X