http://www.burgasnews.com/vazhni-nov...ovite-patishta.......аз от тоя форум тука научих че българина е мърляч, тиквеник и непоправим автоджигит дето само яките глоби можели да го вкарат у пътя, само драконовските мерки можели да намалят инцидентите и жертвите, как ако всеки спазва великия правилник и си точи с 90 или 140 на магистр, почти нищо не може да му се случи.......Тя нали инфраструктурата нямала нищо общо, и 10 ленти магистрали да направели пак хала щял да е същия.......Обаче кво се оказва - пусне се по хубав и широк път, създадат се условия да не се влачат тия джигитите дето вдигат 500 зад тия дето карат с 50 и да ги изпреварват терсене, и изведнъж инцидентите и проблемите взеха да намалят.......Баси.......някой има ли логично обяснение ся що така инфраструктурата се оказа важна......може би някой ден когато и обикновенните междуградски пътища станат хубави и правилно и кадърно устроени, произшествията пак ще намалеят........и причината ще е тая, а не че скапаната държава е въвела скапани ограничения и по големи скапани глоби......
Като добър пример за подобряване на пътната безопасност в страната министър Глигана Павлова посочи пътната отсечка от Стара Загора до Бургас, където тази година бяха пуснати нови 80 км от АМ Тракия.Според статистиката през 2011 г. в този участък Стара Загора- Бургас за период юли - септември са станали 16 тежки пътнотранспортни произшествия (ПТП), а сега, след пускането на тази отсечка от автомагистралата, регистрираните тежки ПТП за същия период са 5, което означава че три пъти е увеличена безопасността в този пътен участък.
Коментар