Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за много презареждаеми батериики

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за много презареждаеми батериики

    http://www.celltech.se/produkter/ope...77Сдобих се с голямо количество такива акумулаторни батерии - към 400 елементаУловката е обаче че се водят някакъв индустриален стандарт и на ширина са като ААА батерии, Обаче на дължина са по дълги- колкото АА елемент.Дайте идея какво да ги правя.Мислех си да навържа последователно 200 и да ги зареждам в контакта, обаче те са с плоски изводи за запояване с точкова заварка.Дайте други идеи за какво да ги ползвам. Мислех си като ги вържа 200 и да ги ползвам като буфер за осветлението когато спре тока.Обаче дали ще стане да ги зареждам накуп толкова много последователно?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    преди да се занимаваш пробвай дали държат ток и колко време .Не че много разбирам ама и аз така се бях сдобил с един кашон литиеви та после се чудех къде да ги хвърлям :Dиначе за детските играчки може да преправиш почти всички да работят .
    фиатче Браво 2.0

    Коментар


      #3
      Ако са приблизително еднакво износени, ще можеш да ги зареждаш в контакта, ако им изправиш и ограничиш тока. А за този буфер за осветлението, нали си помислил за това, че тока в мрежата е променлив, а този от батериите - постоянен?Иначе за какво може да се използват, освен за продаване, за друго не ми хрумва...

      Коментар


        #4
        Направи си един як робот и участвай тук: http://science.discovery.com/tv/killer-robots
        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

        Коментар


          #5
          tomny написа:
          Ако са приблизително еднакво износени, ще можеш да ги зареждаш в контакта, ако им изправиш и ограничиш тока. А за този буфер за осветлението, нали си помислил за това, че тока в мрежата е променлив, а този от батериите - постоянен?Иначе за какво може да се използват, освен за продаване, за друго не ми хрумва...
          Ами те са нови, не са ползвани стояли са около 1-2 години.А за осветлението какво му пречи ако на крушките подавам постоянен ток? Те са си реотан така или иначе, а мисля че и енергоспестяващите биха тръгнали на постоянен ток.Дайте идея как да ги свържа една към друга че това ми е основния проблем.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            ААА са 10х44 колкото са в линка. Ти казваш че са по дълги-колкото АА демек50. Ми тогава за стенни часовници, фотоапарати...10 батерии за дневни светлини на колата.
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              Ако ще ги зареждаш в контакта, купи си пожарогасител!Напиши в Гугъл "Зареждане на NICd и NIMH батерии".
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар

              Working...
              X