Родителите ми имаха Пежо 307SW 2.0 HDI 90к.с. Купиха го ново през 2004г и го продадоха миналата година на близо 200000км. HDI е много як и икономичен двигател. Освен това данъкът му беше 37лв. :D Колата е много широка, с голям багажник. А стъкленият таван е страхотна екстра, особено когато вали дъжд. Проблеми не сме имали, само стандартните обслужвания. От значение е и това, че баща ми (както и аз) е маниак на тема поддръжка. Така че, 307 е добър автомобил, но като всяка кола на старо трябва да попаднеш на запазен и читав екземпляр. Успех!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвети за избор на автомобил
Collapse
X
-
Kuku написа:Започваш да обикаляш и взимаш НАЙ-ЗАПАЗЕНОТО, което намериш Ако колата е гледана и поддържана от предишния собственик, едва ли ще имаш проблеми!EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колега, кола и жена са на късмет,така,че каквото и да вземеш ако си късметлия ще случиш.EX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.
Коментар
-
Е, то ясно, че всичко до късмет, ама друго си е съединител+маховик 600 лева за Пежо 307, друго си е 1500+ за Алфа 156. И 1500 ще платя ако трябва ама няма да ме кефи За сега ще се оглеждам и ослушвам за 406 и Пасат пък както казвате ако изскочи читава бройка е най-важното за кола на старо. Стилото някакси не ме кефи отзад комбито ама ако видя някой супер екземпляр след 2005 ...The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
style34 написа:Е, то ясно, че всичко до късмет, ама друго си е съединител+маховик 600 лева за Пежо 307, друго си е 1500+ за Алфа 156. И 1500 ще платя ако трябва ама няма да ме кефи За сега ще се оглеждам и ослушвам за 406 и Пасат пък както казвате ако изскочи читава бройка е най-важното за кола на старо. Стилото някакси не ме кефи отзад комбито ама ако видя някой супер екземпляр след 2005 ...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
А па на Пасата окачването е много просто и евтино... Изобщо знаете ли за какво става дума там?По скъпо му е правенето от на 156ца... Да не говорим че страдат от симптома - ’всичко е ново и пак тропа’.... Имам няколко пасата в полезрението си.Да не говорим че обслужването им е хилядарка - сменя се и помпа задължително освен ремъците и ролките, да не споменавам че се сваля броня, маска, фарове, радиатори...Всъщност е хубава кола, няма спор, но е малко надценена! Не може 13-15 годишен пасат да е 5 бона - той е чисто удушен от каране, ама айде...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Явка, то и на нашите 1.9 се сменя водна помпа с ремъци и ролки - дават я консуматив, но поне не е скъпа (60лв.) На 156 болката й е най-вече в съединителя и маховика, в смисъл, че това е скъпото.За окачването вече има алтернативи от порядъка на 300-500лв. цялата предница - кеф ти с не оригинални части, кеф ти с полиуретан Според мен, 156 е по-добрия вариант пред 406.
Коментар
-
Yavor написа:А па на Пасата окачването е много просто и евтино... Изобщо знаете ли за какво става дума там?По скъпо му е правенето от на 156ца... Да не говорим че страдат от симптома - ’всичко е ново и пак тропа’.... Имам няколко пасата в полезрението си.Да не говорим че обслужването им е хилядарка - сменя се и помпа задължително освен ремъците и ролките, да не споменавам че се сваля броня, маска, фарове, радиатори...Всъщност е хубава кола, няма спор, но е малко надценена! Не може 13-15 годишен пасат да е 5 бона - той е чисто удушен от каране, ама айде...Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Yavor написа:А па на Пасата окачването е много просто и евтино... Изобщо знаете ли за какво става дума там?По скъпо му е правенето от на 156ца... Да не говорим че страдат от симптома - ’всичко е ново и пак тропа’.... Имам няколко пасата в полезрението си.Да не говорим че обслужването им е хилядарка - сменя се и помпа задължително освен ремъците и ролките, да не споменавам че се сваля броня, маска, фарове, радиатори...Всъщност е хубава кола, няма спор, но е малко надценена! Не може 13-15 годишен пасат да е 5 бона - той е чисто удушен от каране, ама айде...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Ти ако мислиш, че за 406цата маховика и съединителя не са 1300-1500лв... или пък за пасата. Пак са там като цена. НА алфите им е друга болката и тя е основно с окачването. След като си склонил на пасат и 406, може да огледаш и либра, при нея липсва проблема с окачването на алфа, а двгтата са същите /дизелите/The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
style34 написа:pakumba написа:Ти ако мислиш, че за 406цата маховика и съединителя не са 1300-1500лв... или пък за пасата. Пак са там като цена. НА алфите им е друга болката и тя е основно с окачването. След като си склонил на пасат и 406, може да огледаш и либра, при нея липсва проблема с окачването на алфа, а двгтата са същите /дизелите/Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
style34 написа:А Стилото освен, че е грозно кво му е другоTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар